Misschien heeft hij wat tips voor Barney.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel benieuwd wat Van Gerwen heeft gedaan in zijn training/aanpak waardoor hij dit jaar weer wedergekeerd is aan de top.
nee joh misschien een kwart ervanquote:Op woensdag 28 december 2022 21:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je ze allemaal ging opvreten.
Tja, dat blijktquote:Op woensdag 28 december 2022 21:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij bent de enige mod die hij haat.
Goedkope troepquote:Op woensdag 28 december 2022 21:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker. Ik moet het doen met macadamia mix
Vroeger zag hij er als een Gert Verhulst uit.quote:
Martin Fitzmauricequote:
Ligt aan de noten. Cashewnoten zijn gezouten en ongezouten wel lekker (maar gezouten iets lekkerder), maar gewone pinda's vind ik ongezouten bijzonder matig edoch gezouten bijzonder lekkerquote:Op woensdag 28 december 2022 21:29 schreef Tagliano het volgende:
Gezouten noten vind ik op zich ook wel lekker maar niet zó veel lekkerder dat ik voor de ongezonde optie ga
Ja, dit.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt aan de noten. Cashewnoten zijn gezouten en ongezouten wel lekker (maar gezouten iets lekkerder), maar gewone pinda's vind ik ongezouten bijzonder matig edoch gezouten bijzonder lekker
Ik zou hier iets kunnen typen over siswet... maar laat maar.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De vorm is...nog raarder dan anders ofzo.
Hier zit wat inquote:Op woensdag 28 december 2022 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt aan de noten. Cashewnoten zijn gezouten en ongezouten wel lekker (maar gezouten iets lekkerder), maar gewone pinda's vind ik ongezouten bijzonder matig edoch gezouten bijzonder lekker
Mijn brein had hier ook al genoeg aan. Bedankt he.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:31 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik zou hier iets kunnen typen over siswet... maar laat maar.
Het smaakverschil verschilt altijd per noot. Ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier zit wat in
Al lust ik ongezouten pindas ook wel maar het smaakverschil verschilt wel per noot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |