Ik vind die dan weer veel minder dan ditquote:
Niet waarquote:Op woensdag 28 december 2022 20:39 schreef Urquhart het volgende:
The Beach wel een matige film overigens
Er zijn genoeg waar we het over eens zijn. Paul de Leeuw vinden we allemaal vreselijk. Suzan en Freek volgens mij ook, en de Bankzitters.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:39 schreef Evenstar het volgende:
Ik hoor nog niemand zeuren, is dit dan het nummer waar wij het over eens gaan worden?
Moby Dick?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een paar jaar terug nog een docu over Moby gezien.
Ja, maar ging over positief zijn, niet negatiefquote:Op woensdag 28 december 2022 20:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zijn genoeg waar we het over eens zijn. Paul de Leeuw vinden we allemaal vreselijk. Suzan en Freek volgens mij ook, en de Bankzitters.
On The Beach is misschien wel het beste album van Neil Young.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:39 schreef Urquhart het volgende:
The Beach wel een matige film overigens
Das idd lastiger.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar ging over positief zijn, niet negatief
Ik heb nog geen bankzitter gehoord.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zijn genoeg waar we het over eens zijn. Paul de Leeuw vinden we allemaal vreselijk. Suzan en Freek volgens mij ook, en de Bankzitters.
Iconische foto sowiesoquote:Op woensdag 28 december 2022 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
On The Beach is misschien wel het beste album van Neil Young.
[ afbeelding ]
Er zijn dus mensen die Bruno Sars leuk vinden hier? Teleurstellendquote:Op woensdag 28 december 2022 20:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar genoeg meningen gehoord eroverquote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bankzitter gehoord.
Waylon kan het niet geweest zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
Wie heeft deze kamer ondergespoten?
premature ejaculatie is een serieus probleem.quote:
Misschien een enkeling. Niet zeker.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die Bruno Sars leuk vinden hier? Teleurstellend
Het kt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een paar jaar terug nog een docu over Moby gezien.
Nederland is een smakeloos landquote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laagste ooit voor deze (en ruim ook)
Neequote:Op woensdag 28 december 2022 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden we deze dan allemaal leuk?
Mijn stem heb jequote:Op woensdag 28 december 2022 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dat kan in dit land!quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laagste ooit voor deze (en ruim ook)
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |