Ik ben ook nog aan het bijkomen.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, even mooi geweest met die giffies op dit tempo. Pff..
Moet ik over elk nummer een mening hebben dan?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:39 schreef Evenstar het volgende:
Ik hoor nog niemand zeuren, is dit dan het nummer waar wij het over eens gaan worden?
Dat was Prodigy toch al met Firestarter?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:39 schreef Evenstar het volgende:
Ik hoor nog niemand zeuren, is dit dan het nummer waar wij het over eens gaan worden?
Ik word hier niet warm of koud vanquote:Op woensdag 28 december 2022 20:39 schreef Evenstar het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Poppejans en Zorro dit allebei leuk vindenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:39 schreef Evenstar het volgende:
Net als ik juist dit jaar niet op MCR heb gestemd.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:39 schreef Fred_B het volgende:
Jarenlang mijn vrije keuze. Toen ik ermee stopte kwam die binnen.
Niks hoeft gelukkigquote:Op woensdag 28 december 2022 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik over elk nummer een mening hebben dan?
Mehquote:Op woensdag 28 december 2022 20:39 schreef Evenstar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |