quote:Op woensdag 28 december 2022 17:44 schreef ledn81 het volgende:
Babette Babbel blijft nog even. "The game is on!"
Een doortrapte tante die zichzelf schromelijk overschatquote:Op woensdag 28 december 2022 18:02 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat Bep er te veel in is gaan geloven dat iedereen haar alles vertelt. En dit valt dus vies tegen.
Babs kan niet eens aan een klimrek hangenquote:Op woensdag 28 december 2022 18:04 schreef mootie het volgende:
Nou een doorbraak hoor, als Bep er een keer staat stuurt ze een kopstuk naar huis.
nu pas?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:05 schreef schizolientje het volgende:
Ik had het eerder nog niet zo door had het niet zo door maar wat een zelfvoldane nare man komt er nu tevoorschijn uit die Isaac
Ik snap ook niks van dat briljante plan.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:06 schreef woxxel het volgende:
is niet te hopen dat wendy manager wordt, want iedere manager wordt aan het eind van de maand uitgekostst
quote:Op woensdag 28 december 2022 18:05 schreef woxxel het volgende:
[..]
ze gaat nu the game spelen. Carmen van penoze
Leuke posterquote:Op woensdag 28 december 2022 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap ook niks van dat briljante plan.
Wat is daar mee te bereiken.
Bep verkiestquote:Op woensdag 28 december 2022 18:07 schreef pingu66 het volgende:
Ze lopen teveel achter GJ aan als Wendy nou eens voor haar zelf kiest ipv GJ en Babbet dan komt ze een stuk verder.
Maar waarschijnlijk is het al te laat.(helaas)
Hij speelt het spel gewoon keihard.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
inderdaad, hij hield de vlag nog hoog denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |