abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207286190
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207286215
Fijn dat ik ook nog als jong word gezien O+
Spoilers!
pi_207286432
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn dat ik ook nog als jong word gezien O+
:{w
Jonger
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207286516
Hoor ik bij jong of bij wijs?
pi_207286525
Ik ben net naar de IKEA geweest en heb niets gekocht. Dat vind ik redelijk wijs.
pi_207286530
Ok, behalve 4 zakken vega balletjes. Maar dat is na de normale kassa, dus dat telt niet mee.
pi_207286540
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:00 schreef Myraela het volgende:
Hoor ik bij jong of bij wijs?
Duidelijk jong :Y
pi_207286547
Overigens is oud niet gelijk aan wijs.
Het kán samengaan. Hoeft niet.
  woensdag 28 december 2022 @ 18:09:39 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207286657
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:03 schreef Vanyel het volgende:
Overigens is oud niet gelijk aan wijs.
Het kán samengaan. Hoeft niet.
Oud en niet wijs, check ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207286692
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:09 schreef Molo het volgende:

[..]
Oud en niet wijs, check ^O^
*boks*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207286718
Ik wens jullie dat tot je bejaard bent.
Proces dat leidt tot wijsheid is niks aan.
pi_207286747
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik wens jullie dat tot je bejaard bent.
Proces dat leidt tot wijsheid is niks aan.
Wijze woorden.
Spoilers!
pi_207286900
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 17:33 schreef yinu het volgende:
Over de relativiteit van leeftijd:

Toen ik borstkanker kreeg was ik 38. Bij de mammapoli riep iedereen de hele tijd: ‘ja je bent nog ZO JONG!!!’
Ik had toen geen kinderen, wel kinderwens (ben altijd een beetje een laatbloeier, was wel handiger geweest als dat ietsje eerder tot uitvoering was gebracht…).
Toen moest ik vliegensvlug bedenken of ik voor de chemo zou starten nog even snel een spoed-IVF-traject in wilde. Daarvoor kwam ik bij een gynaecoloog die me met tekeningen en folders uit begon te leggen dat ik net zo goed dinosauruseieren had kunnen hebben ZO OUD waren de mijne.

Ik zei tegen haar dat ik liever bij de mammapoli kwam want daar vonden ze me tenminste nog jong.
Raar hè, hoe je dan na je 35e in een klap hoogbejaard bent. Het valt me nog mee in hoeverre de zorgprofessionals mijn geriatrische status benadrukken maar de frase 'gezien jouw leeftijd stellen we voor....' komt wel regelmatig voorbij. In de fertiliteitskliniek was men daar subtieler in dan daarbuiten.

Je hebt uiteindelijk een kind gekregen toch? Lijkt me intens, zo met spoed beslissen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 28 december 2022 @ 18:23:37 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207286970
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Raar hè, hoe je dan na je 35e in een klap hoogbejaard bent. Het valt me nog mee in hoeverre de zorgprofessionals mijn geriatrische status benadrukken maar de frase 'gezien jouw leeftijd stellen we voor....' komt wel regelmatig voorbij. In de fertiliteitskliniek was men daar subtieler in dan daarbuiten.

Je hebt uiteindelijk een kind gekregen toch? Lijkt me intens, zo met spoed beslissen.
Dit alles ja. Heel intens, rollercoaster galore!
pi_207287019
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Dit alles ja. Heel intens, rollercoaster galore!
Moest jij niet iets afmaken?
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 28 december 2022 @ 18:28:23 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207287067
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Moest jij niet iets afmaken?
Moet ook nog even gezin voeden en zelf ook kanen

Zalm in den oven, toast en wortelen in den pan
pi_207287102
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Moet ook nog even gezin voeden en zelf ook kanen

Zalm in den oven, toast en wortelen in den pan
Aight.

Ik moet zo ook nog voederen. Als F. ooit thuis komt.
pi_207287440
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Aight.

Ik moet zo ook nog voederen. Als F. ooit thuis komt.
Had je nou maar even een tukje gedaan.
pi_207287502
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Had je nou maar even een tukje gedaan.
Ja. ;(
pi_207287560
Altijd grappig, mensen die klagen dat je rookbier te rokerig is :') :D
pi_207287694
Ah, F. is thuis. Ik ga mezelf richting de keuken slepen.
pi_207287767
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 17:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:*
Gelukkig ben je nog mokerjong dus heb je nog zeker 15 jaar te gaan voor je zo wijs mag verwachten te zijn als @:yinu en ik
“Mokerjong” zijn jullie allemaal 😎

# oude vrouw. niet wijs.
pi_207287873
Review: zojuist Myraela toetje is machtig genoeg om met twee te delen.
Na een ook machtige risotto.
En goed bevonden. Met name de caramel.

Nu op naar Bluesavond, in het theater.
pi_207287954
Op de valreep…verdiende tt. B-)
pi_207289464
Ik heb vandaag een TGTG opgehaald bij een Poolse supermarkt. Daar zat naast een kilo cottage cheese :') ook deze reep chocolade bij. Even opgezocht: chocolade met pinda, jelly en rozijnen. Echt wel de minst lekkere chocolade die ik ooit op heb.

You win some, you lose some.

pi_207289680
Dat je dus nu keelontsteking hebt. Terwijl ik toch echt van plan was een ontspannen llang weekend te gaan hebben.
sNachts meermalen wakker, overdag tranen in ooghoek als ik koffie drink.... Jeej..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207289840
Is het normaal dat als je een artikel over Nostradamus ziet online, je brein " Hans Teeuwen!" schreeuwt, en je checked of je geen groene broek aan hebt?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207290517
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:04 schreef AnneX het volgende:
Review: zojuist Myraela toetje is machtig genoeg om met twee te delen.
Na een ook machtige risotto.
En goed bevonden. Met name de caramel.

Nu op naar Bluesavond, in het theater.
Geniet van mij O+
;)
Leuk avondje muziek *G*
pi_207290535
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:51 schreef Sarabi het volgende:
_O-
pi_207291120
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee geen kind. En ja heel intens. Ik had dat gesprek op vrijdag en moest haar op maandag laten weten, dan konden ze de chemo 10 dagen uitstellen en dan zouden ze met stoom en kokend water een eisprong opwekken om te kunnen oogsten.

Ik vond het te raar om dat traject van chemo etc in te gaan met een paar embryo’s in de vriezer ‘voor als het goed komt’. En dan meteen na dat traject weer een nieuw medisch traject in voor die ‘beloofde baby’ - alsof ze dat kunnen beloven. Als een soort beloning aan het eind van de tunnel. En ik dacht telkens maar wat als het dan niet goed komt? Dan heeft C (de manspersoon in kwestie) de hele rompslomp en ook nog wat embryo’s in de vriezer.

Te raar voor mij. Prachtig dat het kán voor wie dat wel wil.

En toen aan het eind was ik er niet echt jonger op geworden. En C is nóg, eh, wijzer dan ik dus toen werd het wel heel geriatrisch allemaal. We hebben het nog wel even geprobeerd maar dat mocht niet baten. En toen wilde ik inderdaad geen rollercoaster met elke maand spanning en hormonen en ditdat. Daar moet je lekker fit voor zijn en dat was ik toen niet.
pi_207291197
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef fietsie het volgende:
Is het normaal dat als je een artikel over Nostradamus ziet online, je brein " Hans Teeuwen!" schreeuwt, en je checked of je geen groene broek aan hebt?
Ik heb dat dus ook met snelkookpan. En sinds het topic over de Instant Pot nu dus ook met de Instant Pot by association.

En het ergste heb ik het met pijnboompit.
Liggend kun je schijten maar t is beter als je zit.

Nu dus Nostradaaaaamus met z’n strakke groene broek (die stond ‘m goed) aan het zingen.
pi_207291367
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 20:50 schreef yinu het volgende:

[..]
Nee geen kind. En ja heel intens. Ik had dat gesprek op vrijdag en moest haar op maandag laten weten, dan konden ze de chemo 10 dagen uitstellen en dan zouden ze met stoom en kokend water een eisprong opwekken om te kunnen oogsten.

Ik vond het te raar om dat traject van chemo etc in te gaan met een paar embryo’s in de vriezer ‘voor als het goed komt’. En dan meteen na dat traject weer een nieuw medisch traject in voor die ‘beloofde baby’ - alsof ze dat kunnen beloven. Als een soort beloning aan het eind van de tunnel. En ik dacht telkens maar wat als het dan niet goed komt? Dan heeft C (de manspersoon in kwestie) de hele rompslomp en ook nog wat embryo’s in de vriezer.

Te raar voor mij. Prachtig dat het kán voor wie dat wel wil.

En toen aan het eind was ik er niet echt jonger op geworden. En C is nóg, eh, wijzer dan ik dus toen werd het wel heel geriatrisch allemaal. We hebben het nog wel even geprobeerd maar dat mocht niet baten. En toen wilde ik inderdaad geen rollercoaster met elke maand spanning en hormonen en ditdat. Daar moet je lekker fit voor zijn en dat was ik toen niet.
Sorry, dan onthield ik dat verkeerd (of ik ben zoals beloofd in de war met Yinny ;) ). Ik snap je redenatie, het is ook wel veel gevraagd van een mens denk ik, in zulke omstandigheden dergelijke beslissingen nemen.
pi_207291847
Ik heb dus de video van H.T. maar even gekeken :P
pi_207291892
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:13 schreef fietsie het volgende:
Ik heb dus de video van H.T. maar even gekeken :P
Ik net ook. Beste remedie.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 20:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Sorry, dan onthield ik dat verkeerd (of ik ben zoals beloofd in de war met Yinny ;) ). Ik snap je redenatie, het is ook wel veel gevraagd van een mens denk ik, in zulke omstandigheden dergelijke beslissingen nemen.
Geen sorry nodig hoor. Het is altijd moeilijk te onthouden wat iemand niet heeft ;)
  woensdag 28 december 2022 @ 21:16:01 #35
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_207291905
Beterschap Fietsie!!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 december 2022 @ 21:39:33 #36
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207292723
Schaatsen was leuk vandaag. Maar de Cross in Diegem mag er ook zijn :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207292801
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:39 schreef borisz het volgende:
_O_ ja. Prachtig om te zien.
pi_207293172
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 20:31 schreef Blues het volgende:

[..]
_O-
Ik weet dat klant koning is maar soms moet ik wel echt lachen hoor

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:39 schreef borisz het volgende:
Jammer van Matje maar wel veel mooie wedstrijden gezien de afgelopen dagen
pi_207293265
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik weet dat klant koning is maar soms moet ik wel echt lachen hoor
[..]
Jammer van Matje maar wel veel mooie wedstrijden gezien de afgelopen dagen
Alle drie de heren vind ik sympathiek. Dat maakt t alleen maar mooier.
pi_207293496
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:52 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Alle drie de heren vind ik sympathiek. Dat maakt t alleen maar mooier.
Ow zeker is het een mooi trio.
Maar wel een lichte voorkeur voor NL.
pi_207293738
Wel kort, dat Wednesday :(
pi_207293992
Hebben jullie dat ook weleens dat je aangenomen wordt voor een baan die je niet wil?

Meerdere mensen zeiden dat ik erop moest solliciteren. Ik :o Bejaarden zijn niet mijn ding hoor.

Nooit gedacht dat ik aangenomen zou worden ook want ik had gezegd dat ik geen kwijl uit mondhoeken zou vegen in mijn sollicitatie-mail.

Ze hebben blijkbaar echt een te kort in de zorg. Leuk om te doen denk ik naast werken bij de opticien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2022 22:15:55 ]
pi_207294068
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens dat je aangenomen wordt voor een baan die je niet wil?

Meerdere mensen zeiden dat ik erop moest solliciteren. Ik :o Bejaarden zijn niet mijn ding hoor.

Nooit gedacht dat ik aangenomen zou worden ook want ik had gezegd dat ik geen kwijl uit mondhoeken zou vegen in mijn sollicitatie-mail.

Ze hebben blijkbaar echt een te kort in de zorg. Leuk om te doen denk ik naast werken bij de opticien.
Ja hoof (zit er)

Maar gefeliciteerd *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_207294097
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:51 schreef Sarabi het volgende:
_O- Nou ja
pi_207294156
Nou moe… beetje wiebelig vanavond.
Trap trap af was hijgend hertje en bij het koken ben ik maar even erbij gaan zitten omdat ik toch een tikkie vreesde om anders met de neus in de pannen te belanden :')
Niet dat ik heel dichtbij flauwvallen zat, maar dan besef je toch weer dat je alleen woont.

Waarschijnlijk kwam de bloeddonatie van vanmiddag toch wat harder aan dan normaal. Dus nu met een grote pot thee en een medicinale cupcake :9 op de bank en dan komt het vast goed.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207294204
quote:

Hum… felies?

En waar zou je dan komen te werken? PG? Daar kom je idd mondhoeken en kwijl tegen ja.
pi_207294234
Mja ik snap dat wel. Dat je eens een rookbier wil proberen, een heel subtiel rookje verwacht, nog niet zeker weet of je dat lekker vindt en dan :r :r :r

Da's ook mijn reactie op rookbier. Het is net wakker worden na een leuke avond met een pakje Gauloises. Al zou ik daar dan geen recensie over schrijven.
pi_207294395
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:20 schreef Vanyel het volgende:
Mja ik snap dat wel. Dat je eens een rookbier wil proberen, een heel subtiel rookje verwacht, nog niet zeker weet of je dat lekker vindt en dan :r :r :r

Da's ook mijn reactie op rookbier. Het is net wakker worden na een leuke avond met een pakje Gauloises. Al zou ik daar dan geen recensie over schrijven.
Nouja ik snap dat het persoonlijk is voor iedereen.
Op festivals horen we ook binnen 10 minuten reacties van het is te weinig rook tot het is te veel rook.

Maar als je dan de tijd neemt om een recensie over een rookbier te schrijven met de reactie dat het te rokerig is. Dan vind ik daar wel wat van :+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 december 2022 @ 22:32:47 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207294718
Morgen toch maar aan de wandel ondanks de regenvoorspelling. Culemborg - Leerdam. afzakken vanaf Fort bij Everdingen. Wel leuk dat dit een hoek Nederland is wat ik eigenlijk niet ken. Leerdam en iets met Glasblazen heb ik wel geleerd. Sjors Fröhlich is er burrie. Everdingen heeft een beroemd knooppunt door de files, maar daar houdt het wel bij op :P
pi_207294749
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nouja ik snap dat het persoonlijk is voor iedereen.
Op festivals horen we ook binnen 10 minuten reacties van het is te weinig rook tot het is te veel rook.

Maar als je dan de tijd neemt om een recensie over een rookbier te schrijven met de reactie dat het te rokerig is. Dan vind ik daar wel wat van :+
Dan ben ik dankbaar dat ik weet dat ik die asbak niet hoef te proberen *)
pi_207295283
Jeetje @yinu wat een ellendige rollercoaster zit je dan in.

Oeh @Cat-astrophe komt dat vaker voor?

Ik had vanavond gezellig bezoek. Amir zou Syrisch eten meenemen, dat deed hij dus, van een restaurant _O- 2 verschillende versies Falafel, de ene was heerlijk de ander een stuk minder. En dit restaurant kende ik nog niet, binnenkort maar eens langsgaan.
De hele avond gesproken over films maken, scenario’s etc. Was leuk en interessant hoe hij over dingen denkt om die in een film weer te geven. Het commentaar (niet persé negatief) dat ik had op zijn afstudeerfilm klopte. Bleek dat ik precies door had wie professioneel acteur was en wie amateur. Nooit geweten dat ik daar oog voor had _O-

Hij had een aanvraag gedaan om in Hollywood stage te lopen, maar in slecht engels. Volgende keer ga ik het nakijken want iets mislopen doordat je de taal niet goed kunt schrijven terwijl hij vloeiend engels spreekt is natuurlijk doodzonde.

En vandaag kwam ik op kantoor iemand op de gang tegen (niet van ons bedrijf) “wat heb jij een leuke jurk aan” *O*
pi_207297524
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:32 schreef borisz het volgende:
Morgen toch maar aan de wandel ondanks de regenvoorspelling. Culemborg - Leerdam. afzakken vanaf Fort bij Everdingen. Wel leuk dat dit een hoek Nederland is wat ik eigenlijk niet ken. Leerdam en iets met Glasblazen heb ik wel geleerd. Sjors Fröhlich is er burrie. Everdingen heeft een beroemd knooppunt door de files, maar daar houdt het wel bij op :P
Je duikt in mijn verleden :D zus woont daar in de buurt (Meerkerk) en is vrijwilliger in het glasblaasmuseum _O-
pi_207297539
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:Yinu wat een ellendige rollercoaster zit je dan in.

Oeh @:Cat-astrophe komt dat vaker voor?

Ik had vanavond gezellig bezoek. Amir zou Syrisch eten meenemen, dat deed hij dus, van een restaurant _O- 2 verschillende versies Falafel, de ene was heerlijk de ander een stuk minder. En dit restaurant kende ik nog niet, binnenkort maar eens langsgaan.
De hele avond gesproken over films maken, scenario’s etc. Was leuk en interessant hoe hij over dingen denkt om die in een film weer te geven. Het commentaar (niet persé negatief) dat ik had op zijn afstudeerfilm klopte. Bleek dat ik precies door had wie professioneel acteur was en wie amateur. Nooit geweten dat ik daar oog voor had _O-

Hij had een aanvraag gedaan om in Hollywood stage te lopen, maar in slecht engels. Volgende keer ga ik het nakijken want iets mislopen doordat je de taal niet goed kunt schrijven terwijl hij vloeiend engels spreekt is natuurlijk doodzonde.

En vandaag kwam ik op kantoor iemand op de gang tegen (niet van ons bedrijf) “wat heb jij een leuke jurk aan” *O*
Jouw jurken *G*
pi_207297545
quote:

Waarom heb je gesolliciteerd dan :?
pi_207297556
Willen we naar Beth Hart in de ouwe paleistuin, is het uitverkocht o|O
Staanplaatsen zijn zeg maar niet ons ding, zitplaatsen allemaal weg -O-
pi_207297732
Vanavond ook staanplaatsen en gelukkig ook een (beperkt) aantal zitplaatsen.
Een deinende menigte met luide muziek, met een goede zangeres.
De band daarna was té luid voor mijn oren, die bijna knapten.

Dat heb ik uitgezeten in de foyer. 🎶
Verder blijft het een dorps leven hier met tegenkomen van bekenden op zo’n avond.
Of je nou naar de film gaat, een theaterstuk of de muziek.😎

Leuk kaatje, complimenten over je jurken. _O_
En sjonge @yinu , dat is niet niks.
pi_207297772
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:32 schreef borisz het volgende:
Jee, borisz weer over de dijk slingeren naar Everdingen.
Onderweg bij kaatje aan de lek kun je koffiedrinken. Fraai fort ook.
Hopelijk goed weer.
pi_207297799
Zeg Cat toch! Is het nieuw na donor zijn geweest, dat je licht in het hoofd bent?
Voorzichtig de trap op dan maar.
Met je therapeutische 😂 toet ben je vast opgeknapt.
pi_207299480
:O
pi_207299494
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:36 schreef Vanyel het volgende:
:O
Sow. Zeg dat.
  donderdag 29 december 2022 @ 07:52:40 #61
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207299583
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 00:11 schreef Blues het volgende:
Ticketswap proberen?
pi_207299663
Goedemorgen!

@yinu wat een heftig traject! Respect voor hoe je erin staat..

@borisz veel wandelplezier!

@Tele6 terechte naamtopic titel!

@Sarabi succes met je bieren! Geweldig dat je daar je passie in heb gevonden en welkom terug in de sc ;)

@Clubsoda @VlinDerTjE geniet van je vakantie!

@fietsie ik ben ook benieuwd wat jullie hebben gegeten met kerst :)
En beterschap!

@cat_astrophe jij nu toch ook soort van vakantie? Schrikken van het bijna flauwvallen...

@Kaatje Ik vind het ook geweldig knap dat iemand zelf kleding kan naaien, super dat het je zo veel complimenten oplevert en ik hoop snel een leukere baan voor je

@Blues geweldige wandelfotos en hopelijk veel fotos van je zonen/kleinkinderen wanneer ze internet hebben!

@mascara-klodder en toch aan de slag in de zorg? :P

@Lucky_Strike fijn dat je, ondanks aanpassen medicijnen, nog zo veel heb kunnen doen...

@Candaasje en heb je je functioneringsgesprek al ingevuld? :P

@Lonaa en @Vanyel GOOOOOOOO, staafjes op de post!

Dat is er blijven hangen van enorme bijlees, maar even bedenken wat ik vandaag met kind ga ondernemen
pi_207299717
Ik deed heel geen staafjes op de post }:|

Ik liet wel iemand inwendig echoën om mijn baarmoederslijmvlies spoedig te laten wegbranden en daar ben ik uitermate verheugd over
Nog maar 1x ongesteld *O* *O* *O* *O* *O*

Mijn verstuur was @Lonaa en dat is nu daadwerkelijk gebeurd.
pi_207299771
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:20 schreef Vanyel het volgende:

Ik liet wel iemand inwendig echoën om mijn baarmoederslijmvlies spoedig te laten wegbranden en daar ben ik uitermate verheugd over

Mijn verstuur was @:Lonaa en dat is nu daadwerkelijk gebeurd.
Aaah, toch niet goed gelezen van mij! :@
pi_207299791
Mogge!

Eens raden wie zo weer een plasje mag inleveren bij de huisarts en die vanaf 4 uur nauwelijks meer heeft geslapen *O* -O-
pi_207299799
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:20 schreef Vanyel het volgende:

Mijn verstuur was @:Lonaa en dat is nu daadwerkelijk gebeurd.
2 goede dingen in de deze post *O*
pi_207299922
Jongens, zolang we @vlindertje89 's cijfertjes blijven vergeten, taggen we steeds maar een user die al 100 jaar niet meer online was :P Hetzelfde geldt voor @Cat-astrophe afkorten tot CAT.

/Orde op zaken in het oude jaar. :D

[ Bericht 9% gewijzigd door Clubsoda op 29-12-2022 09:27:22 ]
pi_207300029
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Eens raden wie zo weer een plasje mag inleveren bij de huisarts en die vanaf 4 uur nauwelijks meer heeft geslapen *O* -O-
Nou zeg. Wat een doffe ellende. Ik hoor het zo veel de laatste jaren, dat mensen een neverending blaasontsteking hebben. Echt naar. Sterkte, alweer.

Wel goed van je jurk!

Ik had een leuke nacht. Weer maffe dromen gehad O+ Ik was wel drie keer een (andere?) grote zwarte Afrikaan. Geen idee wat dat ergens mee te maken had maar het was zo.

Ik ging blikjes tonijn aan dolfijnen voeren. Daarna moest ik inbreker spelen om te testen of het huis van mijn klant tegen inbraak bestand was. Daarna nam ik de verkeerde bus op Hoog Catharijne. Ik had ook nog een coming out geloof ik.
Spoilers!
pi_207300037
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 00:11 schreef Blues het volgende:
Beth Hart O+ O+ O+
Spoilers!
pi_207300603
Mogge!
Het is herfst, geloof ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207300634
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:41 schreef Clubsoda het volgende:
Jongens, zolang we @:vlindertje89 's cijfertjes blijven vergeten, taggen we steeds maar een user die al 100 jaar niet meer online was :P Hetzelfde geldt voor @:Cat-astrophe afkorten tot CAT.

/Orde op zaken in het oude jaar. :D
En als we dan toch bezig zijn: een mention werkt dus niet met een punt erachter. Andere leestekens kunnen wel.
@clubsoda.
@Clubsoda,
@Clubsoda!
@Clubsoda

Oh ja, en je hoeft geen rekening te houden met hoofdletters/kleine letters, dat lost fok wel voor je op.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207300717
Oke @sigme.
:7 O-)

Gister nauwelijks bijgelezen, hele dag op bank gehangen en schaatsen gekeken.
Nu eerst weer opzien tegen PT, over halfuur toch gaan, erachter komen dat ik nog steeds niet dood ga ervan en dan met blij gevoel weer naar huis :+ en dan bijlees.
Ik was dinsdag zelf gaan trainen en ondanks dat ik geprobeerd had beetje licht te doen zodat ik geen spierpijn meer zou hebben vandaag, is dat toch wat mislukt. Dus ik heb spierpijn, waaronder ook in m'n bovenrug en beetje bij m'n nek, en dat werkt toch wel triggerend nog. Eigenlijk dus juist wel goed, kan ik mezelf laten zien dat ik óók van sporten met spierpijn bij m'n nek niet dood ga :P maar wel irritant. Wel even twee paracetamol genomen vanochtend zodat ik het iets minder voel. Laat het grote twee-uur-doorspoelen naar dat ik weer op de fiets terug zit maar weer beginnen }:|
pi_207300876
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:10 schreef Yinny het volgende:

@:fietsie ik ben ook benieuwd wat jullie hebben gegeten met kerst :)
En beterschap!
Thnx.
SPOILER: 0de kerstdag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1e kerstdag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2e kerstdag
pi_207301079
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 09:57 schreef fietsie het volgende:

[..]
Thnx.
Wat een heerlijkheden :9~
pi_207301120
quote:
14s.gif Op donderdag 29 december 2022 09:39 schreef sigme het volgende:

[..]
En als we dan toch bezig zijn: een mention werkt dus niet met een punt erachter. Andere leestekens kunnen wel.
@:clubsoda.
@:clubsoda,
@:clubsoda!
@:clubsoda

Oh ja, en je hoeft geen rekening te houden met hoofdletters/kleine letters, dat lost fok wel voor je op.
Oh fuck ik elke keer die komma er een meter vandaan plaatsen voor heel niks dus
pi_207301185
quote:

[..]
Thnx.
Nou zeg. Geen wonder dat je daar druk mee was.
Klinkt geweldig lekker allemaal. _O_

Hoe is het nu met de keel?

Vanmiddag kon ik zo maar bij de kapster terecht. Dan mis ik wel de fitness.
Morgen dan maar.
En…volgende week ook nog vakantie w/
pi_207301667
Vuurwerk. :{ :'(
pi_207302065
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2022 10:52 schreef Lonaa het volgende:
Vuurwerk. :{ :'(
Ja gisteravond. Elke keer als ik bijna sliep. En dan infantiel gegiechel erachteraan :r
pi_207302481
Ochtend! Helemaal opgeknapt (en echt flauw was ik ook niet, maar normaal ben ik nul flauw). Denk dat, omdat dit de eerste keer is sinds ik startte met bloed doneren en het inmiddels ruim zes jaar geleden is dat ik dat andere ding doneerde, eea niet echt verband heeft met elkaar :+

Balen van je koppige blaas @Kaatje1 Daar helpen mooie jurken dan weinig aan -O-

En verder is @Yinny een stuk beter in teruglees- en monstermentions posts dan ik _O_ Op mijn naam na dan :P (en ja, ik heb vakantie. Morgen dagje werken, en als er niemand ziek wordt kan ik de ene dag die ik volgende week zou moeten werken toch nog vrij krijgen. Al is het wel rommelig met griepjes en zwangeren en zo dus heb al gezegd dat ze me evt een dag bij mogen plannen als iedereen uitvalt).
pi_207302508
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ticketswap proberen?
Ja tegen die tijd idd!
pi_207302580
*O* *O* *O* *O* ER ZIJN FOTO'S *G* *G* *G* *G*
pi_207302616
quote:

[..]
Thnx.
Jouw 0de :9 zijn kastanjes nou echt zo lekker?
pi_207302679
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Jouw 0de :9 zijn kastanjes nou echt zo lekker?
Ik ben geen liefhebber maar het was een bestelling van 3 van de gasten, gepoft, gedoopt in boter en met een snufje zout.
pi_207302707
Overigens vergeet ik helemaal het dessert van de 0e dag :)

Custard-pizza's, gebakken van vers deeg en zelf gemaakte custard, gebakken in de steenoven.
En daar dan een bol roomijs op, wat slagroom en een topping naar wens (allerlei sausjes, en Advocaat).
pi_207302930
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 00:24 schreef AnneX het volgende:
Vanavond ook staanplaatsen en gelukkig ook een (beperkt) aantal zitplaatsen.
Een deinende menigte met luide muziek, met een goede zangeres.
De band daarna was té luid voor mijn oren, die bijna knapten.

Dat heb ik uitgezeten in de foyer. 🎶
Verder blijft het een dorps leven hier met tegenkomen van bekenden op zo’n avond.
Of je nou naar de film gaat, een theaterstuk of de muziek.😎

Klein kringetje ;)
Wat vervelend van je oren :X
pi_207302973
Ik word altijd helemaal blij van dit soort teksten:

quote:
Kan je afvallen met de airfryer?

Een heteluchtfriteuse gebruikt 70% minder vet. Daarom is de heteluchtfriteuse het perfecte apparaat om overtollige kilo's kwijt te raken.
Iets zegt me dat je dan wel eerst heel structureel en heel veel gefrituurd moet gaan eten, om vervolgens dan bij gelijk blijvend volume eten dit soort gezondheidsvoordelen te kunnen incasseren.

[ Bericht 21% gewijzigd door fietsie op 29-12-2022 12:12:41 ]
pi_207303032
Wat een ongelofelijke aso's zijn onze landgenoten toch...

https://www.nu.nl/297432/(...)-duits-vuurwerk.html
  Moderator donderdag 29 december 2022 @ 12:16:45 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207303162
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:09 schreef fietsie het volgende:
Wat een ongelofelijke aso's zijn onze landgenoten toch...

https://www.nu.nl/297432/(...)-duits-vuurwerk.html
Mensen staan in de rij voor iets dat legaal te koop is en betalen er ook nog voor. Misdadig inderdaad.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207303187
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Mensen staan in de rij voor iets dat legaal te koop is en betalen er ook nog voor. Misdadig inderdaad.
Heb je de video gekeken? Het uit de transportbakken rukken, winkelpersoneel schofferen en aan de kant bonjouren. Niet de beschaafdheid hebben te wachten tot e.e.a. wordt beschikbaar gemaakt maar gewoon graaien?
  Moderator donderdag 29 december 2022 @ 12:28:59 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207303412
Nee niet helemaal. Na 5 seconden zonder geluid dacht ik "oh, weer eenzelfde filmpje met mensen die allemaal naar dezelfde winkel willen.

IPV Gronau was ik bijvoorbeeld naar Ochtrup doorgereden. Nordhorn? Geef een keer gas en ga naar Lingen.

Iedereen wil naar Bunde, Emmerich, Gronau blijkbaar. In Haren is het eigenlijk altijd goed te doen en gemoedelijk.
pi_207303443
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:28 schreef derLudolf het volgende:
Nee niet helemaal. Na 5 seconden zonder geluid dacht ik "oh, weer eenzelfde filmpje met mensen die allemaal naar dezelfde winkel willen.

IPV Gronau was ik bijvoorbeeld naar Ochtrup doorgereden. Nordhorn? Geef een keer gas en ga naar Lingen.

Iedereen wil naar Bunde, Emmerich, Gronau blijkbaar. In Haren is het eigenlijk altijd goed te doen en gemoedelijk.
Ik keek ff op de site van die supermarkt in Leer maar daar ligt alleen maar allemaal standaard WECO spul; wat maakt de Lidl dan zo extra bijzonder, weet jij dat?
  Moderator donderdag 29 december 2022 @ 12:34:26 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207303534
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik keek ff op de site van die supermarkt in Leer maar daar ligt alleen maar allemaal standaard WECO spul; wat maakt de Lidl dan zo extra bijzonder, weet jij dat?
Geen idee, misschien "iedereen gaat er heen dus zal het goed zijn"

Ik bedoel, voor Honig pasta en poedervormige sauzen is ook markt: gewoonte, het heeft een bekende naam.

[ Bericht 7% gewijzigd door derLudolf op 29-12-2022 12:39:37 ]
pi_207303727
quote:
Politie vindt 472 kilo vuurwerk in woning Urk
1 uur geleden in BUITENLAND
pi_207303747
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hehehehe. Is wel zo.
pi_207303791
Dierenarts gebeld net voor beste aanpak voor Dora. Vorig jaar kreeg ze tabletten en dat ging best ok, maar daar kreeg ze ook enorme dronkenmansgang van.
Ze krijgt nu al andere tabletten, van die hernia, en die reduceren ook haar angst, maar door de hernia heeft ze al een dronkenmansgangetje. De dosis tabletten reduceren nu niet genoeg. Dus de vraag is een beetje of we meer van de huidige pillen gaan geven en hopen dat het afdoende is, of toch die andere er ook bij gaan geven.

Of misschien nog wel iets anders. I dunno. Is het al 2 januari?
pi_207303893
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:46 schreef Lonaa het volgende:
Dierenarts gebeld net voor beste aanpak voor Dora. Vorig jaar kreeg ze tabletten en dat ging best ok, maar daar kreeg ze ook enorme dronkenmansgang van.
Ze krijgt nu al andere tabletten, van die hernia, en die reduceren ook haar angst, maar door de hernia heeft ze al een dronkenmansgangetje. De dosis tabletten reduceren nu niet genoeg. Dus de vraag is een beetje of we meer van de huidige pillen gaan geven en hopen dat het afdoende is, of toch die andere er ook bij gaan geven.

Of misschien nog wel iets anders. I dunno. Is het al 2 januari?
Lastig en je kan het ook niet ff 'proberen' natuurlijk.
Er stond mij iets bij dat jullie weggingen met o/n?
pi_207303950
Na 18 20 jaar mag een mens best een nieuw dekbed kopen toch? :D
Maar wat een keuze... maar toch iets gekocht/besteld. Beetje hetzelfde als nu omdat dat goed bevalt. 4 seizoenen en dit keer met drukknopen ipv rits die al na een jaar stuk was }:|
We hadden nog verjaardaggeld van g staan op een bol kaart. Dus daar onze eerste LIDL keuze ingevoerd en ja hoor, bij bol dus voor een zacht prijsje nu een zacht dekbed *G*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 december 2022 @ 12:57:59 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207304035
Als ik twee uur later was vertrokken had ik maar weinig last van de regen gehad. 😋
Broek vanaf iets boven de knie doorweekt. Gokje dat het wel mee zou vallen pakt verkeerd uit. 🙃Inmiddels al in de trein terug naar huis vanaf Utrecht. Leerdam wel bereikt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')