quote:Op woensdag 28 december 2022 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn dat ik ook nog als jong word gezien
Duidelijk jongquote:
Oud en niet wijs, checkquote:Op woensdag 28 december 2022 18:03 schreef Vanyel het volgende:
Overigens is oud niet gelijk aan wijs.
Het kán samengaan. Hoeft niet.
*boks*quote:
Wijze woorden.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik wens jullie dat tot je bejaard bent.
Proces dat leidt tot wijsheid is niks aan.
Raar hè, hoe je dan na je 35e in een klap hoogbejaard bent. Het valt me nog mee in hoeverre de zorgprofessionals mijn geriatrische status benadrukken maar de frase 'gezien jouw leeftijd stellen we voor....' komt wel regelmatig voorbij. In de fertiliteitskliniek was men daar subtieler in dan daarbuiten.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:33 schreef yinu het volgende:
Over de relativiteit van leeftijd:
Toen ik borstkanker kreeg was ik 38. Bij de mammapoli riep iedereen de hele tijd: ‘ja je bent nog ZO JONG!!!’
Ik had toen geen kinderen, wel kinderwens (ben altijd een beetje een laatbloeier, was wel handiger geweest als dat ietsje eerder tot uitvoering was gebracht…).
Toen moest ik vliegensvlug bedenken of ik voor de chemo zou starten nog even snel een spoed-IVF-traject in wilde. Daarvoor kwam ik bij een gynaecoloog die me met tekeningen en folders uit begon te leggen dat ik net zo goed dinosauruseieren had kunnen hebben ZO OUD waren de mijne.
Ik zei tegen haar dat ik liever bij de mammapoli kwam want daar vonden ze me tenminste nog jong.
Dit alles ja. Heel intens, rollercoaster galore!quote:Op woensdag 28 december 2022 18:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Raar hè, hoe je dan na je 35e in een klap hoogbejaard bent. Het valt me nog mee in hoeverre de zorgprofessionals mijn geriatrische status benadrukken maar de frase 'gezien jouw leeftijd stellen we voor....' komt wel regelmatig voorbij. In de fertiliteitskliniek was men daar subtieler in dan daarbuiten.
Je hebt uiteindelijk een kind gekregen toch? Lijkt me intens, zo met spoed beslissen.
Moest jij niet iets afmaken?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit alles ja. Heel intens, rollercoaster galore!
Moet ook nog even gezin voeden en zelf ook kanenquote:
Aight.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet ook nog even gezin voeden en zelf ook kanen
Zalm in den oven, toast en wortelen in den pan
Had je nou maar even een tukje gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aight.
Ik moet zo ook nog voederen. Als F. ooit thuis komt.
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Had je nou maar even een tukje gedaan.
“Mokerjong” zijn jullie allemaal 😎quote:Op woensdag 28 december 2022 17:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Gelukkig ben je nog mokerjong dus heb je nog zeker 15 jaar te gaan voor je zo wijs mag verwachten te zijn als @:yinu en ik
Geniet van mijquote:Op woensdag 28 december 2022 19:04 schreef AnneX het volgende:
Review: zojuist Myraela toetje is machtig genoeg om met twee te delen.
Na een ook machtige risotto.
En goed bevonden. Met name de caramel.
Nu op naar Bluesavond, in het theater.
quote:Op woensdag 28 december 2022 18:51 schreef Sarabi het volgende:
Altijd grappig, mensen die klagen dat je rookbier te rokerig is![]()
Nee geen kind. En ja heel intens. Ik had dat gesprek op vrijdag en moest haar op maandag laten weten, dan konden ze de chemo 10 dagen uitstellen en dan zouden ze met stoom en kokend water een eisprong opwekken om te kunnen oogsten.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Raar hè, hoe je dan na je 35e in een klap hoogbejaard bent. Het valt me nog mee in hoeverre de zorgprofessionals mijn geriatrische status benadrukken maar de frase 'gezien jouw leeftijd stellen we voor....' komt wel regelmatig voorbij. In de fertiliteitskliniek was men daar subtieler in dan daarbuiten.
Je hebt uiteindelijk een kind gekregen toch? Lijkt me intens, zo met spoed beslissen.
Ik heb dat dus ook met snelkookpan. En sinds het topic over de Instant Pot nu dus ook met de Instant Pot by association.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef fietsie het volgende:
Is het normaal dat als je een artikel over Nostradamus ziet online, je brein " Hans Teeuwen!" schreeuwt, en je checked of je geen groene broek aan hebt?
Sorry, dan onthield ik dat verkeerd (of ik ben zoals beloofd in de war met Yinnyquote:Op woensdag 28 december 2022 20:50 schreef yinu het volgende:
[..]
Nee geen kind. En ja heel intens. Ik had dat gesprek op vrijdag en moest haar op maandag laten weten, dan konden ze de chemo 10 dagen uitstellen en dan zouden ze met stoom en kokend water een eisprong opwekken om te kunnen oogsten.
Ik vond het te raar om dat traject van chemo etc in te gaan met een paar embryo’s in de vriezer ‘voor als het goed komt’. En dan meteen na dat traject weer een nieuw medisch traject in voor die ‘beloofde baby’ - alsof ze dat kunnen beloven. Als een soort beloning aan het eind van de tunnel. En ik dacht telkens maar wat als het dan niet goed komt? Dan heeft C (de manspersoon in kwestie) de hele rompslomp en ook nog wat embryo’s in de vriezer.
Te raar voor mij. Prachtig dat het kán voor wie dat wel wil.
En toen aan het eind was ik er niet echt jonger op geworden. En C is nóg, eh, wijzer dan ik dus toen werd het wel heel geriatrisch allemaal. We hebben het nog wel even geprobeerd maar dat mocht niet baten. En toen wilde ik inderdaad geen rollercoaster met elke maand spanning en hormonen en ditdat. Daar moet je lekker fit voor zijn en dat was ik toen niet.
Ik net ook. Beste remedie.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:13 schreef fietsie het volgende:
Ik heb dus de video van H.T. maar even gekeken
Geen sorry nodig hoor. Het is altijd moeilijk te onthouden wat iemand niet heeftquote:Op woensdag 28 december 2022 20:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Sorry, dan onthield ik dat verkeerd (of ik ben zoals beloofd in de war met Yinny). Ik snap je redenatie, het is ook wel veel gevraagd van een mens denk ik, in zulke omstandigheden dergelijke beslissingen nemen.
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:39 schreef borisz het volgende:
Schaatsen was leuk vandaag. Maar de Cross in Diegem mag er ook zijn.
Ik weet dat klant koning is maar soms moet ik wel echt lachen hoorquote:
Jammer van Matje maar wel veel mooie wedstrijden gezien de afgelopen dagenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:39 schreef borisz het volgende:
Schaatsen was leuk vandaag. Maar de Cross in Diegem mag er ook zijn.
Alle drie de heren vind ik sympathiek. Dat maakt t alleen maar mooier.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet dat klant koning is maar soms moet ik wel echt lachen hoor
[..]
Jammer van Matje maar wel veel mooie wedstrijden gezien de afgelopen dagen
Ow zeker is het een mooi trio.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:52 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Alle drie de heren vind ik sympathiek. Dat maakt t alleen maar mooier.
Ja hoof (zit er)quote:Op woensdag 28 december 2022 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens dat je aangenomen wordt voor een baan die je niet wil?
Meerdere mensen zeiden dat ik erop moest solliciteren. IkBejaarden zijn niet mijn ding hoor.
Nooit gedacht dat ik aangenomen zou worden ook want ik had gezegd dat ik geen kwijl uit mondhoeken zou vegen in mijn sollicitatie-mail.
Ze hebben blijkbaar echt een te kort in de zorg. Leuk om te doen denk ik naast werken bij de opticien.
quote:Op woensdag 28 december 2022 18:51 schreef Sarabi het volgende:
Altijd grappig, mensen die klagen dat je rookbier te rokerig is![]()
Hum… felies?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens dat je aangenomen wordt voor een baan die je niet wil?
Meerdere mensen zeiden dat ik erop moest solliciteren. IkBejaarden zijn niet mijn ding hoor.
Nooit gedacht dat ik aangenomen zou worden ook want ik had gezegd dat ik geen kwijl uit mondhoeken zou vegen in mijn sollicitatie-mail.
Ze hebben blijkbaar echt een te kort in de zorg. Leuk om te doen denk ik naast werken bij de opticien.
Nouja ik snap dat het persoonlijk is voor iedereen.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:20 schreef Vanyel het volgende:
Mja ik snap dat wel. Dat je eens een rookbier wil proberen, een heel subtiel rookje verwacht, nog niet zeker weet of je dat lekker vindt en dan![]()
![]()
![]()
Da's ook mijn reactie op rookbier. Het is net wakker worden na een leuke avond met een pakje Gauloises. Al zou ik daar dan geen recensie over schrijven.
Dan ben ik dankbaar dat ik weet dat ik die asbak niet hoef te proberenquote:Op woensdag 28 december 2022 22:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja ik snap dat het persoonlijk is voor iedereen.
Op festivals horen we ook binnen 10 minuten reacties van het is te weinig rook tot het is te veel rook.
Maar als je dan de tijd neemt om een recensie over een rookbier te schrijven met de reactie dat het te rokerig is. Dan vind ik daar wel wat van
Je duikt in mijn verledenquote:Op woensdag 28 december 2022 22:32 schreef borisz het volgende:
Morgen toch maar aan de wandel ondanks de regenvoorspelling. Culemborg - Leerdam. afzakken vanaf Fort bij Everdingen. Wel leuk dat dit een hoek Nederland is wat ik eigenlijk niet ken. Leerdam en iets met Glasblazen heb ik wel geleerd. Sjors Fröhlich is er burrie. Everdingen heeft een beroemd knooppunt door de files, maar daar houdt het wel bij op
Jouw jurkenquote:Op woensdag 28 december 2022 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:Yinu wat een ellendige rollercoaster zit je dan in.
Oeh @:Cat-astrophe komt dat vaker voor?
Ik had vanavond gezellig bezoek. Amir zou Syrisch eten meenemen, dat deed hij dus, van een restaurant2 verschillende versies Falafel, de ene was heerlijk de ander een stuk minder. En dit restaurant kende ik nog niet, binnenkort maar eens langsgaan.
De hele avond gesproken over films maken, scenario’s etc. Was leuk en interessant hoe hij over dingen denkt om die in een film weer te geven. Het commentaar (niet persé negatief) dat ik had op zijn afstudeerfilm klopte. Bleek dat ik precies door had wie professioneel acteur was en wie amateur. Nooit geweten dat ik daar oog voor had![]()
Hij had een aanvraag gedaan om in Hollywood stage te lopen, maar in slecht engels. Volgende keer ga ik het nakijken want iets mislopen doordat je de taal niet goed kunt schrijven terwijl hij vloeiend engels spreekt is natuurlijk doodzonde.
En vandaag kwam ik op kantoor iemand op de gang tegen (niet van ons bedrijf) “wat heb jij een leuke jurk aan”
Waarom heb je gesolliciteerd danquote:Op woensdag 28 december 2022 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Jee, borisz weer over de dijk slingeren naar Everdingen.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:32 schreef borisz het volgende:
Morgen toch maar aan de wandel ondanks de regenvoorspelling. Culemborg - Leerdam. afzakken vanaf Fort bij Everdingen. Wel leuk dat dit een hoek Nederland is wat ik eigenlijk niet ken. Leerdam en iets met Glasblazen heb ik wel geleerd. Sjors Fröhlich is er burrie. Everdingen heeft een beroemd knooppunt door de files, maar daar houdt het wel bij op
Ticketswap proberen?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:11 schreef Blues het volgende:
Willen we naar Beth Hart in de ouwe paleistuin, is het uitverkocht
Staanplaatsen zijn zeg maar niet ons ding, zitplaatsen allemaal weg![]()
Aaah, toch niet goed gelezen van mij!quote:Op donderdag 29 december 2022 08:20 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Ik deed heel geen staafjes op de post![]()
Ik liet wel iemand inwendig echoën om mijn baarmoederslijmvlies spoedig te laten wegbranden en daar ben ik uitermate verheugd over
Nog maar 1x ongesteld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn verstuur was @:Lonaa en dat is nu daadwerkelijk gebeurd.
2 goede dingen in de deze postquote:Op donderdag 29 december 2022 08:20 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Ik deed heel geen staafjes op de post![]()
Ik liet wel iemand inwendig echoën om mijn baarmoederslijmvlies spoedig te laten wegbranden en daar ben ik uitermate verheugd over
Nog maar 1x ongesteld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn verstuur was @:Lonaa en dat is nu daadwerkelijk gebeurd.
Nou zeg. Wat een doffe ellende. Ik hoor het zo veel de laatste jaren, dat mensen een neverending blaasontsteking hebben. Echt naar. Sterkte, alweer.quote:Op donderdag 29 december 2022 08:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Eens raden wie zo weer een plasje mag inleveren bij de huisarts en die vanaf 4 uur nauwelijks meer heeft geslapen![]()
Beth Hartquote:Op donderdag 29 december 2022 00:11 schreef Blues het volgende:
Willen we naar Beth Hart in de ouwe paleistuin, is het uitverkocht
Staanplaatsen zijn zeg maar niet ons ding, zitplaatsen allemaal weg![]()
En als we dan toch bezig zijn: een mention werkt dus niet met een punt erachter. Andere leestekens kunnen wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 08:41 schreef Clubsoda het volgende:
Jongens, zolang we @:vlindertje89 's cijfertjes blijven vergeten, taggen we steeds maar een user die al 100 jaar niet meer online wasHetzelfde geldt voor @:Cat-astrophe afkorten tot CAT.
/Orde op zaken in het oude jaar.
Thnx.quote:Op donderdag 29 december 2022 08:10 schreef Yinny het volgende:
@:fietsie ik ben ook benieuwd wat jullie hebben gegeten met kerst![]()
En beterschap!
SPOILER: 0de kerstdagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1e kerstdagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2e kerstdagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 09:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Thnx.SPOILER: 0de kerstdagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1e kerstdagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een heerlijkhedenSPOILER: 2e kerstdagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..![]()
Oh fuck ik elke keer die komma er een meter vandaan plaatsen voor heel niks dusquote:Op donderdag 29 december 2022 09:39 schreef sigme het volgende:
[..]
En als we dan toch bezig zijn: een mention werkt dus niet met een punt erachter. Andere leestekens kunnen wel.
@:clubsoda.
@:clubsoda,
@:clubsoda!
@:clubsoda
Oh ja, en je hoeft geen rekening te houden met hoofdletters/kleine letters, dat lost fok wel voor je op.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
[..]
Thnx.SPOILER: 0de kerstdagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1e kerstdagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou zeg. Geen wonder dat je daar druk mee was.SPOILER: 2e kerstdagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt geweldig lekker allemaal.![]()
Hoe is het nu met de keel?
Vanmiddag kon ik zo maar bij de kapster terecht. Dan mis ik wel de fitness.
Morgen dan maar.
En…volgende week ook nog vakantie![]()
![]()
Ja gisteravond. Elke keer als ik bijna sliep. En dan infantiel gegiechel erachteraanquote:
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ochtend! Helemaal opgeknapt (en echt flauw was ik ook niet, maar normaal ben ik nul flauw). Denk dat, omdat dit de eerste keer is sinds ik startte met bloed doneren en het inmiddels ruim zes jaar geleden is dat ik dat andere ding doneerde, eea niet echt verband heeft met elkaar![]()
Balen van je koppige blaas @Kaatje1 Daar helpen mooie jurken dan weinig aan![]()
En verder is @Yinny een stuk beter in teruglees- en monstermentions posts dan ikOp mijn naam na dan
(en ja, ik heb vakantie. Morgen dagje werken, en als er niemand ziek wordt kan ik de ene dag die ik volgende week zou moeten werken toch nog vrij krijgen. Al is het wel rommelig met griepjes en zwangeren en zo dus heb al gezegd dat ze me evt een dag bij mogen plannen als iedereen uitvalt).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
[..]
Thnx.SPOILER: 0de kerstdagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1e kerstdagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw 0deSPOILER: 2e kerstdagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn kastanjes nou echt zo lekker?
![]()
Ik ben geen liefhebber maar het was een bestelling van 3 van de gasten, gepoft, gedoopt in boter en met een snufje zout.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Jouw 0dezijn kastanjes nou echt zo lekker?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Overigens vergeet ik helemaal het dessert van de 0e dag
Custard-pizza's, gebakken van vers deeg en zelf gemaakte custard, gebakken in de steenoven.
En daar dan een bol roomijs op, wat slagroom en een topping naar wens (allerlei sausjes, en Advocaat).Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Klein kringetjequote:Op donderdag 29 december 2022 00:24 schreef AnneX het volgende:
Vanavond ook staanplaatsen en gelukkig ook een (beperkt) aantal zitplaatsen.
Een deinende menigte met luide muziek, met een goede zangeres.
De band daarna was té luid voor mijn oren, die bijna knapten.
Dat heb ik uitgezeten in de foyer. 🎶
Verder blijft het een dorps leven hier met tegenkomen van bekenden op zo’n avond.
Of je nou naar de film gaat, een theaterstuk of de muziek.😎
Wat vervelend van je oren![]()
![]()
Ik word altijd helemaal blij van dit soort teksten:Iets zegt me dat je dan wel eerst heel structureel en heel veel gefrituurd moet gaan eten, om vervolgens dan bij gelijk blijvend volume eten dit soort gezondheidsvoordelen te kunnen incasseren.quote:Kan je afvallen met de airfryer?
Een heteluchtfriteuse gebruikt 70% minder vet. Daarom is de heteluchtfriteuse het perfecte apparaat om overtollige kilo's kwijt te raken.
[ Bericht 21% gewijzigd door fietsie op 29-12-2022 12:12:41 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat een ongelofelijke aso's zijn onze landgenoten toch...
https://www.nu.nl/297432/(...)-duits-vuurwerk.htmlProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mensen staan in de rij voor iets dat legaal te koop is en betalen er ook nog voor. Misdadig inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:09 schreef fietsie het volgende:
Wat een ongelofelijke aso's zijn onze landgenoten toch...
https://www.nu.nl/297432/(...)-duits-vuurwerk.htmlKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Heb je de video gekeken? Het uit de transportbakken rukken, winkelpersoneel schofferen en aan de kant bonjouren. Niet de beschaafdheid hebben te wachten tot e.e.a. wordt beschikbaar gemaakt maar gewoon graaien?quote:Op donderdag 29 december 2022 12:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mensen staan in de rij voor iets dat legaal te koop is en betalen er ook nog voor. Misdadig inderdaad.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee niet helemaal. Na 5 seconden zonder geluid dacht ik "oh, weer eenzelfde filmpje met mensen die allemaal naar dezelfde winkel willen.
IPV Gronau was ik bijvoorbeeld naar Ochtrup doorgereden. Nordhorn? Geef een keer gas en ga naar Lingen.
Iedereen wil naar Bunde, Emmerich, Gronau blijkbaar. In Haren is het eigenlijk altijd goed te doen en gemoedelijk.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ik keek ff op de site van die supermarkt in Leer maar daar ligt alleen maar allemaal standaard WECO spul; wat maakt de Lidl dan zo extra bijzonder, weet jij dat?quote:Op donderdag 29 december 2022 12:28 schreef derLudolf het volgende:
Nee niet helemaal. Na 5 seconden zonder geluid dacht ik "oh, weer eenzelfde filmpje met mensen die allemaal naar dezelfde winkel willen.
IPV Gronau was ik bijvoorbeeld naar Ochtrup doorgereden. Nordhorn? Geef een keer gas en ga naar Lingen.
Iedereen wil naar Bunde, Emmerich, Gronau blijkbaar. In Haren is het eigenlijk altijd goed te doen en gemoedelijk.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee, misschien "iedereen gaat er heen dus zal het goed zijn"quote:Op donderdag 29 december 2022 12:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik keek ff op de site van die supermarkt in Leer maar daar ligt alleen maar allemaal standaard WECO spul; wat maakt de Lidl dan zo extra bijzonder, weet jij dat?
Ik bedoel, voor Honig pasta en poedervormige sauzen is ook markt: gewoonte, het heeft een bekende naam.
[ Bericht 7% gewijzigd door derLudolf op 29-12-2022 12:39:37 ]Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
quote:Politie vindt 472 kilo vuurwerk in woning Urk
1 uur geleden in BUITENLANDProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dierenarts gebeld net voor beste aanpak voor Dora. Vorig jaar kreeg ze tabletten en dat ging best ok, maar daar kreeg ze ook enorme dronkenmansgang van.
Ze krijgt nu al andere tabletten, van die hernia, en die reduceren ook haar angst, maar door de hernia heeft ze al een dronkenmansgangetje. De dosis tabletten reduceren nu niet genoeg. Dus de vraag is een beetje of we meer van de huidige pillen gaan geven en hopen dat het afdoende is, of toch die andere er ook bij gaan geven.
Of misschien nog wel iets anders. I dunno. Is het al 2 januari?Sterkheidsbaas van alles.![]()
Lastig en je kan het ook niet ff 'proberen' natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:46 schreef Lonaa het volgende:
Dierenarts gebeld net voor beste aanpak voor Dora. Vorig jaar kreeg ze tabletten en dat ging best ok, maar daar kreeg ze ook enorme dronkenmansgang van.
Ze krijgt nu al andere tabletten, van die hernia, en die reduceren ook haar angst, maar door de hernia heeft ze al een dronkenmansgangetje. De dosis tabletten reduceren nu niet genoeg. Dus de vraag is een beetje of we meer van de huidige pillen gaan geven en hopen dat het afdoende is, of toch die andere er ook bij gaan geven.
Of misschien nog wel iets anders. I dunno. Is het al 2 januari?
Er stond mij iets bij dat jullie weggingen met o/n?![]()
Na 18 20 jaar mag een mens best een nieuw dekbed kopen toch?
Maar wat een keuze... maar toch iets gekocht/besteld. Beetje hetzelfde als nu omdat dat goed bevalt. 4 seizoenen en dit keer met drukknopen ipv rits die al na een jaar stuk was
We hadden nog verjaardaggeld van g staan op een bol kaart. Dus daar onze eerste LIDL keuze ingevoerd en ja hoor, bij bol dus voor een zacht prijsje nu een zacht dekbed![]()
![]()
Als ik twee uur later was vertrokken had ik maar weinig last van de regen gehad. 😋
Broek vanaf iets boven de knie doorweekt. Gokje dat het wel mee zou vallen pakt verkeerd uit. 🙃Inmiddels al in de trein terug naar huis vanaf Utrecht. Leerdam wel bereikt!winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties Forumhop: Hop naar: