Dat is wel een goed idee ja. Maar blijkbaar vonden veel mensen Pixies goed genoeg voor de lijst, maar stemden ze er zonder lijst toch niet op, raar altijdquote:Op woensdag 28 december 2022 16:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hooguit bij bands die ik er wel in wil hebben, zoals Garbage. Dan kijk ik welke nummers in de lijst staan en kies dan daar uit. Niet dat het nut heeft (al jaren) maar blijf trouw proberen.
Zolang ze hun eigen muziek niet zingen wel ja.quote:
Zat mensen die disco niet leuk vinden.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niemand kan een Disco Inferno haten toch, toch?
Top band, zo zwaar underrated, terwijl ze best toegankelijk zijn.quote:
Dat uur begint inderdaad wel heel matig.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik waarschuw vast: voor het volgende uur zie ik ook al een boel ellende staan!
Samen zingen zijn ze mee gestopt gelukkigquote:Op woensdag 28 december 2022 16:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zolang ze hun eigen muziek niet zingen wel ja.
Ik zie ook een stemnummer staan.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik waarschuw vast: voor het volgende uur zie ik ook al een boel ellende staan!
Vroeger mocht je disco niet leuk vinden, maar achteraf is het stiekem best leukquote:Op woensdag 28 december 2022 16:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zat mensen die disco niet leuk vinden.
Is een geweldig artiest hoor.quote:
zit vast een Duitse schlager-hater tussenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ich bin wie du werd hier altijd door iedereen enthousiast ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |