Verschrikkelijk dit. Ook zo'n nummer waarom dit dan zogenaamd geweldig is. Het is verdomme zo vals als het maar kan.quote:
Gaat richting de uitgangquote:
I Want You van Elvis Costello (hoewel niet top 100) hing ook wel heel lang tussen de 100 en 200quote:Op woensdag 28 december 2022 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de derde redelijk vaste oudjaarsklant uit de eerste jaren die langskomt toch? Na Eloise en Like A Rolling Stone? Over die laatste ben ik nog steeds zeer verbaasd.
Niet zo Zwansenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:26 schreef Zwansen het volgende:
Mag ik zeggen dat ik hier weinig mee heb?
quote:
dat mag, heb hetzelfdequote:Op woensdag 28 december 2022 11:26 schreef Zwansen het volgende:
Mag ik zeggen dat ik hier weinig mee heb?
Ik ga hem niet echt missen, teveel kitsch voor mij dit.quote:
Niets vals aan? Dat zijn gewoon de vocalen.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dit. Ook zo'n nummer waarom dit dan zogenaamd geweldig is. Het is verdomme zo vals als het maar kan.
Deadnaming is een serieuze zaakquote:Op woensdag 28 december 2022 11:26 schreef MielMonteur het volgende:
Oh neeeee, iemand heeft me bij de verkeerde naam genoemd 😭😭😭
Ohja, die heeft de vroege ochtend ook echt wel meermaals gehaald. Zeker aangezien je op het begin nog wel kon opstaan met nummer 180 ofzoquote:Op woensdag 28 december 2022 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
I Want You van Elvis Costello (hoewel niet top 100) hing ook wel heel lang tussen de 100 en 200
Dat is de enige jammere uit het rijtje dat genoemd werd.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
I Want You van Elvis Costello (hoewel niet top 100) hing ook wel heel lang tussen de 100 en 200
Shut up and sleep with mequote:Op woensdag 28 december 2022 11:26 schreef Fred_B het volgende:
Sin with Sebastian hoort er ook wel in natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |