Van meneer Huijzer?quote:
Hou vol. Ik ben zo ook weer aan de beurt.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:39 schreef Zorro het volgende:
» nee, ik wil nu geen uitzondering maken maar gewoon de site bezoeken.
Kam on Eileen?quote:Op woensdag 28 december 2022 10:40 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op woensdag 28 december 2022 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb nog nooit een ander nummer van dexies midnight runners gehoord.
Dat heb ik wel met meer bands die maar 1x in de lijst staan.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar dat heb ik ook met de spider murphy gang... die ik kwa naam blijkbaar bij elkaar groepeer in mijn hoofd.quote:
Zeker weten dat je Geno wel kentquote:Op woensdag 28 december 2022 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Verdwenen, gelukkigquote:Op woensdag 28 december 2022 10:43 schreef Gretzl het volgende:
Maar waaaar is HEY, SOUL SISTER dan gebleven in de moeder der lijsten?
Nederland is een smaakvol land?quote:Op woensdag 28 december 2022 10:43 schreef Gretzl het volgende:
Godzijdank weg, wat een draak van een plaat is datquote:Op woensdag 28 december 2022 10:43 schreef Gretzl het volgende:
distributiecentrum Veendam?quote:Op woensdag 28 december 2022 10:43 schreef Dagoduck het volgende:
Er is een pakje voor me gekomen.
Even kijken.
Terecht geen notering meer, Vreselijk nummerquote:Op woensdag 28 december 2022 10:43 schreef Gretzl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |