Ik vind dat nog altijd bizarquote:Op maandag 12 februari 2024 09:42 schreef StephanL het volgende:
Waku waku maar mee![]()
Oh ja Michelle is de vriendin van Roy donders, vergeet ik altijd. Volg ze dan ook niet.
Ja ze is een superleuke meid. Maar hoe kan je van supergay naar hetero gaan???quote:Op maandag 19 februari 2024 19:07 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
En toch vind Michelle een super leuke meid die volgens mij heel goed bij Roy Donders past op de een of andere manier
Tja, een vreemde zaak. Wellicht is hij nog steeds gay, maar heeft hij gewoon een levenspartner gevonden. Of hij heeft ontdekt dat ie ook op vrouwen valt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ze is een superleuke meid. Maar hoe kan je van supergay naar hetero gaan???
Ja niet veel aan kwamen een paar even aandacht vragen.quote:
dat is toch de bedoeling van een reunie dat terugblikken?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ja ik vond het ook een beetje tegenvallen. Louisa vond ik erg aanwezig en ik vond dat er te veel terug geblikt werd.
Nou dat. Belooft watquote:Naast Joan, Jawahir en Yara-Nour gaan ook Beate van der Weide (De Bachelor), Nycole Dias (Love Island), Elodie Laay (Ex on the Beach), Sharon Ipema (Ex on the Beach, Good Luck Guys), Christina Curry, Jessica Yu Ching Chu (Slechtste Chauffeur van Nederland), Greetje Hakvoort (Urk!), Danielle Balk en Nicol Kremers het avontuur aan
De meeste ken ik helaas niet, maar het wordt vast weel lachenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nou dat. Belooft wat![]()
Greetje![]()
Nicol
Ik ook niet. Kijk al die programma’s niet. Alleen Jessica, Greetje, Nicol en Cristina Curry ken ik echt van tv.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De meeste ken ik helaas niet, maar het wordt vast weel lachen
Michella is garantie voor fittie. Ze begon ooit bij dames in de dop mooi programma was dat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kijk al die programma’s niet. Alleen Jessica, Greetje, Nicol en Cristina Curry ken ik echt van tv.
Zal wel genieten worden met al die ego’s weer. Zeker nu Michelle weer mee gaat doen. Benieuwd of die nog ruzie krijgt
Ja. Ook in Echte meisjes in de jungle, kan wel wat worden jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En Amanda had toch ook gevochten met Michella? Dan zie ik wel een familiefittie 2.0 met Danielle gebeuren
Ik kijk teveel van dat soort programma's maar onthoud de namen nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kijk al die programma’s niet. Alleen Jessica, Greetje, Nicol en Cristina Curry ken ik echt van tv.
Zal wel genieten worden met al die ego’s weer. Zeker nu Michelle weer mee gaat doen. Benieuwd of die nog ruzie krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |