SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
L2B's Mixcloud
quote:Op woensdag 28 december 2022 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ijs en pizzadeeg maakte ik en verder hebben we alles samen zo'n beetje in elkaar staan prutsen. 3 dagen lang lekker zitten vroten.Oh en moeders maakte de schenkelsoep al van tevoren.
quote:Op woensdag 28 december 2022 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens aan koken gaan wagen dan
Doe maar gewoon: Top 50 of 2022quote:Op woensdag 28 december 2022 10:36 schreef just me het volgende:
@:DJ11 wat is de titel van je show? Dan kan ik het op FB vermelden
Wordt 'm niet meer, sorryquote:Op woensdag 28 december 2022 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die vooraf track is dus géén Jam & Spoon!
[ afbeelding ]
Ik ook. Er zitten nummers tussen die ik maar één of twee keer heb gedraaid.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben benieuwd hoeveel ik nog herken van oude uitzendingen.
Ja, irritant hè? Was een rush jobquote:Op woensdag 28 december 2022 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze hebben allemaal dezelfde kras op de plaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een extraatjequote:Op woensdag 28 december 2022 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het gaat wel lekker rap ja.
quote:
Heb je een rustige werkdag gehad ?quote:
Dat is precies wat ik nodig hebquote:Op woensdag 28 december 2022 19:21 schreef DJ11 het volgende:
048. Richard Walters - Handful Of Bees
Ik bereid jullie vast mentaal een beetje voor: er staan behoorlijk veel rustige nummers in de lijst dit jaar
quote:Op woensdag 28 december 2022 10:27 schreef DJ11 het volgende:
Goedemorgen
Welk één geweldige TT
De jaarlijst staat klaar. Dit jaar lekker beknopt; circa 3 uur en 3 minuten (is in voorgaande jaren weleens 3 uur en 15 minuten geweest). In de nadagen zijn er toch nog een aantal opvallende verschuivingen.
Vanavond vanaf 19:00 uur antwoord op dit soort vragen:
• Kun je in week 1 een nummer uitbrengen en daarmee de Top 10 van de jaarlijst halen? Die weet ik en het antwoord is: Ja!
• Staat er meer dan één nummer uit Nederland in de Top 10? Ik laat me verrassen, ik gok van wel.
• Welke artiest staat als enige twee keer in de Top 20? Geen idee
• Hoeveel Frans- en Duitstalige nummers staan er in de Top 50? 4 Frans en 5 Duits (blinde gok)
• Welk ternauwernood herontdekt nummer dendert nog even de Top 10 binnen? Zou ik moeten weten, maar ben ik vergeten![]()
en natuurlijk:
• Wie onttroont Rhys Lewis en staat dit jaar op #1? Ik heb een vermoeden.
Benieuwd of je vermoedens uitkomen. Klinkt gek, maar sommige uitkomsten zijn voor mij ook onverwacht en verrassend.quote:
Ja, wel saai. En ik had beter niet naar kantoor kunnen gaan. Vies weer en ik heb bijna 2 uur over de terugreis gedaan (afstand van 30 km.)quote:Op woensdag 28 december 2022 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je een rustige werkdag gehad ?
Apart inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Benieuwd of je vermoedens uitkomen. Klinkt gek, maar sommige uitkomsten zijn voor mij ook onverwacht en verrassend.
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wel saai. En ik had beter niet naar kantoor kunnen gaan. Vies weer en ik heb bijna 2 uur over de terugreis gedaan (afstand van 30 km.)
Dat Stay, Stay, Stay zit ook in het nummer Stay van Kygo ft. Maty Noyesquote:Op woensdag 28 december 2022 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Nummers gaan soms ineens heel gek schuiven. Dit had ik niet in gedachten voor de Top 50, maar bij nader inzien staat het er wel.047. Regina Spektor - Becoming All Alone
Jij ook een fijne avond!quote:Op woensdag 28 december 2022 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk niet dat ik vanavond tot de doelgroep behoor, dus wens ik de aanwezigen hier veel plezier…
Jeetje... dat is knap lang. Hopelijk nu een beetje tijd om te relaxen.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wel saai. En ik had beter niet naar kantoor kunnen gaan. Vies weer en ik heb bijna 2 uur over de terugreis gedaan (afstand van 30 km.)
Luisteren mag natuurlijk altijdquote:Op woensdag 28 december 2022 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk niet dat ik vanavond tot de doelgroep behoor, dus wens ik de aanwezigen hier veel plezier…
Ik denk dat er maar 1 nummer uit je top 50 de hitparade heeft gehaald. En dat is dan ook nog eens een Nederlandse artiest.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Over een paar nummers komt er nog een liedje dat in de Tipparade strandt. Sterker nog: het staat er op dit moment nog steeds in.
Toch is het al een behoorlijke poos uit; zeker geen kerstliedjequote:Op woensdag 28 december 2022 19:32 schreef livelink het volgende:
Glimpse of us klinkt als Christmas zoals hij het zingt.
Het zijn er toch nog 2 geworden. Maar die ene heb je inderdaad wel goed in de smiezenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar 1 nummer uit je top 50 de hitparade heeft gehaald. En dat is dan ook nog eens een Nederlandse artiest.
Het had voor mij wel de associatie. Zou best een mooi kerstliedje zijn geweest.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch is het al een behoorlijke poos uit; zeker geen kerstliedje
Beetje Mel en Kim-achtig.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:38 schreef DJ11 het volgende:
![]()
044. Gintronix - 23 Boogie
Geen Top 40-hit, wel een nummer dat terecht veel airplay kreeg op Radio 2. De opvolger staat lager in de Top 100, dus twee noteringen voor Gintronix.
Het was dat tussendoor-deuntje dat me eraan deed denken. Niet de zang.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Respectable? Ik hoor het niet.
Gintronix is vooral beïnvloed door 70s disco. Maar er zit zeker ook wel een vleugje 80s inquote:Op woensdag 28 december 2022 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was dat tussendoor-deuntje dat me eraan deed denken. Niet de zang.
Dit beantwoordt een van je vragen, toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Nog geen twee weken oud, dit nummer. Maar hier staat het dan.041. Tom Grennan - You Are Not Alone
Ja en nee...quote:Op woensdag 28 december 2022 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit beantwoordt een van je vragen, toch?
Ik zie het, het gaat om een nummer dat de top10 binnenkomt.quote:
Leuk feitje, 11!quote:Op woensdag 28 december 2022 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Nutteloos feitje tussendoor: dit is alweer de 7e keer dat in de bovenste 50 van mijn Top 100* jaarlijst uitzend op Radio 49.![]()
* In 2016 was de lijst nog een Top 50, sinds 2017 is het een Top 100
Oh Regina, ja leukquote:Op woensdag 28 december 2022 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomDe nummer #47 zal je nog wel interesseren om even te lezen
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Symph aan het koken voor de rest van de week?
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Symph aan het koken voor de rest van de week?
Godsamme zeg. Beterschap!quote:Op woensdag 28 december 2022 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben ziek en dan krijg ik ‘m nog net zo ver dat hij een pan water opzet en een paprika snijdt zodat ik een snelle pasta in elkaar kan flansen
Gewoon vanaf de bank bevelen gevenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben ziek en dan krijg ik ‘m nog net zo ver dat hij een pan water opzet en een paprika snijdt zodat ik een snelle pasta in elkaar kan flansen
Heeft hij ergens een kooktrauma opgelopen of zo? Hopelijk voel je je snel wat beter.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:05 schreef DJ11 het volgende:
De nummer-2 van het Songfestival... de morele winnaar:037. Sam Ryder - Space Man
Ik draai de Platinum Jubilee edit, ter ere van het 70-jarig jubileum van Koningin Elisabeth, die later dit jaar overleed.
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Scherp gehoord van mij hè? Daar wil ik graag applaus voor.
Dat lukt Melting met gemak.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Hadden we eerder al '23 Boogie' op nummer 44, ook hier klopt nummer-technisch weer geen hout van035. The Reklaws feat. Jake Owen - 11 Beers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Stond eigenlijk op #98, maar heeft bonuspunten gekregen voor het gebruiken van '11' in de songtitel
L2B's Mixcloud
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben even snel roken, draai maar gewoon door hoor!
Van de komende 10 zijn er drie Duitstalig, du mache den Brust maar natzquote:Op woensdag 28 december 2022 20:17 schreef livelink het volgende:
Heb nog geen frans- of duitstalig nummer gehoord trouwens.
Snap ik op zich, maar toch klinkt dit gewoon lekker (vind ik dan)quote:Op woensdag 28 december 2022 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik blijf het wennen vinden als fan
Tres bienquote:Op woensdag 28 december 2022 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Livelink vroeg zich af waar de Duits- en Franstalige nummers blijven. Er zijn er de nodige in aantocht....
Die andere vond ik mooier, dacht ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Een zeer geslaagd comeback-album: The Tipping Point. Twee noteringen in de Top 100 jaar, met deze als hoogste:032. Tears For Fears - Break The Man
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zijn 2 manieren om de klank van de Duitse taal weer te geven. Dit is de goede.
Ja, dat was minder geslaagdquote:Op woensdag 28 december 2022 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nena deed dat ook zo fraai. Die andere met dat bloksnorretje die graag toespraken hield iets minder.
Straks na de show even de Mexican Whistler van Roger Whittaker luisteren, die blijft veel beter in je hoofd zittenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:36 schreef livelink het volgende:
Ik heb Ich löse mich auf in mijn hoofd nu. Het wil er niet uit.
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:36 schreef livelink het volgende:
Er komt straks nog een liedje waarin hersens worden bezongen. Wie weet helpt datquote:Op woensdag 28 december 2022 20:36 schreef livelink het volgende:
Veel plezier. Slaap is het beste medicijn zeg ik altijd tegen de kinderen. Hopelijk ook voor jou!quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank tot zover, we gaan veldrijden kijken en daarna ga ik slapen
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Er volgen nog meer schandalig ondergewaardeerde nummers, maar dit is er beslist eentje van. Dit had toch gewoon een lekkere zomerhit moeten zijn?024. DanDlion - Knock Knock
Dan had ik goed gegokt met 4 Duitstalige nummersquote:Op woensdag 28 december 2022 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit het op één na hoogst genoteerde Duitstalige nummer. Enig idee wat het hoogst genoteerde is?(Hint: het komt niet uit Duitsland)
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Energy van Emily Thomas zal het wel niet zijn.
Niet voeren in ieder geval.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Sterke 80s vibe (ook niet voor de laatste keer vandaag). Wat moeten ermee, met al die wolven?023. Yeah Yeah Yeahs - Wolf
Wordt een o ja-momentje, denk ikquote:Op woensdag 28 december 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan had ik goed gegokt met 4 Duitstalige nummers![]()
Geen idee welke de hoogstgenoteerde is trouwens.
Dat vermoed ik dan ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wordt een o ja-momentje, denk ikHeb het echt bijzonder vaak gedraaid.
Hopelijk blijft dat werken. En beterschap met je hoofdpijn. Hopelijk zorgt de muziek voor wat verlichting.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:00 schreef Rafeiro het volgende:
Is er een bekend probleem met radio12345.com als host? Kan via TV niet inloggen dus en heb hoofspijn etc. Dus nu maar winamp.
Ik luister altijd gewoon via de pc en dat gaat goed, hoewel het soms van die dagen heeft dat het voortdurend uitvalt. Vandaag gelukkig niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:00 schreef Rafeiro het volgende:
Is er een bekend probleem met radio12345.com als host? Kan via TV niet inloggen dus en heb hoofspijn etc. Dus nu maar winamp.
Volgens mijn wrapped mijn meest beluisterde nummer.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Echt een bijzonder geslaagd, Hozier-achtig album bracht deze Zweedse zanger uit. Meerdere noteringen in de Top 100 en ook een paar nummers die de lijst nét niet hebben gehaald.021. Isak Danielson - Good Things Come To Those Who Wait
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja ja, draai dit maar eens in een random bejaardenhuis. Eens zien wat ze van de titel vinden.
Ja daar hebben ze mazzel aan.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Gelukkig spreken die nog niet zo goed Engels vaak.
Via Chromecast gaat het prima.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
Via pc is ook wel prima hoor, maar wou via TV / soundbar gaan luisteren. Wat meer weg bij de PC. En net tikje beter geluid. 2.1 is prima maar soundbar is wel wat beter.
De vibe doet me wat denken aan Love Is A Battlefieldquote:Op woensdag 28 december 2022 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En ook dit is een prettig nummer.
Mijn schoonouders spraken helemaal geen Engels. Ze struikelden al over de meest simpele namen. Maar ja, mijn man werd niet zo lang na de moord op John F. Kennedy geboren en werd om die reden dus John genoemd. En op zijn geboortekaartje staat onder zijn naam "we noemen hem Sjonnie"quote:Op woensdag 28 december 2022 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze mazzel aan.
Ja inderdaad nu je het zegt.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De vibe doet me wat denken aan Love Is A BattlefieldInderdaad een prettig nummer.
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn schoonouders spraken helemaal geen Engels. Ze struikelden al over de meest simpele namen. Maar ja, mijn man werd niet zo lang na de moord op John F. Kennedy geboren en werd om die reden dus John genoemd. En op zijn geboortekaartje staat onder zijn naam "we noemen hem Sjonnie"
Het was een prima jaar. Ik heb al gauw een stuk of 40 nummers voor de Top 100 moeten schrappen. Zegt wel iets.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:12 schreef livelink het volgende:
Toch best veel mooie muziek uitgebracht dit jaar.
Is er nog een franstalig nummer hoger geëindigd?quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Is er nog een franstalig nummer hoger geëindigd?
zeker weten dat het geen onze moest zijnquote:Op woensdag 28 december 2022 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Een acteur die ook zingt, zoals vanavond al een keer eerder voorbijkwam.018. Nicolas Maury - Prémices
France douze points
Hoewel... misschien moet het toch dix points zijn.
Die lat lag dan ook niet zo hoogquote:Op woensdag 28 december 2022 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het klinkt beter dan Don Johnson.
Zou wel toepasselijk zijn hè? Maar het was een Songfestival-referentie hè. En daar krijgt het tweede nummer altijd tien punten.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
zeker weten dat het geen onze moest zijn
Volgens mij had ie geen lat.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Die lat lag dan ook niet zo hoog
Stomen helpt. Zowel tegen hoofdpijn als tegen neuspijn. Gewoon met je hoofd boven een pan met een laagje kokend water hangen.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Echt neuspijn haha Get well soon zo gepast.
Het is niks maar ook zo veel. Janken om een snotneus.
Bah!
Ik heb zo meteen nog een toepasselijk liedje voor jequote:Op woensdag 28 december 2022 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Echt neuspijn haha Get well soon zo gepast.
Het is niks maar ook zo veel. Janken om een snotneus.
Bah!
Ik heb nog geen o, ja-ervaring. Kan het zijn dat ik deze dan toch telkens gemist hebquote:Op woensdag 28 december 2022 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb het toch echt grijsgedraaid. Stond ook bijna bovenaan in mijn Spotify Wrapped...015. Wanda - Rocking In Wien
(uit Oostenrijk)
Inclusief vanavond 8 keer gedraaidquote:Op woensdag 28 december 2022 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog geen o, ja-ervaring. Kan het zijn dat ik deze dan toch telkens gemist heb
Is niet dezelfde als de Marius van het ESF, gok ik?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:28 schreef DJ11 het volgende:
De nummertjes worden kleiner. Op 14 staat Marius; onthoud die naam. Echt een prachtig liedje, dit.014. Marius - Mon Amour
Zeker prachtig.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:28 schreef DJ11 het volgende:
De nummertjes worden kleiner. Op 14 staat Marius; onthoud die naam. Echt een prachtig liedje, dit.014. Marius - Mon Amour
Ehhh... nee. Die heeft een nogal andere stem en zingt doorgaans Engelstaligquote:Op woensdag 28 december 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Is niet dezelfde als de Marius van het ESF, gok ik?
Ja, andere stem had ik wel door, maar als Zwitser kan Franstalig ook nog wel.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ehhh... nee. Die heeft een nogal andere stem en zingt doorgaans Engelstalig
Het kwam live ook niet zo goed over, helaas.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben er nog steeds over uit hoe het kan dat dit prachtige nummer in de finale van het Songfestival precies NUL punten van het publiek kreeg. Een grotesker vertoon van wansmaak heb ik nog nooit gezien.
Had inderdaad voor hetzelfde geld een hit geworden, ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Op 11 (ten-net-niet) staat een nummer dat ook gewoon een grote radio-hit had moeten zijn. Het zit echt prima elkaar, is goed gezongen en klinkt al met al erg fijn:011. Sonny Tennet - Riptide
Hierna: de Top 10
Ehhh...quote:Op woensdag 28 december 2022 21:41 schreef livelink het volgende:
Dan kom ik op 3 Nederlandse producties in de top10
Het eerste nummer van de hele avond? Ook niks meegekregen van het songfestival dus?quote:
Jij bent ook heel lang weggeweest hierquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het eerste nummer van de hele avond? Ook niks meegekregen van het songfestival dus?
Ja dat is zo.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
Jij bent ook heel lang weggeweest hier
Het is nogal raar gelopen, kan ik melden. Ik verklap nog niet te veel, maar ik was al maanden heel zeker van welk nummer op #1 zou staan, maar ergens deze maand is de boel in de war geschopt...quote:Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef livelink het volgende:
Degene die ik op 1 vermoed is nog niet geweest, dus het kan nog.
Dan zal mijn vermoeden ook wel niet juist zijnquote:Op woensdag 28 december 2022 21:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is nogal raar gelopen, kan ik melden. Ik verklap nog niet te veel, maar ik was al maanden heel zeker van welk nummer op #1 zou staan, maar ergens deze maand is de boel in de war geschopt...
Ik zal het eerlijk zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb het gevoel dat hierna weleens het nummer zou kunnen komen dat @:livelink op #1 verwacht. Helemaal zeker weten doe ik het niet.
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Bonuspunten voor het zingen van "11:11"
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer doet mij persoonlijk ook veel. Dat geldt overigens ook zeer sterk voor de #3, straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik begin me zorgen te makenquote:Op woensdag 28 december 2022 22:04 schreef livelink het volgende:
Ik maak toch nog een goede kans hoor. In ieder geval top 3 dus.
straks blijkt mijn vermoeden niet eens in de top 100 te staan![]()
Voor iedereen die het kan gebruiken!quote:Op woensdag 28 december 2022 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Dit is gewoon één heerlijke bombastische bak herrie, heerlijk retro, heerlijk 80s, heerlijk Depeche Mode / Pet Shop Boys - en een fantastisch nummer![]()
004. Get Well Soon
Nee, dat is echt niet mogelijk. Ik ga voor de zekerheid nog wel even nummer 50 t/m 100 nakijken.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik begin me zorgen te makenIk kan er ook niks meer aan veranderen nu
Sterkte, 11.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:06 schreef DJ11 het volgende:
Over de nummer 3, afkomstig uit Zweden, wil ik alleen zeggen: pluk de dag.
Toch een feitje: deze band stond een paar jaar geleden op #50 - en opende toen de uitzending. Dat resultaat is nu fors overtroffen, met dit prachtige, bijna klassieke liedje. Heb ik toch meer gezegd dan ik wilde003. Weeping Willows - Summer Waits For Me
O ja: met stip mijn meest gedraaide nummer dit jaar; de overtuigende #1 in Spotify Wrapped
Deze is ook heel mooi, maar nog steeds niet het nummer dat ik in mijn hoofd heb. Ik had ongeveer geen enkele vraag goed (behalve die 4 duitstalige), dus ik hoop dat ik de nummer 1 dan toch goed had.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:06 schreef DJ11 het volgende:
Over de nummer 3, afkomstig uit Zweden, wil ik alleen zeggen: pluk de dag.
Toch een feitje: deze band stond een paar jaar geleden op #50 - en opende toen de uitzending. Dat resultaat is nu fors overtroffen, met dit prachtige, bijna klassieke liedje. Heb ik toch meer gezegd dan ik wilde003. Weeping Willows - Summer Waits For Me
O ja: met stip mijn meest gedraaide nummer dit jaar; de overtuigende #1 in Spotify Wrapped
Uitstekende gok. Ik zou dit vorige week zelf ook hebben geantwoord.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:11 schreef livelink het volgende:
Oh, dit was hem. Dan heb ik geen idee van de nummer 1.
Had inderdaad niet misstaan in de Top 100, maar ja...quote:Op woensdag 28 december 2022 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En niet te vergeten de vooraf-track Thomas Roussel - Late Metal.
Dankjewel DJ11!
Graag geluisterd!quote:Op woensdag 28 december 2022 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Niks leukers om te doen dan deze uitzendingNogmaals bedankt allemaal.
Het waait hier al 2 dagen als een gek, alle resterende boomblaadjes liggen weer massaal door de straat.quote:Op donderdag 29 december 2022 07:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vandaag 7° / 9° ZW 4 en dat is boffen, want geen vorst.Zolang de wind niet emigreert richting het oosten zitten we gebakken.
![]()
En nu op zoek naar muziek wat buiten de top 2000 valt.Goedemorgen!
Ook geen ei?quote:Op donderdag 29 december 2022 07:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het waait hier al 2 dagen als een gek, alle resterende boomblaadjes liggen weer massaal door de straat.
Niks gebakken…
Evengoed goedemorgen…
Ik ontbijt nooit, dus ook even geen ei…quote:Op donderdag 29 december 2022 07:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook geen ei?![]()
Voor de vuurwerkliefhebbers ziet het er niet best uit.
ben je aan het genieten van je vakantie ?quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
ben je aan het genieten van je vakantie ?
Gewoon lekker rustig aan, het is vakantiequote:Op donderdag 29 december 2022 08:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet veel gedaan. Vooral series gekeken.
En gisterenavond naar neefje/nichtje geweest die 17 werden. Daarom heb ik DJ11's show gemist.
quote:Op donderdag 29 december 2022 08:43 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig aan, het is vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |