Naast Zurich schijnbaar.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Friesland lijkt me aan het woordbeeld?
Ik ben geboren in die gemeentequote:
Gelukkig had ik de goede (N-B) te pakkenquote:Op woensdag 28 december 2022 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Steenbergen Noord-Brabant of Steenbergen Drenthe?
Jou er doorheen sleuren, we doen het.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:39 schreef alopio het volgende:
goedemorgen
Nog steeds ziek en werken vandaag. En dan begin ik ook nog met coldplay. Zware dag
Het wordt pas grappig als je zeeuws etc erbij haalt die soms nog best wel op nedersaksisch lijken maar dan ook weer totaal niet. Fries en limburgs kan ik niets mee maar wel als zodanig herkennen.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verschil tussen dialect en de topografie is wel groot, ik kan Gronings en Achterhoeks al moeizaam uit elkaar halen, bij wijze van. Is allemaal van boven de rivieren in het oosten.
Stadsgenoot zijn van Jan Boezeroenquote:Op woensdag 28 december 2022 09:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben geboren in die gemeente![]()
![]()
![]()
Bekend van deze
quote:Op woensdag 28 december 2022 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaa weer een jaar zonder intro
Limburgert gespotquote:Op woensdag 28 december 2022 09:38 schreef Cee het volgende:
Je eindscore is 333! Probeer je score te verbeteren.
Sittard-Geleen: 90
's-Hertogenbosch: 68
Nederweert: 48
Borger-Odoorn: 43
Bodegraven-Reeuwijk: 38
Sluis: 27
Hengelo: 19
Zevenaar: 0
Rijssen-Holten: 0
Berkelland: 0
thanx, maar zal niet veel posten vandaagquote:Op woensdag 28 december 2022 09:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Jou er doorheen sleuren, we doen het.
Ligt ook dichtbij Duitsland.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het wordt pas grappig als je zeeuws etc erbij haalt die soms nog best wel op nedersaksisch lijken maar dan ook weer totaal niet. Fries en limburgs kan ik niets mee maar wel als zodanig herkennen.
Daar zat ik ook bovenopquote:Op woensdag 28 december 2022 09:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig had ik de goede (N-B) te pakken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |