Same, ik kan ook niet schaken…quote:Op woensdag 28 december 2022 23:32 schreef CathyCathy het volgende:
Ben ik de enige die nog helemaal niet naar 23 heeft gekeken? Ik durf gewoon niet.
Bang dat het paard je bijt?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:32 schreef CathyCathy het volgende:
Ben ik de enige die nog helemaal niet naar 23 heeft gekeken? Ik durf gewoon niet.
Altijd met de vlakke hand!quote:
Hier nu twee dagen zonder vindingen. Sommige weet ik precies wat er gedaan moet worden maar zijn de opties zo eindeloos dat ik gewoon geen begin kan vindenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:02 schreef llamalama het volgende:
Derde dag zonder vindingen. Heb nu het "ik ga m niet meer insturen" punt bereikt. Klaag klaag stomme puzzel.
Precies ja, zowel de ballonnen als het dartboard krijg ik geen zinnige tekst uit (zowel handmatig niet als met de computer).quote:Op donderdag 29 december 2022 12:15 schreef rita147 het volgende:
Ik word kriegel van de ballonnen tekst, oftewel: er komt niets zinnigs uit. En dat noemen ze dan "iets vieren" weinig feest hier🙄
Integendeel, dat feest is echt fantastisch!quote:Op donderdag 29 december 2022 12:15 schreef rita147 het volgende:
Ik word kriegel van de ballonnen tekst, oftewel: er komt niets zinnigs uit. En dat noemen ze dan "iets vieren" weinig feest hier🙄
Als je hem eenmaal ziet valt hij best mee ja, maar zolang je nog random moet zoeken is ie niet te doen.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:51 schreef Puzzlefreak het volgende:
Die dartborden hadden voor mij wel een niveautje moeilijker gemogen
Mag ik hieruit snappen dat jij voor de volle 100 punten gaat?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:01 schreef CathyCathy het volgende:
De hele puzzel had wel een niveautje moeilijker gemogen. Hij is erg makkelijk dit jaar.
Gaan we daar uiteindelijk in eerste instantie niet allemaal voor?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:25 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Mag ik hieruit snappen dat jij voor de volle 100 punten gaat?![]()
Het heeft ons geholpen door eerst die van de junior te doen.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:15 schreef rita147 het volgende:
Nah, beetje realisme is ook wel handig.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Gaan we daar uiteindelijk in eerste instantie niet allemaal voor?
Gedaan, en toen bleken er nog meer mogelijkheden te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:32 schreef Aigle het volgende:
[..]
Het heeft ons geholpen door eerst die van de junior te doen.
Grootste probleem dat ik heb is dat bij de kinderpuzzel de posities van de 'woorden' wel evident zijn maar bij vraag 20 dit niet echt het geval is.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:29 schreef ryr het volgende:
[..]
Gedaan, en toen bleken er nog meer mogelijkheden te zijn.
Heb je de "hier heb ik eigenlijk helemaal geen tijd voor" vraag al beantwoord?quote:Op donderdag 29 december 2022 16:06 schreef rita147 het volgende:
De ballonnen opgelost,en hij is leuk! Op naar de volgende "waarom doe ik dit" vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb je de "hier heb ik eigenlijk helemaal geen tijd voor" vraag al beantwoord?Heb jij dan misschien de "waar ben ik in vredesnaam aan begonnen"-vraag al klaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2024: 1ab, 2, 3abc, 4abc, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9, 13a, 14b, 17ab, 18ab, 24abc, 25abc, 27
Die doe ik altijd als eerste, anders kom ik niet aan de rest toe.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:36 schreef MScript het volgende:
[..]
Heb jij dan misschien de "waar ben ik in vredesnaam aan begonnen"-vraag al klaar?
Uuuh nope…. Ff kijken nog 😉.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:39 schreef DO86 het volgende:
Vandaag bezig geweest met 23.
Mat in 2 heb ik overal gevonden.
Behalve dat er rechtsboven meerdere mogelijkheden lijken zijn. Ik weet welk stuk ik moet verplaatsen, maar er zijn meerdere posities mogelijk. Wat dan voor het invullen van de sudoko erg onhandig is.
Meer mensen die hier tegenaan zijn gelopen?
Mijn gok: 10 en 13quote:Op donderdag 29 december 2022 23:44 schreef MrNugget het volgende:
Weten we al welke puzzels het kaf van het koren gaan scheiden?
Ik denk dat je 5 hier ook wel bij mag zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 07:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik denk dat je 5 hier ook wel bij mag zetten.Heb je die nog niet dan!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2024: 1ab, 2, 3abc, 4abc, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9, 13a, 14b, 17ab, 18ab, 24abc, 25abc, 27
quote:Op vrijdag 30 december 2022 07:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:46 schreef MScript het volgende:
[..]
Heb je die nog niet dan!?Nee die bewaar ik bewust voor het einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:50 schreef Legoblokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb daar over nagedacht.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:11 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]
13 is dit jaar toch gewoon de creativiteitsopgave?
Alleen jammer dat ze er een onderbouwing bij willen 😜quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:16 schreef MScript het volgende:
[..]
Ik heb daar over nagedacht.
Technisch gezien kunnen ze daar niets fout rekenen.
Wat zie ik er in?
Dat dacht ik nou ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:16 schreef MScript het volgende:
[..]
Ik heb daar over nagedacht.
Technisch gezien kunnen ze daar niets fout rekenen.
Wat zie ik er in?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:20 schreef MScript het volgende:
Dat klagen lijkt te helpen...
Heeft iemand een hint voor me voor 16c?
Oja, klaag klaag
SPOILER: 16cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:34 schreef CarloV het volgende:
[..]Je bent een zeekoe...SPOILER: 16cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
quote:
SPOILER: 16cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:48 schreef CarloV het volgende:
[..]Een zeekou!SPOILER: 16cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2024: 1ab, 2, 3abc, 4abc, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9, 13a, 14b, 17ab, 18ab, 24abc, 25abc, 27
Een Zeeuwkoe!quote:
66 ← 🌲quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:00 schreef MScript het volgende:
Oke, ze doen het erom!
Dat ben ik inmiddels van overtuigd!
Volgens mij hebben ze allemaal gewacht tot na het uitkomen van de puzzel:
-Han Peekel
-Terry Hall
-Maxi Jazz
-John Leddy
-Pelé
-Vivian Westwood
-oud-Paus Benedictus