C’est un scandale!quote:Op woensdag 28 december 2022 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die arme kindjes van dit nummer hebben nooit een rooie rotcent gezien.
Dit was wel een moment dat ik er serieus even voor vreesde, zo vlak voor Non Non Rien N'a Change.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie nog geen pan helaas. Ik schat in dat die tussen één en half een tevoorschijn wordt gehaald.
Kan niet wachten
Non Non Rien n'a Changéquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 00:49 schreef Emptystreet het volgende:
Hey, vakantie favorieten van Bert en Ernie staat aan
In Bangladesh lopen ze ook niet te janken als ze m'n tshirt in elkaar gestikt hebben.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eeuwige roem is meer waard dan een rooie rotcent johquote:Op woensdag 28 december 2022 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Snap wel een beetje wat je bedoelt ja. Beetje duistere vocals/settingquote:Op woensdag 28 december 2022 00:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd een beetje bang voor I Know What I like in your wardrobe![]()
Had toen iets engs dat nummer
Weet je niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In Bangladesh lopen ze ook niet te janken als ze m'n tshirt in elkaar gestikt hebben.
Chocoladebar toch ofzo.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er lopen hier types rond die zijn zus beter vinden.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Lijkt me wel mooi om naar Rufus Wainwright te gaan in januari, ook al ken ik vrijwel niets van hem. Raar. Maarja, als ik niet ga weet ik ook niet hoe het is.
Gedeeltelijk.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:50 schreef Emptystreet het volgende:
[..]Daar is 't toch gewoon op gebasseerd? Op Frans
Dat las ik. Maar die ken ik nog minder. Kan ik ook heen. Of gewoon allebei.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Er lopen hier types rond die zijn zus beter vinden.
It's 1 o'clock and time for lunch. Pomtidomtidom.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:50 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Snap wel een beetje wat je bedoelt ja. Beetje duistere vocals/setting
Meh, het is duur en klassieke muziek.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Lijkt me wel mooi om naar Rufus Wainwright te gaan in januari, ook al ken ik vrijwel niets van hem. Raar. Maarja, als ik niet ga weet ik ook niet hoe het is.
Kon vaak niet verder dan het intro luisteren. Heb het sindsdien wel leren waarderenquote:Op woensdag 28 december 2022 00:50 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Snap wel een beetje wat je bedoelt ja. Beetje duistere vocals/setting
Dat laatste wil ik me wel wat meer in verdiepen. En dat eerste is jammer, maar overkomelijk.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Meh, het is duur en klassieke muziek.
Ze moeten jaarlijks bezuinigen he?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kon er niet eens een Paturaintje of kruidenbotertje vanaf bij de NPO?
Twee prima redenen om niet erheen te gaan.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:51 schreef BillDauterive het volgende:
het is duur en klassieke muziek.
Hou op, ik krijg er honger van.quote:
Sorry, u had het over Chris Martin?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Ed Sheeran een keer een griepje heeft en al zijn kotsgeluiden opneemt haalt dat ook gewoon de Top 2000.
Ed Sheeran kan nog zingen wat er achter op een pak cornflakes staat begeleid door jankende honden en dat komt op 10 binnen volgend jaar.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Ed Sheeran een keer een griepje heeft en al zijn kotsgeluiden opneemt haalt dat ook gewoon de Top 2000.
quote:Op woensdag 28 december 2022 00:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Kon vaak niet verder dan het intro luisteren. Heb het sindsdien wel leren waarderen
Enige verklaarbare is dat men gewoon 35 ed sheeran nummers in hun lijst doen, afgesproken op een facebook fan groep of zo.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe kan zoiets de lijst halen? Wie zijn die mensen?
Minttuquote:Op woensdag 28 december 2022 00:53 schreef Evenstar het volgende:
Het is weer een FOK! bepaalt mijn drankje rondje.
Grasshopper
IPA
Minttu (50% mint drankje uit Finland)
Glögg (Zweedse Gluhwein)
Ho ho. Chris Martin heeft een prachtige emotioneel beladen stemquote:Op woensdag 28 december 2022 00:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Sorry, u had het over Chris Martin?
Dit is Skyradio, door en door.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:54 schreef Kopiko het volgende:
Dit is één van de slechtste nummers die ik tot nu toe heb mogen beluisteren in deze editie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |