Come Together komt die nu al?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik blijf nog even tot een van de betere Beatles
dan zien we hem over 3 jaar wel terugquote:Op woensdag 28 december 2022 00:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind alle jaargangen geen overbodige luxe
Daar ben ik niet per de op tegen! Heeft wel wat praktische hobbels, vooral ook qua tijdslijn, en ik verwacht dat het op de lange termijn meer een overgangsmiddel is, maar als het helpt om sneller van de vervuilendste fossiele brandstoffen af te komen: sure!quote:Op woensdag 28 december 2022 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mogen we dan aub kernenergie?
Begreep er ook geen kut vanquote:Op woensdag 28 december 2022 00:14 schreef ok01 het volgende:
Pas op Van Inkel gaat weer een verhaal vertellen
Gewoon doen. Zo lastig is het niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, volgend jaar word ik 30, heb me toch altijd voorgenomen om dan toch echt werk te maken van het minder vlees eten. Wens me succes.
Ok. Nu weer over muziek kletsen danquote:Op woensdag 28 december 2022 00:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Daar ben ik niet per de op tegen! Heeft wel wat praktische hobbels, vooral ook qua tijdslijn, en ik verwacht dat het op de lange termijn meer een overgangsmiddel is, maar als het helpt om sneller van de vervuilendste fossiele brandstoffen af te komen: sure!
Voor mij ongeveer in deze volgorde:quote:Op woensdag 28 december 2022 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Groter dan ik vind ik wel Froukje's beste ja, en Zonder Gezicht met S10
Alsjeblieftquote:Op woensdag 28 december 2022 00:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Pino ik wil je wederom bedanken voor je statssite. Heb m continu open staan om ontwikkelingen vd noteringen te volgen
Heeft met de taal te maken, niet met de tekst.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dan vinden mensen dat Froukje met teveel lucht zingt..hoor dit eens.
Of je een hijger aan de telefoon hebt.
Dit streven heb ik al vanaf begin af aan dat het topical werd opgegeven. Ik hou te veel van vleesquote:Op woensdag 28 december 2022 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, volgend jaar word ik 30, heb me toch altijd voorgenomen om dan toch echt werk te maken van het minder vlees eten. Wens me succes.
Heikant? Komt wel heel dichtbij zoquote:Op woensdag 28 december 2022 00:13 schreef Gretzl het volgende:
Tweede geworden op de 8e Heikantse Popquiz [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2022 00:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kan ook aan een stem liggen. In het Nederlands vind ik vrouwenstemmen meestal wat mooier aanklinken. En ja, ik vind dan bijv. Prince weer niks maar anderen worden daar dan weer zo opgewonden over![]()
Ik vind naar mijn mening Froukje wel echt iets wat meer 'clever' teksten schrijven dan Blof, maar ook dat is persoonlijke mening. Je hoeft het van mij ook niet mooi te vinden hoor, wou alleen zeggen dat ik Froukje voor nederlandstalig wel echt lekker vind om te luisteren.
Je bent nog op tijd!quote:Op woensdag 28 december 2022 00:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heb ik de potten en pannen wals al gemist?
Nee, helaas nog niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heb ik de potten en pannen wals al gemist?
Jammer.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent nog op tijd!
quote:Op woensdag 28 december 2022 00:16 schreef PzKpfw het volgende:
Beatles is ook wel het meest suffe bandje ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |