Suzan en Freek komen vaker op de radioquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Suzan en Freek wel kennen en dit niet
nou het was een USB, maar het was niet in mijn kindertijd of zoquote:
Wat grappig hoeveel dat dan scheelt. Toen ik 14 was was de USB net uitgevondenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
27 jaar, hoe jong je dat vindt mag je zelf weten
Ik was 14 of zo.
Nice. Ik luisterde veel dingen die ik handmatig moest scrobbelen en vond dat teveel gedoe dus ben in 2015 gestopt helaas.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:38 schreef Hamlapjes het volgende:
In de categorie onbelangrijke stats: vandaag mijn vorige persoonlijke record van meeste scrobbles in een jaar verbroken op last.fm!
Nee, zegt mij zo niets, zal ik eens opzetten.quote:
More than this is ook zo mooi, stemplaat ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen deze en More than this (van de film Lost in Translation vooral).
helaas is dat de bittere waarheidquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Suzan en Freek komen vaker op de radio
Waarom?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
voor Fok! begrippen ben ik ook wel echt een kindje geloof ikquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat grappig hoeveel dat dan scheelt. Toen ik 14 was was de USB net uitgevonden
Bij mij werd toen de CD uitgevondenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat grappig hoeveel dat dan scheelt. Toen ik 14 was was de USB net uitgevonden
die is stukken beter dan ditquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, zegt mij zo niets, zal ik eens opzetten.
Dat laatste weet ik, ik wist tot n paar minuten geleden niet eens dat ik hier vandaag precies 17 jaar op zatquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
tssss
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 184.936 (gemiddeld 26 per dag)
bijna 185 k
En dan ben ik niet eens de topposter hier.... Genoeg die en harder gaan en of meer posts hebben
#antiboomerquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
voor Fok! begrippen ben ik ook wel echt een kindje geloof ik
SkyRadio is geen radio, maar een hypnose programmaquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oeh jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bryan ferry solo ook prima
mamouna
Begin klonk wel goed ja, ga hem denk ik even luisteren ipv Guus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |