Ja, alleen nog More than this op 1928.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wist niet dat dit nog zo hoog stond. Hoogste Roxy?
Wow ben jij ZO jong??quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:38 schreef MTheBassman het volgende:
Dit draaiden mijn ouders vaak op hun usb in de auto toen we op vakantie gingen. Prachtig nummer
Hoe jong ben jequote:Op dinsdag 27 december 2022 23:38 schreef MTheBassman het volgende:
Dit draaiden mijn ouders vaak op hun usb in de auto toen we op vakantie gingen. Prachtig nummer
27 jaar, hoe jong je dat vindt mag je zelf wetenquote:
Niet?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taylor Hawkins schijnt niet te drummen op dit lied
Ja, dit is slechts 1 van de 2 noteringen...quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wist niet dat dit nog zo hoog stond. Hoogste Roxy?
Nu nog een Yohtzee gooien en met Gonzenbord winnen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:38 schreef Hamlapjes het volgende:
In de categorie onbelangrijke stats: vandaag mijn vorige persoonlijke record van meeste scrobbles in een jaar verbroken op last.fm!
Ik ken eigenlijk alleen deze en More than this (van de film Lost in Translation vooral).quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:39 schreef ok01 het volgende:
Roxy Music is echt een band dat ik dit jaar heb leren waarderen, zoveel fijne nummers gemaakt![]()
zie mijn reactie onder jouw reactiequote:
Bryan ferry solo ook primaquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:39 schreef ok01 het volgende:
Roxy Music is echt een band dat ik dit jaar heb leren waarderen, zoveel fijne nummers gemaakt![]()
Oh okéquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
27 jaar, hoe jong je dat vindt mag je zelf weten
Ik was 14 of zo.
Love is the drug ken je niet?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen deze en More than this (van de film Lost in Translation vooral).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |