MM ooit live gezien. Was echt niets aan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:28 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit echt zoutloos vergeleken met die van MM.
Iquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar is Kansas op tijd voor jou?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Tussen 0.00 en 1.00 komt er nog een stemplaat van mij. Maar ik ga de honger staking niet redden denk ik..quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:27 schreef peaceman het volgende:
ik moet morgen dus ga er niet te laat in
oops... werken dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier mist een woord. Moeten we nu raden wat jij morgen moet doen?
We gaan kijken wat we voor je kunnen doen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kunnen we de reclame bewarne tot de reclameblokken aub?
Al besprokenquote:
Hmm, ook live gezien en ik vond het wel vetquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
MM ooit live gezien. Was echt niets aan.
Nee, maar noteer het wel voor volgend jaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stemplaat hier. Bij jou ook![]()
?
Met de een,etterige zanger H. Geen idee waarom ik dat onthouden heb.quote:
van mij om ongeveer 00.15. Misschien pak ik die nog meequote:Op dinsdag 27 december 2022 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tussen 0.00 en 1.00 komt er nog een stemplaat van mij. Maar ik ga de honger staking niet redden denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |