Beetje vlees? Daar had een weeshuis een jaar van kunnen etenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Adele zag er toch echt beter uit toen ze nog een beetje vlees op de botten had.
Nights in white satin stond ooit op 15 en staat nu lager dan Question ooit stond.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:18 schreef peaceman het volgende:
Waarom komt Question zo al? Dat is top 100 materiaal![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
het is alleen nog maar het voormalige einde, met een band die een paar nummers in hun eigen stijl coveren
zonde, dat vond ik eerlijk gezegd een van de leukste dingen, samen met de feitjes van don leoquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was gisteren ook al zo. Was niet echt n quiz.
Waren de anekdotes van de bn-ers beter en boven het niveau: ster X signeerde mn boek en dat mag ik hier met veel aplomp komen vertellen?
Effe pissen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
waar is @:tong80 eigenlijk? een ban?
Hier trok een welgemeend “eeehw” door de kamerquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:18 schreef Evenstar het volgende:
Awkward zoom is awkward ..... lekker als volwassen kerel naast je ma en pa zitten die heftig aan het bekken zijn
Hou ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, bier, het is deze geworden, geen idee of het lekker is nog
Je daarvoor schamenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:18 schreef Evenstar het volgende:
Awkward zoom is awkward ..... lekker als volwassen kerel naast je ma en pa zitten die heftig aan het bekken zijn
Ach die gaat het toch alleen maar over brammetje biesterveld hebben, mis je niks aanquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
waar is @:tong80 eigenlijk? een ban?
Bij mij staat ie ook best hoog. DIt was een paar jaar geleden nog gewoon een stemplaat...quote:
En over dat hij in Hamburg achter het doel zat bij het doelpunt van Van Basten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach die gaat het toch alleen maar over brammetje biesteveld hebben, mis je niks aan
die stemden niet op Kat(e) Bush?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef Zorro het volgende:
Question stemplaatgenot (van mijn kat dan, welke weet ik niet meer)
Tijdens Pulp zat ik hier een beetje in mijn eentje in het topic. Koud bad.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dat middenstuk iets korter was geweest had dit kunnen strijden met Pulp en Split Enz
Die omhaal in Den Bosch was hij ook bij, dacht ik...quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En over dat hij in Hamburg achter het doel zat bij het doelpunt van Van Basten.
Van Herman de Schermman naar Herman de Permban, het gaat hier weer alle kanten uit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En over dat hij in Hamburg achter het doel zat bij het doelpunt van Van Basten.
Sorry, ben niet fit dus ga niet opstaan voor elk leuk liedjequote:Op dinsdag 27 december 2022 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijdens Pulp zat ik hier een beetje in mijn eentje in het topic. Koud bad.
Nee op Cat Scratch Fever van Ted Nugentquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die stemden niet op Kat(e) Bush?
Het is bier.quote:
Ach hoeveel boeit de DJ nou tijdens het Top2000 spektakelquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind eigenlijk geen enkele DJ op Radio 2 meer leuk, het is allemaal veel te gemaakt door de setting van dat café en zo... het worden allemaal vermoeiende acts
Ook al! Hoe is het mogelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die omhaal in Den Bosch was hij ook bij, dacht ik...
tevergeefsquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee op Cat Scratch Fever van Ted Nugent
Maakt niet uit, maar dat er helemaal niemand was, zo vroeg is 6:45 ook weer niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry, ben niet fit dus ga niet opstaan voor elk leuk liedje
Het is ook niet waar, maar als ik er aan had gedacht...quote:
Nee dit is Gloria Jonesquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
Stem ik voor het eerst op Gloria Gaynor, ga ik die missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |