Van Erik Mesie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook daarvan prefereer ik het origineel zegmaar
en dan is het niet een persoon of twee of drie of tientallen, nee honderden mensenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zelfs als je fan bent van Paul of Dré, wat bezielt je dan deze te kiezen?
Gewoon van Bocelli.quote:
Ik ken de originele versie niet eensquote:
geen CL niveau meer?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De a gogo was iets beter dan gisteren, maar t is toch minder dan de vorige versie
Stond nog jaren in de Top 2000.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken de originele versie niet eens
Tot aan het gaatje ben jij m’n maatje, is ook nog beter hèquote:
Gelukkig. Ik neem het op zodat ik Blokhuis vooruit kan spoelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De a gogo was iets beter dan gisteren, maar t is toch minder dan de vorige versie
Er wordt niet meer geschreeuwd en getreiterd achter de schermen, dat merk je dan meteenquote:
quote:
kan iedereen weer gaan zeuren dat het programma minder wordt...quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er wordt niet meer geschreeuwd en getreiterd achter de schermen, dat merk je dan meteen
Mag ik ook wat issues?quote:
Ze keek naar haar bankrekening en zag dat het goed was.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:16 schreef MTheBassman het volgende:
Adele heb ik nog steeds geen duidelijke mening over. Ze heeft echt een paar goeie nummers gemaakt. Maar dan maakt ze weer standaard zeikerige singer songwriter meuk. Make up your mind, woman!
Eigenlijk vind ik alleen Skyfall echt goed.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:16 schreef MTheBassman het volgende:
Adele heb ik nog steeds geen duidelijke mening over. Ze heeft echt een paar goeie nummers gemaakt. Maar dan maakt ze weer standaard zeikerige singer songwriter meuk. Make up your mind, woman!
ligt het aan mij of was de quiz enorm kort, ik keek met een half oogquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik alleen Turning Tables.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik alleen Skyfall echt goed.
Dat lijkt me wel albums 35, 41, 44, 50, 56, 60, 65, 70, 78, en 80 moeten namelijk nog uitkomenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:15 schreef Evenstar het volgende:
Jezus hoe vaak staat zij er nog in, ben Adele moe.
Hoop echt dat zij gezond blijft en nog heel lang mag blijven leven.
Dat vind ik ook haar beste jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was gisteren ook al zo. Was niet echt n quiz.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ligt het aan mij of was de quiz enorm kort, ik keek met een half oog
ja al kan deze ermee doorquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
het is alleen nog maar het voormalige einde, met een band die een paar nummers in hun eigen stijl coverenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ligt het aan mij of was de quiz enorm kort, ik keek met een half oog
Why worry.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je er wat van mij hebben?
Goede vraagquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:18 schreef peaceman het volgende:
Waarom komt Question zo al? Dat is top 100 materiaal![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:18 schreef Evenstar het volgende:
Awkward zoom is awkward ..... lekker als volwassen kerel naast je ma en pa zitten die heftig aan het bekken zijn
waar is @tong80 eigenlijk? een ban?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |