Mooiste stemgeluid inderdaadquote:
Stem past inderdaad niet bij zijn voorkomen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zoals een vriendin van me gister zei;
[..]
Wat doe jij voor werk eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geen punt, vertel het graag. Ik ben toen blij verrast door mijn indruk van hem. Liep toen stage bij Veronica toen hij er nog werkte en hij nam me meteen overal in mee, stond er meer dan open voor om me shit van zijn programmasysteem uit te leggen, en dat was écht een bizarre gewaarwording.
Al had hij me uitgelegd hoe hij op de plee zit, daar leer je 100x meer van als het van iemand komt die jou op gelijke voet behandelt. En dat hadden heel veel mensen bij Talpa Network daar NIET.
Fleet Foxesquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Best of you, maar zeker niet de beste van FF
Mooie link jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van de ene zingende drummer naar de andere
Inmiddels ben ik werkzaam voor een bank.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk eigenlijk?
Die mic.... straks een #metoo bericht van deze microfoonquote:
Hoi.quote:
Frans Falsema.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ha, FF, leuk!
Nee, niet Franz Ferdinand, Fleet Foxes of Fear Factory.
Mykonos.quote:
Yep, weer genoten.quote:
Spermabank?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik werkzaam voor een bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |