Was op Graspop, en ik heb maar 2 nummers gezien. Tegelijk speelde Gojira, waar ik heen was, en die hebben me echt omver geblazen. Die heb ik sindsdien 6x gezien en wil ik graag nog veel vaker zien.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toen was wel net hun beste album uit
Ja bij mij blijft ie ook elke 10 seconden hangen. Bijna een reden om gewoon dartstreams.de.cool aan te slingerenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:10 schreef Isorden het volgende:
Echt hoor, er kijkt weer eens meer dan 5 man naar Viaplay... meteen alle systemen over de zeik
oh, valt me idd erg van hem mee. Thanks voor het delenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zelfs dat kwal van een gozer-zijn valt reuze mee. Kukuru en die shit eromheen had ie nooit moeten doen, was heel jammer, maar binnen Talpa Network was hij de énige persoon die een beetje normaal tegen medewerkers daar deed. Hij stelde zich VOOR. Dat was voor álle andere 'mensen van naam' teveel gevraagd.
Dit is ook gewoon reeds besprokenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, maar anders kan iemand dus reeds besproken zeggen
Niet vaak genoegquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat staat deze man er vaak in he?
Radiohoofdquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
ugh
Op basis van foto en DJ stijl: nope
preciesquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon reeds besproken
"Oeps, er is iets misgegaan!"quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja bij mij blijft ie ook elke 10 seconden hangen. Bijna een reden om gewoon dartstreams.de.cool aan te slingeren
Ik vind het best phil, of heeft ie betere?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat staat deze man er vaak in he?
But that would by lyingquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oke maar je moet het wel zeker weten he, ik heb veel nadelen
Hebben veel moeite meequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morad leest alle teksten van n blaadje. Wat een nep-dj is t toch
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat stukje origineel klonk beter
Al besproken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:12 schreef Sked het volgende:
Zullen we reeks maar dichtgooien? Alles is al besproken.
De meeste nummers in de top 2000 zijn vorig jaar ook bespreken. Het hele topic is een herhaling van zetten. Wel een prettige herhalingquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon reeds besproken
Ook al besprokenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:12 schreef Sked het volgende:
Zullen we reeks maar dichtgooien? Alles is al besproken.
Geen punt, vertel het graag. Ik ben toen blij verrast door mijn indruk van hem. Liep toen stage bij Veronica toen hij er nog werkte en hij nam me meteen overal in mee, stond er meer dan open voor om me het werken met zijn programmasysteem uit te leggen, en dat was écht een bizarre gewaarwording.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh, valt me idd erg van hem mee. Thanks voor het delen
Solo heeft hij ook wel flink andere muziek gemaakt dan bij Genesisquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:10 schreef 4-elements het volgende:
Phil bij Genesis![]()
Phil solo![]()
![]()
Zijn sologezever trek ik vrij slecht. Geen idee waarom.
Gojira was top dit jaar in 013quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was op Graspop, en ik heb maar 2 nummers gezien. Tegelijk speelde Gojira, waar ik heen was, en die hebben me echt omver geblazen. Die heb ik sindsdien 6x gezien en wil ik graag nog veel vaker zien.
Give radioheads a chance.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |