Was op Graspop, en ik heb maar 2 nummers gezien. Tegelijk speelde Gojira, waar ik heen was, en die hebben me echt omver geblazen. Die heb ik sindsdien 6x gezien en wil ik graag nog veel vaker zien.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toen was wel net hun beste album uit
Ja bij mij blijft ie ook elke 10 seconden hangen. Bijna een reden om gewoon dartstreams.de.cool aan te slingerenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:10 schreef Isorden het volgende:
Echt hoor, er kijkt weer eens meer dan 5 man naar Viaplay... meteen alle systemen over de zeik
oh, valt me idd erg van hem mee. Thanks voor het delenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zelfs dat kwal van een gozer-zijn valt reuze mee. Kukuru en die shit eromheen had ie nooit moeten doen, was heel jammer, maar binnen Talpa Network was hij de énige persoon die een beetje normaal tegen medewerkers daar deed. Hij stelde zich VOOR. Dat was voor álle andere 'mensen van naam' teveel gevraagd.
Dit is ook gewoon reeds besprokenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, maar anders kan iemand dus reeds besproken zeggen
Niet vaak genoegquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat staat deze man er vaak in he?
Radiohoofdquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
ugh
Op basis van foto en DJ stijl: nope
preciesquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon reeds besproken
"Oeps, er is iets misgegaan!"quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja bij mij blijft ie ook elke 10 seconden hangen. Bijna een reden om gewoon dartstreams.de.cool aan te slingeren
Ik vind het best phil, of heeft ie betere?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat staat deze man er vaak in he?
But that would by lyingquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oke maar je moet het wel zeker weten he, ik heb veel nadelen
Hebben veel moeite meequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morad leest alle teksten van n blaadje. Wat een nep-dj is t toch
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat stukje origineel klonk beter
Al besproken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:12 schreef Sked het volgende:
Zullen we reeks maar dichtgooien? Alles is al besproken.
De meeste nummers in de top 2000 zijn vorig jaar ook bespreken. Het hele topic is een herhaling van zetten. Wel een prettige herhalingquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon reeds besproken
Ook al besprokenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:12 schreef Sked het volgende:
Zullen we reeks maar dichtgooien? Alles is al besproken.
Geen punt, vertel het graag. Ik ben toen blij verrast door mijn indruk van hem. Liep toen stage bij Veronica toen hij er nog werkte en hij nam me meteen overal in mee, stond er meer dan open voor om me het werken met zijn programmasysteem uit te leggen, en dat was écht een bizarre gewaarwording.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh, valt me idd erg van hem mee. Thanks voor het delen
Solo heeft hij ook wel flink andere muziek gemaakt dan bij Genesisquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:10 schreef 4-elements het volgende:
Phil bij Genesis![]()
Phil solo![]()
![]()
Zijn sologezever trek ik vrij slecht. Geen idee waarom.
Gojira was top dit jaar in 013quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was op Graspop, en ik heb maar 2 nummers gezien. Tegelijk speelde Gojira, waar ik heen was, en die hebben me echt omver geblazen. Die heb ik sindsdien 6x gezien en wil ik graag nog veel vaker zien.
Give radioheads a chance.quote:
Mooiste stemgeluid inderdaadquote:
Stem past inderdaad niet bij zijn voorkomen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zoals een vriendin van me gister zei;
[..]
Wat doe jij voor werk eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geen punt, vertel het graag. Ik ben toen blij verrast door mijn indruk van hem. Liep toen stage bij Veronica toen hij er nog werkte en hij nam me meteen overal in mee, stond er meer dan open voor om me shit van zijn programmasysteem uit te leggen, en dat was écht een bizarre gewaarwording.
Al had hij me uitgelegd hoe hij op de plee zit, daar leer je 100x meer van als het van iemand komt die jou op gelijke voet behandelt. En dat hadden heel veel mensen bij Talpa Network daar NIET.
Fleet Foxesquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Best of you, maar zeker niet de beste van FF
Mooie link jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van de ene zingende drummer naar de andere
Inmiddels ben ik werkzaam voor een bank.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk eigenlijk?
Die mic.... straks een #metoo bericht van deze microfoonquote:
Hoi.quote:
Frans Falsema.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ha, FF, leuk!
Nee, niet Franz Ferdinand, Fleet Foxes of Fear Factory.
Mykonos.quote:
Yep, weer genoten.quote:
Spermabank?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik werkzaam voor een bank.
zeker mee eens, beroemde mensen zijn vaak over het paard getilde gastjes die geen tijd wil besteden aan het klootjesvolk, dus ben wel blij dat er sommige mensen dit nog hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geen punt, vertel het graag. Ik ben toen blij verrast door mijn indruk van hem. Liep toen stage bij Veronica toen hij er nog werkte en hij nam me meteen overal in mee, stond er meer dan open voor om me het werken met zijn programmasysteem uit te leggen, en dat was écht een bizarre gewaarwording.
Al had hij me uitgelegd hoe hij op de plee zit, daar leer je 100x meer van als het van iemand komt die jou op gelijke voet behandelt. En dat hadden heel veel mensen bij die toko daar NIET.
Niet the best for you?quote:
Genot.quote:
Freek Fonk?quote:
Fiction Factory met Feels Like Heaven??quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ha, FF, leuk!
Nee, niet Franz Ferdinand, Fleet Foxes of Fear Factory.
Cool!quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geen punt, vertel het graag. Ik ben toen blij verrast door mijn indruk van hem. Liep toen stage bij Veronica toen hij er nog werkte en hij nam me meteen overal in mee, stond er meer dan open voor om me het werken met zijn programmasysteem uit te leggen, en dat was écht een bizarre gewaarwording.
Al had hij me uitgelegd hoe hij op de plee zit, daar leer je 100x meer van als het van iemand komt die jou op gelijke voet behandelt. En dat hadden heel veel mensen bij die toko daar NIET.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dat is feitelijk ook geschreeuw en tevens juist.quote:
Ik ben ook geen groot fan zoals je weetquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik ben niet zo van de Foo Fighters zoals je weet.
Die is beter. Deze is wat eentonig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat nummer over beffen al geweest?
toen ik nog in de horeca werkte kwamen er ook geregeld BN'ers langs. De meesten waren gelukkig erg aardig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zeker mee eens, beroemde mensen zijn vaak over het paard getilde gastjes die geen tijd wil besteden aan het klootjesvolk, dus ben wel blij dat er sommige mensen dit nog hebben.
Vannachtquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben ook geen groot fan zoals je weet
Chris uuuuuhhhh Zegers uuuuuuuhhhhquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
toen ik nog in de horeca werkte kwamen er ook geregeld BN'ers langs. De meesten waren gelukkig erg aardig.
Chris Zeegers en Jan Slagter waren echt heel aardig
Is je vergeven, ik vond mijn reactie gevat genoeg om er niet wakker van te liggenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan echt niet inderdaad![]()
Ik bied @:arniealberts bij deze mijn oprechte excuses aan
Welke is dat dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoezo, zoek je een kapitaalinjectie?
All my lifequote:
Ik heb Chris Zeegers nog ooit gezien, hij kwam bij de introweek toen ik begon te studeren in Groningen bij het Martiniplaza een zegje doen over zn tijd hier. Leek me wel een geinige kerel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
toen ik nog in de horeca werkte kwamen er ook geregeld BN'ers langs. De meesten waren gelukkig erg aardig.
Smells like teen spirit?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jan Slagter kan onmogelijk aardig zijn, dat gaat er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kom tijdens mijn werk nooit echt BN-ers tegen. Ja 1 keer Herman de Blijker die toevallig net naar buiten liep bij de winkel waar ik post in de brievenbus moet doen...quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet ik tochquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is je vergeven, ik vond mijn reactie gevat genoeg om er niet wakker van te liggen![]()
Lippy Kids?quote:
Hij moest iets openen en een praatje houden. Hield een warrig verhaal over een voetbalwedstrijd in Singapore en hield niet op gewoon. Maar was wel aardigquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Chris uuuuuhhhh Zegers uuuuuuuhhhh
Een paar mensen vroegen mij 'wat dóe jij bij die bank' en ik reageerde gortdroog maar gemeend: geld verdienen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Maar wel totaal iets anders dan muziek/media
Ik heb wel eens gesproken met Juliette Lewis op Pinkpop, waar ze toen stond met Juliette & the Licks. Wat een tof mens is dat zeg! Nam alle tijd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb Chris Zeegers nog ooit gezien, hij kwam bij de introweek toen ik begon te studeren in Groningen bij het Martiniplaza een zegje doen over zn tijd hier. Leek me wel een geinige kerel.
Qua beroemdheden heb ik verder alleen adje van de berg even gesproken en die leek me ook een prima kerel.
Ik was ook oprecht verbaasd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jan Slagter kan onmogelijk aardig zijn, dat gaat er bij mij niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |