Die is me wel erg absurdistisch altijd. Niet gemist.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Scenes from an Italian Restaurant (Billy Joel) stemde ik op, ik voel me alsof ik de enige was die die hoorde vannacht om 4u ofzo
Ik heb haar later nog eens ontmoet in Rome. Ze was niet eens heel onaantrekkelijk. Maar ja haar man en kinderen waren erbij.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:00 schreef alopio het volgende:
[..]
200 euro check erbij? Dat is wel een apart verhaal zeg
Onze platenkast past daar wel bij.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe je ook mee?
MUZ / Draai hier alle platen in je platenkast #28 (Thousand Days)
Diaan post straks misschien wel een fotootje van onze kastquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zit geen tijd aan vast, al doe je er de rest van je leven over.
Oh huh, ik had deze post over Joel niet gelezen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een jaar of 20 geleden wel eens een dubbel-CD gekregen van een 40-jarige Israëlische (ik was toen zelf 20) die ik van een chatroom kende. En een cheque voor 200 Dollar.
Ik ben na al die jaren nog steeds fan van Billy Joel.
ParoDJquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
1120 Onderweg Naar Later Suzan & Freek![]()
![]()
![]()
do you like putting fish sticks in your mouth?quote:
Toch raar dat zie die meeneemt. Maar heel raar verhaal jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb haar later nog eens ontmoet in Rome. Ze was niet eens heel onaantrekkelijk. Maar ja haar man en kinderen waren erbij.
Ja het verhaal wordt er niet minder apart op.
Ik maak morgen wel even een nieuwe foto en post die dan. Ook van onze cd kast?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan post straks misschien wel een fotootje van onze kast
Moet toegeven: dit is 1-0 achterstaan voor hem, hij vernaggelde het nieuws. Daar is eindelijk het nieuwsbedje.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:58 schreef Isorden het volgende:
1125 It Must Have Been Love Roxette![]()
![]()
1124 Can't Stop Loving You Phil Collins![]()
1123 Best Of You Foo Fighters![]()
![]()
![]()
![]()
1122 Pain The War On Drugs![]()
1121 Baggy Trousers Madness![]()
![]()
![]()
1119 1979 Smashing Pumpkins![]()
1118 Absolute Beginners David Bowie![]()
![]()
![]()
1117 Guilty Barbra Streisand & Barry Gibb![]()
1116 Miracle Ilse DeLange![]()
1115 Bestel Mar Rowwen Hèze![]()
1114 Where Is The Love? The Black Eyed Peas![]()
1113 Chasing Pavements Adele
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
De vroege jaren 0 waren gekke tijden hè.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Toch raar dat zie die meeneemt. Maar heel raar verhaal ja
Er was ooit geklaagd toch, dat het te veel blanke oude mannen waren.....quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Voor het allochtonenquotum toch?
Maar ik moet toegeven, je hoort het niet aan hemquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Voor het allochtonenquotum toch?
Soulnight, met een chick die ook al niet kan presenteren en een radio stem “doet”quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat presenteert ie normaal? Ik luister regelmatig 2, maar hem ken ik niet
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]Huh? wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mis je niks aan."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Integendeel....quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar ik moet toegeven, je hoort het niet aan hem
Ah iemand leest mijn posts.quote:
Ik date gewoon helemaal niet nuquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
Doen jullie aan Ontdeugend Daten?
Nee, S10 klinkt Marokkaanser.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar ik moet toegeven, je hoort het niet aan hem
Oeeeeh. Aaaaaah.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, S10 klinkt Marokkaanser.
Als het alternatief Van Inkel is, dan is het misschien niet erg om er iemand anders neer te zetten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er was ooit geklaagd toch, dat het te veel blanke oude mannen waren.....
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:03 schreef Cee het volgende:
Ik haak af voor vandaag, ik ga m’n wekker niet zetten voor mijn Stemplaat van vannacht (dus bij dezen: hoera voor ‘39!) maar ik ga wel wakker worden met een andere Stemplaat (hallo L’amour toujours!).
Een paar jaar terug had je kornuit, maar daar hoor je ook nooit meer iets van.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kordaat dat ben je, dat drink je...
Man, koppijn bier.
Weltrusten Ceequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:03 schreef Cee het volgende:
Ik haak af voor vandaag, ik ga m’n wekker niet zetten voor mijn Stemplaat van vannacht (dus bij dezen: hoera voor ‘39!) maar ik ga wel wakker worden met een andere Stemplaat (hallo L’amour toujours!).
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:03 schreef Cee het volgende:
1120 is gecancelled, heb je het niet gehoord?quote:
Pitzequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:03 schreef Cee het volgende:
Kunnen we ook wel gewoon overslaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik date gewoon helemaal niet nu
Ik vond die SBS6 muts altijd wel grappig ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als het alternatief Van Inkel is, dan is het misschien niet erg om er iemand anders neer te zetten.
Uhuh...quote:
Nee alleen vinyl hèquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik maak morgen wel even een nieuwe foto en post die dan. Ook van onze cd kast?
Slaapwel Ceetje!quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:03 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |