Zou best willen laseren maar heb maar één echt goed oog dus neem dat risico liever nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:37 schreef alopio het volgende:
Maar mijn ogen laseren was best een goede keuze. Niet voor ijdelheid, maar gewoon gemak. Geen beslagen glazen meer, of vlekker
heuj die heb ik net nog gevangenquote:
Ja uiteraard. Het zijn mijn ogen. Ik betaal dan liever iets meer maar ga voor zoiets absoluut niet naar turkije ofzo. Een gemiddelde tandarts controlle doet meer zeer hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je het in Nederland laten doen?
Ha, eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is ergens altijd wel tijd voor bier
WalreinGodquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
heuj die heb ik net nog gevangen
Ja, maar John Deacon niet.quote:
Is echt geen risico, hele veilige ingreep hoor. Heb beide ogen gedaan. Klinkt echt veeeel enger dan het is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou best willen laseren maar heb maar één echt goed oog dus neem dat risico liever niet
dank u, tja op een gegeven moment realiseer je je dat je er gewoon niet normaal mee kan omgaan. En wiet kan ik nog wel gewoon roken af en toe, is ook lekker en minder schadelijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, eigenlijk wel.
Ik vind het trouwens erg knap dat je gestopt bent met het drinken van alcohol!
profit?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:42 schreef peaceman het volgende:
Hier had ook The Profit Song of Is this the world we created kunnen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |