Dat speelt nuquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Pff heb je dat overgewaardeerde bandje weer
Oh fijn als dat werkt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
No way... multifocale lenzen en bril.
Het is ergens altijd wel tijd voor bierquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
tijd voor een biertje, ook al is het dinsdag.
Daar ben ik ook zeer content mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of een altijd tegen hem interview?
Het valt nu ook niet mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef peaceman het volgende:
op zich vind ik het best fijn dat de topics wat minder snel. gaan. kun je nog eens wat terugscrollen. In de recordjaren heb ik halve topics gemist door de snelheid.
lijkt mij ook eng om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Het kan idd niet met elke oog. Maar eng is het niet. Het is een kleine ingreep zonder pijn, je voelt er niks van. Ik kon de volgende dag ook weer werken. 8 weken druppelen is wel irritant, dat is het enige
Heb je het in Nederland laten doen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Het kan idd niet met elke oog. Maar eng is het niet. Het is een kleine ingreep zonder pijn, je voelt er niks van. Ik kon de volgende dag ook weer werken. 8 weken druppelen is wel irritant, dat is het enige
Ik kan niet meer zonder bril, die zit mentaal aan me vastgegroeid.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:37 schreef alopio het volgende:
Maar mijn ogen laseren was best een goede keuze. Niet voor ijdelheid, maar gewoon gemak. Geen beslagen glazen meer, of vlekker
quote:
Ik heb vorig jaar zomer een huis gekochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |