Ik hou niet zo van Elvisquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:36 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb toch al leukere Elvis-nummers voorbij horen komen deze Top 2000...
Herkenbaar. Ik heb er meerdere geprobeerd totdat ik de juiste had. Nu heb ik ze en vind ik het wel erg fijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Multifocale lenzen.
Dat zijn van die dingen waar je constant mee tegen de stoeprand rijdt.
Was hier geen succes…
Niet nodigquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik wilde het extra duidelijk maken
Verstandig persoon die ver gaat komen.quote:
Wij hebben Viaplay. Waar moet ik naar kijken?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand Viaplay? Wie zit er rechts?
Ik ga dit niet in DRT vragen want dan lacht eenieder mij uit
Ik ga die troep toch niet aanzetten zodat jij niet voor lul staat in DRTquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met deze intonatie kun je ook t komende nummer van Queen zingen trouwensquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Multifocaaaaaaaale bril
[ afbeelding ]
een eigen huis is wel leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik wilde het extra duidelijk maken
Ik denk er ook over, maar ik vind het eng. Ik weet ook niet of het met mijn ogen kan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:37 schreef alopio het volgende:
Maar mijn ogen laseren was best een goede keuze. Niet voor ijdelheid, maar gewoon gemak. Geen beslagen glazen meer, of vlekker
Nouja, als je niet geinteresseerd bent in Raybar180 dan verwacht ik toch niet dat jij het weet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga die troep toch niet aanzetten zodat jij niet voor lul staat in DRT
die mag er wel weer uitquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met deze intonatie kun je ook t komende nummer van Queen zingen trouwens
Is van Henk Westbroekquote:
Ik hoop louter op het bericht dat hij er weer mee stopt omdat het zo zwaar is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, als je niet geinteresseerd bent in Raybar180 dan verwacht ik toch niet dat jij het weet.
Chad Channing?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandig persoon die ver gaat komen.
Ja totaal niet serieus te nemen die ventquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop louter op het bericht dat hij er weer mee stopt omdat het zo zwaar is.
Pff heb je dat overgewaardeerde bandje weerquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met deze intonatie kun je ook t komende nummer van Queen zingen trouwens
Jerry Hendriks.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen ViaPlee, maar kun je geen screenshot posten?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, als je niet geinteresseerd bent in Raybar180 dan verwacht ik toch niet dat jij het weet.
Het kan idd niet met elke oog. Maar eng is het niet. Het is een kleine ingreep zonder pijn, je voelt er niks van. Ik kon de volgende dag ook weer werken. 8 weken druppelen is wel irritant, dat is het enigequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk er ook over, maar ik vind het eng. Ik weet ook niet of het met mijn ogen kan.
Of een altijd tegen hem interview?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop louter op het bericht dat hij er weer mee stopt omdat het zo zwaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |