hanekam zou wel mooi matchenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Behalve kippenvel weet jij heul niet wat er in mijn onderbroek zit.
maar jij bent toch klein?quote:
En jij begrijpt de context niet…quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Of een nummer van de Bankzitters.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Weer zo'n kabbelend geval. Hier had Raining Blood kunnen staan.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Weer zo'n kabbelend geval. Hier had Raining Blood kunnen staan.
Komt die ook maar uit 1 richting?quote:
Echt hèquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godsamme, wat is dit nummer van Bowie goed. Ik heb Bowie pas na zijn dood leren waarderen en er zijn nog steeds stapels nummers van hem die ik niet ken.
Starman vind ik wel echt schitterend.
Helenequote:
En gister mochten we het ook al niet over je boobies hebben....quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jimi Hendrix en zn vriendin Mary hadden ruzie over eten. Zij had lekker voor hem gekookt, maar t was boerenkool en dat lustte hij niet. Waarna een ruzie ontspon en zij hem het huis uitzette. In de dagen erna schreef hij dit nummer. True story
Wel handig bij het zeilen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Komt die ook maar uit 1 richting?
WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAK WAK WAKKER WORDENNNNNNquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:17 schreef essnhills het volgende:
Ik probeer een beetje wakker te blijven. Krijg je allemaal van die rustige nummers
Ik ben ook helemaal geen ochtendmens nee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Jimi Hendrix
Ook te vroeg doodgegaan
hij wilde graag bij de clubquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Jimi Hendrix
Ook te vroeg doodgegaan
I wish. Hij moet ooit met pensioen. Maar Ricky mag ie houdenquote:
Kreeg hij last van winderigheid erdoor?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jimi Hendrix en zn vriendin Mary hadden ruzie over eten. Zij had lekker voor hem gekookt, maar t was boerenkool en dat lustte hij niet. Waarna een ruzie ontspon en zij hem het huis uitzette. In de dagen erna schreef hij dit nummer. True story
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
I wish. Hij moet ooit met pensioen. Maar Ricky mag ie houden
Bedankt voor het reageren. Lazarus had zo een stemplaat van me kunnen zijn trouwensquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kreeg hij last van winderigheid erdoor?
Nee dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:18 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Alleen maar deze insinuatie omdat hij vannacht weer dronken is geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |