quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Over een maand niet meer geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ze eet boerenkool, pakt de shampoo erbijquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:24 schreef Cee het volgende:
Wat was de mama appelsap hier ook alweer?
We krijgen toch niet al I want you morgenvroeg he?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga eens proberen om 9:40 wakker te worden, dan kan ik Elvis Costello meekrijgen
Tja je wordt een dagje ouder he?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]Moest er ook nu toch weer een keer van komen hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Omdat 90squote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Een van de weinige 80s nummers die niet klinkt als de 80s
helaas welquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We krijgen toch niet al I want you morgenvroeg he?
tja dat krijg jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ja gelukkig wel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja je wordt een dagje ouder he?
29quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd hoe oud jij bent, kan t op basis van je posts nog niet helemaal inschatten
FTFYquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze eet verkoopt boerenkool, pakt de shampoo erbij
Jeetje. Dat is echt veel te laag voor de klassieker die t isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |