Citizen Erasedquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hier had een nummer van Origin of Symmetry kunnen staan
Zelfs het telefoonnummer van Sjors staat erin zo ongeveer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:57 schreef Cee het volgende:
Staat Faith van George Michael er wel in?
Wel hun beste werk, naar mijn mening.quote:
Altijd al kut geweest.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:58 schreef Gehenna het volgende:
Wat is Muse tegenwoordig toch kut jongensooit zo leuk
Volgens mij kun je bijna eerder bij gaan houden wat je niet tijdens karaoke in de plaatselijke gaybar hebt gezongenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:57 schreef BillDauterive het volgende:
Madness heb ik dit voorjaar nog gezongen tijdens de karaokeavond in de plaatselijke gay bar.
Dat komt vanwege de prachtige gitaarsolo.
ach, zijn nog steeds prima hoor. Maar op hun nieuwere albums zit er gewoon af en toe wat meuk zoals dit tussen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:58 schreef Gehenna het volgende:
af en toe?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ach, zijn nog steeds prima hoor. Maar op hun nieuwere albums zit er gewoon af en toe wat meuk zoals dit tussen.
Oké alleen Starlight is prima.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:58 schreef Gehenna het volgende:
Dit is 10jaar oud ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:58 schreef Gehenna het volgende:
Stemplaat genotquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:59 schreef Olga het volgende:
1137 Orinoco Flow (Sail Away) Enya![]()
1136 Lazarus David Bowie![]()
1135 The Wind Cries Mary Jimi Hendrix![]()
1134 Beds Are Burning Midnight Oil![]()
1133 Casser La Voix (Live) Patrick Bruel![]()
1132 Have A Little Faith In Me John Hiatt![]()
1131 If I Can Dream Elvis Presley![]()
1130 About A Girl (Unplugged) Nirvana![]()
1129 It's A Beautiful Day Queen![]()
1128 Smooth Operator Sade![]()
1127 Why Worry (Albumversie) Dire Straits![]()
1126 De Kapitein Deel II Acda & De Munnik
'De luisteraar' heeft CE waarschijnlijk nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De luisteraar heeft gesproken, ze vindt Feeling Good beter.
Ik trek die nieuwe platen echt niet. Tenenkrommend, vanaf The Resistance alquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ach, zijn nog steeds prima hoor. Maar op hun nieuwere albums zit er gewoon af en toe wat meuk zoals dit tussen.
Het volgende uurtje in ieder geval helemaal nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Volgens mij kun je bijna eerder bij gaan houden wat je niet tijdens karaoke in de plaatselijke gaybar hebt gezongen
Drones is ook topquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Nieuwste album van Muse vind ik trouwens dik in orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |