Erg storend als iemand vlak naast je een mandarijn gaat eten.quote:
Ik word daar agressief van.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg storend als iemand vlak naast je een mandarijn gaat eten.
Ja duh.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef KingRoland het volgende:
wtf eten jullie manderijn met schil
ik zag laatst een kennis een kiwi eten met schilquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Is weer eens iets anders dan hookers reviews.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
Wanneer wordt CUL een subforum van DRT?
@GGMMquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik zag laatst een kennis een kiwi eten met schil
vond ik al vreemd
Dit kan, helemaal bij de gele, echt primaquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik zag laatst een kennis een kiwi eten met schil
vond ik al vreemd
de enige gele die ik ken is de gele Mquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit kan, helemaal bij de gele, echt prima
Een appel is vervelender. Of chipsquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg storend als iemand vlak naast je een mandarijn gaat eten.
Breng @de_boswachter nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan hookers reviews.
Wat is jouw favoriete M&M?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de enige gele die ik ken is de gele M
Jij hebt ook misofonie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een appel is vervelender. Of chips
Sinds er ene smerige user vertelde dat hij oliebollen met mayo vrat verbaasd mij niks meerquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Wist je dat dit genetisch bepaald is?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een appel is vervelender. Of chips
wie was datquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sinds er ene smerige user vertelde dat hij oliebollen met mayo vrat verbaasd mij niks meer.
Valt mee, maar dat soort dingen maakt wel erg veel herriequote:
Je bedoelt @de_boswachter ?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Breng @:de-boswachter nou niet op ideeën
Was dit niet tijdens vorig WK?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sinds er ene smerige user vertelde dat hij oliebollen met mayo vrat verbaasd mij niks meer.
oef, ben niet de enige die dat ranzig vindquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Over Lingo gesproken, wat kunnen we verwachten bij het Vierschansentoernooi?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt mee, maar dat soort dingen maakt wel erg veel herrie
Net als mensen die tijdens een film in een bioscoop steeds met de hele hand in zo'n bak popcorn graaien, als ware ze een potje Lingo aan het spelen.
Of een gehaktbal met mosterd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:50 schreef KingRoland het volgende:
smerige mensen die oliebollen met mayo eten
schaam je diep
Ik heb laatst de anekdote gehoord dat iemand voor het stappen altijd zijn keel smeert met liters satesaus zodat het bier makkelijker erin glijdt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Viesdik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef KingRoland het volgende:
vanwege het darten ga ik nu een extra kopje thee drinken
Vies varken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
om vreemde combinaties te vertellen:
Ik eet soms broodje chocopasta met plakje kaas
of rijst met appelmoes
Ik ken een moderator die legt een plak kaas op de spaghetti.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
of rijst met appelmoes
Als kind; aardbeienjam met rode ui.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
of rijst met appelmoes
Vieze zwijnen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef Gehrman het volgende:
Lees net dat Nederlanders 100 miljoen oliebollen per jaar eten.
Hoeveel oliebollen heb jij dit jaar al op?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef Gehrman het volgende:
Valt wel mee toch. Wordt altijd te veel van gemaakt en dan eet je de dagen er na er nog een paar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:52 schreef Gehrman het volgende:
Geen een maar wel een hoop Katjang Pedis nootjes.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel oliebollen heb jij dit jaar al op?
Geniet er lekker vanquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
Deze oliebol en appelbeignet zijn echt FANTASTISCH
Weer verkozen tot knapste user.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:53 schreef KingRoland het volgende:
nog smeriger dan @:mortaxx zijn escapades
Tikje vreemdquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef KingRoland het volgende:
ik eet mijn oliebollen zonder rozijnen
En de wafelenbak dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
of rijst met appelmoes
Wat eet de Vlaming met oudejaarsavond dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet zeggen als Vlaming ik eet ik heel weinig oliebollen.
Bij ons is dat enkel gekend tijdens de kermis. Ik eet gemiddeld 1 keer per jaar oliebollen. En dat terwijl de kermis hier staat.
Die verwijder je met een pincet?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef KingRoland het volgende:
ik eet mijn oliebollen zonder rozijnen
Kan ik hieruit opmaken dat jullie een jaarlijkse kermis in het dorp hebben? Of trek ik verkeerde conclusies.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet zeggen als Vlaming ik eet ik heel weinig oliebollen.
Bij ons is dat enkel gekend tijdens de kermis. Ik eet gemiddeld 1 keer per jaar oliebollen. En dat terwijl de kermis hier staat.
Ik schakel net in - geen idee, maakt hij überhaupt kans? Zou mooi zijn want ik kan die Price niet uitstaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaat het met jullie zenuwen als je aan de partij van Barney denkt?
wij eten gewoon zoals kerstavond.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat eet de Vlaming met oudejaarsavond dan?
Dat is in heel Vlaanderen zoquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jullie een jaarlijkse kermis in het dorp hebben? Of trek ik verkeerde conclusies.
Speel niet met mijn privé.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Jepquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jullie een jaarlijkse kermis in het dorp hebben? Of trek ik verkeerde conclusies.
Worstenbroodjes?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat eet de Vlaming met oudejaarsavond dan?
angstzweetquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef onlogisch het volgende:
stukken beter dan dat WK in Qatarquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Nuquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer ga ik eens nog een 9 darter zien
MvG speelt morgen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als @Tagliano niet kijkt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgenmiddag nieuwe kansen!quote:
ik las negertjequote:
Dommer dan Belgenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Britten zijn zulk ongelofelijk dom volk.
Deze partij is net als te veel brood eten voor je maaltijd komt, je zit al helemaal vol.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Dit voorgerecht gaat te lang duren zo.
Pools feest!quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Over Lingo gesproken, wat kunnen we verwachten bij het Vierschansentoernooi?
Godensaus, mosterdquote:
Die wel ja.quote:
Maar die doet ook niet echt mee om de prijzenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:01 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Stoch is ook een Pool dacht ik
Geen emotie.quote:
Op het ingooibord viel alles.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:01 schreef BB-King het volgende:
Dit is prima.
Kan Barney nog even wamdraaien.
Dan zijn mijn Poolse schansspringers opquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die doet ook niet echt mee om de prijzen
Ik moet om 1 uur naar bed van je moeder.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Hoe laat moeten jullie naar bed van je moeder?
Met wat?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:02 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een broodje. @:wereldgozer
Zag er toen veel sfeervoller uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |