quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
"EN IK ZEI, DAT IS MIJN KRUK!
KLAP OP JE BEK KEN JE KRIIIIJJJGEEEEE!"
- Hans Liberg
Die doet het ook uitstekend in een volle kroeg ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb op 'Zeg maar niets meer' gestemd. Zingt nog beter weg, vooral na een paar bier.
Die heb ik live gezien trouwensquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
- Hans Liberg
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]In de kroeg kan iedereen zoiets uiteindelijk wel meezingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar ben ik nu niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
JA NOG IEMANDquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
- Hans Liberg
Same. 2010 in Utrecht tijdens zijn Best Off showquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zitten hier nu serieus Hans Liberg-fans?
Nederland is een..
Ze was 12 inderdaad, geen 13.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
Dit nummer is geschreven voor de destijds dertienjarige Rachel. Die deed hij stiekem als zij aan het oppassen was.
Deels is dit verhaal waar.
Ivo Niehe post hier ook.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nederland is een..
Lekker originele cabaretier is dat!quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
- Hans Liberg
Ja, Hazes zit ook wel bij de artiesten met veel te veel zooi in de lijst hequote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef Fred_B het volgende:
Welke Hazes komt de lijst volgend jaar verrijken?
Het Rode Licht? Heel Zijn Leven Is Een Spel? Jij Bent Het Leven Voor Mij?
Heel smaakvol land blijkbaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nederland is een..
Als ze oud genoeg is om te schommelen dan kan ze wippen ook.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:46 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ze was 12 inderdaad, geen 13.
Ik hou best van cabaret, maar voor Liberg maak ik graag een uitzonderingquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nederland is een..
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ze oud genoeg is om te schommelen dan kan ze wippen ook.
xDquote:
Verschrikkelijke ventquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik hou best van cabaret, maar voor Liberg maak ik graag een uitzondering
Ja, iets erbij op de keuzelijst is een binnenkomer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Hazes zit ook wel bij de artiesten met veel te veel zooi in de lijst he
quote:
Je hebt bonuskinderen toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Geen zin in m'n grote afwas hier..
Dan doe je even een kleinequote:Op dinsdag 27 december 2022 19:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Geen zin in m'n grote afwas hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |