was het bleu van de schimmel?quote:
En een nôh heej voor jouquote:
Ach, wie kijkt er in dit topic nou helemaal mee?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alleen in de privécollectie.
Ziekjes?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even een paracetamolletje erin gejast, de koppijn is echt niet te harden.
watskebeurt?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sterkte ermeequote:Op dinsdag 27 december 2022 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb geen hap genomen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou maar niet te ver van de WC weglopen vandaag.
Ik wilde weer een Waylon grap maken over niet te harden, maar niet over Mexi's koppijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al 2 maanden last sinds ik een stresstinnitusje (vermoed ik) heb gepakt vorige maand. Ene dag is beter dan de ander.quote:
Geur zegt genoeg.quote:
Oh naarquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al 2 maanden last sinds ik een stresstinnitusje (vermoed ik) heb gepakt vorige maand. Ene dag is beter dan de ander.
Geen idee...quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat dit er ineens in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |