Was ook geen hit/single destijds toch? Blijkbaar een groeiplaatjequote:Op dinsdag 27 december 2022 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Alleen nog maar gestegen sinds zn entree
2018 1579
2019 1559
2020 1530
2021 1292
2022 1177
mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alanis heeft ooit een tweet van mij ge-retweet....
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alanis heeft ooit een tweet van mij ge-retweet....
DHTquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik neem aan dat ze die versie van Freemasons ofzo wel veel op Slam FM gedraaid hebben? Dan heb ik die vroeger veel gehoord.
Nou vooruit.... niet te langquote:
Op 538 zelfs in die tijd voordat ik 3fm ontdekte in die tijdquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik neem aan dat ze die versie van Freemasons ofzo wel veel op Slam FM gedraaid hebben? Dan heb ik die vroeger veel gehoord.
Het wordt genieten!quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik was dat gedrocht alweer bijna vergeten
Zat wel in een filmquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Was ook geen hit/single destijds toch? Blijkbaar een groeiplaatje
Oh, gewoon een tweet over een album van haar dat eindelijk eens op vinyl was uitgebracht....quote:
Wil je dit aub nooit meer zeggenquote:
Het werd wel veel gedraaid toen. Volgens mij ook nummer 1 in de Interactieve Cyber Top 50 (ja dat was toen een hippe naam) op 3FM.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Was ook geen hit/single destijds toch? Blijkbaar een groeiplaatje
ik heb geen astma, maar kreeg van de zomer na corona wel te weinig lucht. Was zo'n opluchting toen dat weer overgingquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Met astma bijvoorbeeld. Had ik zelf ook ff een paar dagen last van afgelopen zomer. Als dat voorbij is geniet je net iets meer van de luchtHeb ik nu nog.
Heb helaas ervaring met beide, totaal geen pretje nee....quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb geen astma, maar kreeg van de zomer na corona wel te weinig lucht. Was zo'n opluchting toen dat weer overging
Whitjewelquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:51 schreef MTheBassman het volgende:
Alanis Morissette we uit, maar ik Whitney wie er nu gaat zingen.
Ben jij zo'n man die niet durft toe te geven dat iets lekker is omdat 'het niet mannelijk is' of vind je het gewoon oprecht niet lekker?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
blegh, zoete drank heb ik nooit wat van gevonden. Ik dronk alleen echt mannendrankjes. Bier en whiskey voornamelijk![]()
Niet om een statement of zo, kwam zo uit. Ben geen zoetekauw
Ah ja, dat was het! Hij staat niet op het album uit die tijd bedenk ik me netquote:
vids or it didn't happenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:52 schreef Cee het volgende:
9-jarige Cee won hiermee op de basisschool de playbackshow (en er zijn beelden van).
Origineel van Manda Diaoquote:
Iris, volgens mij was dat(of is nog steeds)quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
univited van Alanis zit op dezelfde sountrack list als Iris van de Goo Goo Dolls
https://en.wikipedia.org/wiki/City_of_Angels_(soundtrack)
het tweede, ik ben totaal niet van de gender stereotypes. We gingen in Groningen ook vaak naar een clubs waar ze veel cocktails hadden, vond dat gewoon zoete meuk. En je wordt er heel sneaky dronken van. Was gewoon niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben jij zo'n man die niet durft toe te geven dat iets lekker is omdat 'het niet mannelijk is' of vind je het gewoon oprecht niet lekker?
Is door Ruud eruit gekicktquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
Waar is Cielke dit jaar trouwens?![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat whitney zo van het stiekem dansen isquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:52 schreef peaceman het volgende:
Is dit nummer een reactie op Toontje Lager van eerder vandaag?
Bij haar huidige werkgever lijkt me.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zooitje ongeregeld bij elkaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Origineel van Manda Diao![]()
[ afbeelding ]
Die is er uit gebonjourd vorig jaar bij Radio 2quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
die is er toch uitgebonjourd door Ruud een paar jaar geleden?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |