Hoe kun je Spaans zuipen danquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar als je er teveel van zuipt praat je wel met een dubbele tong.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Het album heeft betere nummers, maar die komen er niet in...quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:44 schreef Strani het volgende:
Dit liedje heeft me nooit kunnen overtuigen maar ik wens de stemmers er veel plezier mee.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik denk dat alleen Kelly Watch The Stars bekend genoeg is voor het brede publiek.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:45 schreef SonicVolcano het volgende:
La Femme d'Argent mag er ook wel in van Air.
Ik heb het even gemist. Even in de lijst gekeken. Gezien de tijd was dit Queen met Tie your mother down?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:49 schreef BillDauterive het volgende:
WHoohoo.
@:NailQueen en ik vinden dit liedje leuk.
Of Future Days van Can (bijna zelfde melodie/ritme)quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:45 schreef SonicVolcano het volgende:
La Femme d'Argent mag er ook wel in van Air.
Zie plaats 1522.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit vind ik nou een lied wat bescheidenheid tentoonspreidt. Alles wat je nodig hebt is lucht/zuurstof.
Vooral als je ervaren hebt hoe het is om te weinig lucht binnen te krijgenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit vind ik nou een lied wat bescheidenheid tentoonspreidt. Alles wat je nodig hebt is lucht/zuurstof.
Zekerquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:45 schreef peaceman het volgende:
Ik vind All I Need van Radiohead mooier. @:Diaan73 is het met mij eens
Ze was niet uitgenodigd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |