Oh, jeetje, zelfs met keuzelijst kansloos. Haha.quote:
Rode Hontquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:50 schreef MTheBassman het volgende:
Marco B gaf Maan ook iets tastbaars
Nu je het zegt, idd...quote:
Ik had deze vroeger.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Oja deze.. ik wou die van VOF de kunst inzetten
En jij bent hoe oud?quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had deze vroeger.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk ligt ie nog wel ergens in huis.
WOW ik ook. Op Cassettequote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had deze vroeger.
[ afbeelding ]
Nee dat was niet Maan maar die anderequote:
Mastermovies komt dan ook nog uit de tijd dat Youtube nog niet eens bestond klootvioolquote:
Oh ja ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had deze vroeger.
[ afbeelding ]
Wel leuk dat Dikkertje Dap er ook in een Herman van Veen-versie isquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had deze vroeger.
[ afbeelding ]
Jawel toch. Net aan begon YouTube op te komen. 2006-2007 zoiets?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mastermovies komt dan ook nog uit de tijd dat Youtube nog niet eens bestond klootviool
Geen hooivork of dialect hè.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, jeetje, zelfs met keuzelijst kansloos. Haha.
Suzanne van Herman van Veen,quote:
29quote:
Niemand hier wil met haar mee naar de overkantquote:
Moest je die filmpjes toen niet nog via Kazaa en dergelijke binnenhalen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Jawel toch. Net aan begon YouTube op te komen. 2006-2007 zoiets?
Die had de Top 2000 alleen gehaald als het DIkkertje DAB was.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel leuk dat Dikkertje Dap er ook in een Herman van Veen-versie is
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest je die filmpjes toen niet nog via Kazaa en dergelijke binnenhalen?
Staat het origineel er wel nog in? Heb die in de eerste editie nog wel langs horen komen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou van Herman maar dit had ie niet moeten doen
Je bent gelukkig zo oud als je je voelt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
29![]()
Maar ben weer een nieuwe studie gaan doen dus zit met allemaal jonge puppies in de klas.
Nee die lui hadden toch een eigen website?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest je die filmpjes toen niet nog via Kazaa en dergelijke binnenhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |