Nou zo is het maar net. Hij ziet er voor een 78-jarige ook nog wel goed uit.quote:
er blijft minder tijd over voor Gijs om te brabbelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is er in de uurlijst rekening gehouden met deze uitloop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat zekerquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou zo is het maar net. Hij ziet er voor een 78-jarige ook nog wel goed uit.
Dit zeker!quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In zo'n klein tasje past ook niet veel tekst.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:35 schreef Viesdik het volgende:
Hahaha george baker kent zn eigen lyrics niet meer
Ze hadden gewoon een orkestband in lagere toonsoort erin moeten knallen. Je hebt de zanger daar, kom op zeg.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:35 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Had hij ook geen Covid waardoor hij sowieso niet meer veel optrad? Dat zou het wel verklaren.
Hij haalt 'm sowieso niet meer in de originele toonsoort, dus ik snap het playbacken wel
Waar staat de A voor in dodenbonus?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die man komt bijna voor de DAB in aanmerking.
Die heeft wel wat anders te doen.
Alhoewel...
Ja, als ik eventjes hier fok! en ik wil even iets zien, dan is het beeld gewoon weg, moet ik refreshenquote:
Hij gaat duidelijk nog naar de sportschool af en toe.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, en het is ook niet echt een geheelonthouderquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee. Waar precies?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:36 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat George Baker vroeger een platenzaak had in Den Helder?
Ik zie er ook best goed uit voor een 78 jarige.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |