Die skipt gewoon zijn patten en ponnenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
van Inkel levert vanavond wel wat tijd in.
Ess en ik floreren onder onwetendheid van song titelsquote:
Pijnlijk, want hij kan 'm prima live... Denk dat ze dit niet met hem gecommuniceerd hebben. Het was epic geweest als ie 'm live had kunnen doen. Dit is gevalletje net niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:34 schreef TheVulture het volgende:
George staat daar nu dus compleet te playbacken
Dat doet ie beter dan Madonnaquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:34 schreef MadMaster het volgende:
Hans klinkt live nog steeds alsof het 1969 is...
Allemaal te danken aan Gijs "Ik lul door alle mooie intro's" Staverman.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die skipt gewoon zijn patten en ponnen
IJdele hoop vrees ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die skipt gewoon zijn patten en ponnen
Of Goldbandquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doet ie beter dan Madonna
Had hij ook geen Covid waardoor hij sowieso niet meer veel optrad? Dat zou het wel verklaren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Pijnlijk, want hij kan 'm prima live... Denk dat ze dit niet met hem gecommuniceerd hebben. Het was epic geweest als ie 'm live had kunnen doen. Dit is gevalletje net niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |