quote:Tuesday, December 27
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Dimitri Van den Bergh vs Krzysztof Ratajski
Nathan Aspinall vs Josh Rock
Jonny Clayton vs Brendan Dolan
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Jim Williams vs Gabriel Clemens
Gerwyn Price vs Raymond van Barneveld
Peter Wright vs Kim Huybrechts
Wednesday, December 28
3x Third Round
Ryan Searle vs Jose de Sousa
Danny Noppert vs Alan Soutar
Gary Anderson vs Chris Dobey
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Joe Cullen vs Damon Heta
Michael van Gerwen vs Mensur Suljovic
Michael Smith vs Martin Schindler
Thursday, December 29
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode vs Ross Smith
Rob Cross vs Mervyn King
Dave Chisnall vs Stephen Bunting
Evening Session (7pm)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries vs Vincent van der Voort
Stucen is zwaar werk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:53 schreef Szura het volgende:
Ratata staat erbij alsof hij een hernia heeft
Even pluggen voor alle vetzakken hier. De lekkerste pannenkoeken.quote:
Mogen wij ook een microanalyse van het mentale gestel van Dimi?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ratajski staat bovenal als een trillend rietje te gooien. Aan zijn flight kon je al zien dat die derde er niet in ging.
Bitcoin Sjerrie is sowieso fan van Muskquote:
De spanning wordt opgebouwd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:02 schreef Kingside het volgende:
Wat een verschrikkelijke pot om de derde ronde te openen.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mogen wij ook een microanalyse van het mentale gestel van Dimi?
In het woud der obsessievelingen bespaar ik jullie mijn mening.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deeg voor pannenkoeken maak je toch gewoon zelf?quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even pluggen voor alle vetzakken hier. De lekkerste pannenkoeken.
https://www.royalsmilde.com/merken/homemade-bakmixen
An en Eefje hadden honger. @capuchon_jongenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Te laat terug van je fietstochtje?
Nee dit kan nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
An en Eefje hadden honger. @:capuchon_jongen
quote:
Na set 1, 2, en 4 sowiesoquote:
Die gebruikt heerlijke angstremmers en heeft nergens last van.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deeg voor pannenkoeken maak je toch gewoon zelf?
Dat heet beslag, lieverd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deeg voor pannenkoeken maak je toch gewoon zelf?
Silvia aan de dunne. Stukje overloop.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker schijten van de koffie
Toto Dart Kings genot.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barnie heeft dus zo'n airbnb geregeld. Ziet er puik uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvia neemt nog een mok met drank.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch wel een leuke vrouw.
Kinderhand gauw gevuld ditdat.quote:
Juist welquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:31 schreef The_Undertone het volgende:
Ik zou wel eens benieuwd zijn naar een duel Huybrechts-Vandenbergh. Denk niet dat die elkaar goed liggen.
En dan een bek alsof lopen naar de Brienenoord nog te veel gevraagd isquote:
Natuurlijk wel. Goede vrienden, teamgenoten etc. Ze hebben elkaar een keer gehad op de World Series Finals, dat was een schroeipotje.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:31 schreef The_Undertone het volgende:
Ik zou wel eens benieuwd zijn naar een duel Huybrechts-Vandenbergh. Denk niet dat die elkaar goed liggen.
Is Ratajski jouw pool?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mijn pool mag er met de darts mee gegooid worden.
Sterkte.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sorry maat ijskoud bad. Mijn moeder is overleden dus ik had even wat anders aan mijn hoofd.
Sterkte!quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sorry maat ijskoud bad. Mijn moeder is overleden dus ik had even wat anders aan mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Co en fat Vinnie een vrouw kunnen krijgen is er nog hoop de FOK! wandelaars.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft Co nog altijd dezelfde vrouw als in de jaren '90? Die stoffige?
Weet ik ouwe reus (althans dat het ging gebeuren). Ally Pally wacht op niemand. Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Thanks pik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Weet ik ouwe reus (althans dat het ging gebeuren). Ally Pally wacht op niemand. Gecondoleerd.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft Co nog altijd dezelfde vrouw als in de jaren '90? Die stoffige?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sterkte ouwe pik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Co bezoekt met regelmaat een parenclub met zijn vrouw. Geen grap.quote:
Ah die stoffige dus ja. Deed me op de een of andere manier altijd denken aan dat wijf van Mr. Bean.quote:
Langdurig ziek. Zelf eruit gestapt. Thanks allenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klote..... onverwacht?
Imaginerenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Co bezoekt met regelmaat een parenclub met zijn vrouw. Geen grap.
Ah kutzooi.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Langdurig ziek. Zelf eruit gestapt.
Sterkte ouwe reus.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Langdurig ziek. Zelf eruit gestapt. Thanks allen
Soms is het dat. En dan is het ook goed dat het in Nederland mag.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En nog heel jong maar het is beter zo hoe gek dat ook mag klinken
Zeer zeker. In de 50 geen leeftijd eigenlijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
Soms is het dat. En dan is het ook goed dat het in Nederland mag.
Gecondoleerd! Veel sterkte komende tijd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen Piederaait zal hij toch beter voor de dag moeten komenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:47 schreef The_Undertone het volgende:
Zakelijk, ook wel beter geworden na die slechte eerste set
Kan hij ook niks aan doen.quote:
Wright hopelijk weer met een nieuw setje genotquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Tegen Piederaait zal hij toch beter voor de dag moeten komen
Gecondoleerd Poepiequote:Op dinsdag 27 december 2022 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En nog heel jong maar het is beter zo hoe gek dat ook mag klinken
Thanks maatquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gecondoleerd Poepie
Dompel je maar lekker onder in dit warme bad.
De invloeden van SBS6 reiken ver.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
Dit soort toneelstukjes
Even aankloppen enzo
Sterkte maatquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niets.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
Wat eten we tijdens Asp - Rak ?
Ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel kilo zou Arjan elk jaar aankomen?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
Met zo'n tube nepkaas?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder mayo. @:van_poppel
Niets.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
Altijd heksenkaas bij kopen om te dippen. GENOT.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slangengif voor jou.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon zonder. Ik ben PUUR.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb in het geheel geen saus in huis
Als het naturel product niet lekker is moet je het gewoon niet vreten
Heet dat spul niet Kaag anno 2022?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Altijd heksenkaas bij kopen om te dippen. GENOT.
Hangt een beetje af van waar Wright staat, maar ik zet hem nog altijd als grootste kanshebber in dat kwart om de halve finale te halen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:49 schreef Wertha het volgende:
Dimi in deze vorm is niet een gevaar voor iedereen. Scorend kan je hem keihard slopen.
Arjan dieet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
We begonnen de dag met een kwartier blikkerig geluid.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:55 schreef BB-King het volgende:
Is de Viaplay bingo al vol?
Zijn ze kut vandaag?
Duwen in een bak smeerkaas genotquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
But it's just the price I payquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:56 schreef Szura het volgende:
Na de walk-on is het al 1-0 voor chavgod
Om een behandeling te nemen of om in mekaar te meppen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft Asp de logopedist wel eens overwogen?
Kant en klaar beslag, geen moeite.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Zijn dat die voorverpakte?
Duurt wel erg lang he?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij heeft Dartstreams.de een probleempje
118quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op hoeveel staan deze in de top 2000 ?????? @:mexicanobakker
Bandwagons zijn voor dagjesmensed.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
Sow DRT support ASP, verrassend.
Linkje? Ik zit op gouden darts kanaal.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kijk nu op Twitch
Kabouterplopgoden @:immerdebestebob
Dachten we vorig jaar van Kale Rits ookquote:
Dat is wel heel erg 2019quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Linkje? Ik zit op gouden darts kanaal.
Ridicuul slechte vergelijking.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dachten we vorig jaar van Kale Rits ook
Hoi Zjakquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
Nathan Aspinall -> The Asp
Josh Rock -> Rocky
Kan het nog inspiratielozer?
Moeilijk te zeggen maar ik zit toch zeker op het vipdek.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie is de machinist van deze hypetrain?
Ali troep.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:07 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Dartswinkel naast een slager. Optaffen.
Volgens mij begon het met een gemiddelde dat hij tegen Lewis gooide (112 om 113 of zo) wat ik in het vloertopic naar jullie mentionde.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen maar ik zit toch zeker op het vipdek.
Bedoelde dat hij dit jaar niet zo goed leek.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Huh, wat had je in je hoofd zitten?
Heeft vorige maand nog de Grand Slam-Finale gehaaldquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:08 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Bedoelde dat hij dit jaar niet zo goed leek.
El-Stinho in DRT / PDC Player Championships #19: MVG weg ermee! MVG weg ermee!quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen maar ik zit toch zeker op het vipdek.
Is hij nog mod?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
Mod @:coco is weer eens nergens te bekennen. Is burgers aan het flippen bij de Mac.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens mij begon het met een gemiddelde dat hij tegen Lewis gooide (112 om 113 of zo) wat ik in het vloertopic naar jullie mentionde.
Niet hier. De enige mod op drt is @Taglianoquote:
Weet ik, waar hij er kansloos vanaf ging. Soit, ik vond Aspinall niet tot de favorieten en in deze match de underdog.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heeft vorige maand nog de Grand Slam-Finale gehaald.
Ik denk nou net dat @Coco een van de weinige mods is waar danny géén subsidie voor krijgt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Krijgt Danny subsidie voor. Af en toe naar de Appie genot.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
De hype train van Josh Rock vertrekt nu.
Blijven donerenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Professor Stijn weet alles en iedereen moet ze bek houwequote:Op dinsdag 27 december 2022 15:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ridicuul slechte vergelijking.
Dartstreams is vermoeiend bezig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de stream der streams aangezwengeld? (lees: dartstreams.de ?)
Die is kaduuk gegaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de stream der streams aangezwengeld? (lees: dartstreams.de ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |