Dat komt omdat iedereen die getrouwd is in de 80s speciale gevoelens heeft bij CCRquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die overleven elke prostaatmuziekschoonmaak in de lijst.
Al was ie er wel mee vertrokken als Country Boyquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vliegtuig had wat problemen toch?
Ja, hier kan je best onironisch vragen wie er nou op stemt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net zeggen dat ik het verrassend vind dat dit nog relatief hoog staat.
En dat voor een band die maar een paar jaar heeft bestaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:43 schreef Kopiko het volgende:
CCR staat er - tamelijk onopgemerkt - ook een stuk of 60 keer in.
Ik heb er op gestemd, kon me herinneren dat ik dit wel echt mooi vond toen ik het een andere keer in de lijst hoorde, luister dit verder normaliter ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hier kan je best onironisch vragen wie er nou op stemt.
Die had het concept dodenbonus vroeg door?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Weer zon artiest die alleen maar populair is omdat hij vroeg dood ging
Had me eind vorig jaar voorgenomen geen cola meer te drinken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vond cola ook altijd het lekkerst. Terwijl ik gewone cola niet te zuipen vond.
Love is a rose niet?quote:
Niet zo lekker als een blikje coca colaquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had me eind vorig jaar voorgenomen geen cola meer te drinken.
Tot September volgehouden in eerste instante... nam 1 slok en was er meteen weer klaar mee.
Dus geen cola meer voor mij, scheelt een "klein" beetje suiker
Moet bij Calypso altijd aan de kermisattractie denken. Kotsmisselijk in geworden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit drankje heb ik 1x gehad, lekker maar wel veel te duur: [ afbeelding ]
EDIT: te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |