Dat is wel een tof nummer ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nu The Waterboys - The Pan Within
Dat is niet gristelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah, Lauren Daigle. Daar is mijn vrouw gek op, zal haar even poken.
Genoten van persoonlijk top 10 plaatje The Pan Within netquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
friendly reminder dat de Snob 2000 ook bezig is
quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is jullie favoriete nummer onder de 2 minuten?
You suffer, speedball, page 17 etc. (ook het halve oeuvre van melt-banana, en fantômas, en het album rat licker van dead neaderthals.)quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Korte nummers kunnen trouwens ook heel fijn zijn. Wat is jullie favoriete nummer onder de 2 minuten?
Bij mij Je Me Perds van Blood Red Shoes
Dat is een hele mooie! Ja, daar ga ik ook voorquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Korte nummers kunnen trouwens ook heel fijn zijn. Wat is jullie favoriete nummer onder de 2 minuten?
is die gozer nog relevant?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
Enzo Knol pop-up store. Moet dat?
Nog wel live gezien trouwens dit jaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:55 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah, Lauren Daigle. Daar is mijn vrouw gek op, zal haar even poken.
Hopelijk fake news.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
Enzo Knol pop-up store. Moet dat?
Netjes. Ik dit jaar niet, maar wel iets van 7 of 8 keer in mijn leven ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog wel live gezien trouwens dit jaar.
Dat moet je laten doenquote:
Mja, ik had onder de 2,5 moeten zeggen, dan is de keuze iets ruimer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:03 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan alleen This Lullaby van QOTSA bedenken uit mn hoofd die onder 2 minuten is (en dat weet ik niet eens zeker) dus dan kies ik die maar.
Das inderdaad heul anders.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:03 schreef Evenstar het volgende:
Jaarlijkse anekdote dat ik door haar stem en de opmerkingen van Ekdom (over haar laarzen etc) altijd dacht dat Carmen echt een hot chick was
Expectation:
[ afbeelding ]
Reality:
[ afbeelding ]
Fixed thatquote:
En:quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook wel een eervolle vermelding (leuk dat het grootste deel van de vier seconden nog stil is)
Op een Mooie dag zeker?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Concert at sea.. ik ga nog liever gewoon dood
Of gewoon My Bloody Valentine aanzetten!quote:
Mijn zus kijkt daar altijd heel erg naar uit, maar daar komen puur muzikanten die aan het andere spectrum van mijn smaak zitten (lol).quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Concert at sea.. ik ga nog liever gewoon dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |