Gelukkig komt de film uit de 60squote:Op dinsdag 27 december 2022 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee. Veel seventies waren wel zo. Meer sfeer dan verhaal
quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier heb ik BTW weinig mee.... te vaak gehoord
Als je daar wel wat mee hebt, waarom geef je het dan weg?quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:41 schreef Zorro het volgende:
Dit is dus de Peppers muziek waar ik helemaal niks mee kan
Doe mij maar Give it away
Toen ik ze live zag in 2012 speelden ze dat nummer voor het eerst in 5 jaar weer live.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:41 schreef peaceman het volgende:
We krijgen dat vreselijke snow van RHCP zeker ook nog?
Nu doe je ze tekort (maar sommige nummers lijken wel erg op elkaar ja)quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah, het liedje van RHCP staat er ook weer lekker vaak in.
Ik gun een ander ook watquote:Op dinsdag 27 december 2022 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je daar wel wat mee hebt, waarom geef je het dan weg?
Heb je liever sneeuw van @de_boswachter dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:41 schreef peaceman het volgende:
We krijgen dat vreselijke snow van RHCP zeker ook nog?
Essjequote:Op dinsdag 27 december 2022 10:42 schreef essnhills het volgende:
Standing in line to see the show tonight and there's a light a on![]()
Inside joke I assume?quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je liever sneeuw van @:de_boswachter dan?
Ik chargeer een beetje ja. Vind RHCP verder niet slecht hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu doe je ze tekort (maar sommige nummers lijken wel erg op elkaar ja)
de boswachter komt hier alleen maar als ie wat seksgerelateerds kan zeggen, vandaarquote:
Hoiquote:
Tja, er staat weinig famfaremuziek in de lijst natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
de boswachter komt hier alleen maar als ie wat seksgerelateerds kan zeggen, vandaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |