Was je nuchter toen je hem keek?quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik begreep in totaal helemaal niets van de film Easy Rider. Maar dat zal wel aan mij hebben gelegen.
De motorrijdende opa's sterven uitquote:Op dinsdag 27 december 2022 10:38 schreef LTVDK het volgende:
Deze zakt ook steeds verder weg is het niet?
Ja, volgens mij dronk ik toen nog niet.quote:
Er zit een kwaliteitsmeter in, denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2022 10:38 schreef Mark-Hgl het volgende:
Die Radio 2 app is soms ook drama. Iedere keer springt de stream bij mij terug naar de Talking Heads.
Nee. Veel seventies waren wel zo. Meer sfeer dan verhaalquote:Op dinsdag 27 december 2022 10:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik begreep in totaal helemaal niets van de film Easy Rider. Maar dat zal wel aan mij hebben gelegen.
Moet je Vanishing Point eens kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 10:37 schreef Dagoduck het volgende:
Vandaar dat ik niks van Suzan en Freek heb meegekregen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Er zit een kwaliteitsmeter in, denk ik
Heb inmiddels wel heel wat vage films gezien hoor, daar niet van, maar destijds nog niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je Vanishing Point eens kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |