Aparte constructie vind ik het ook ja, spelers op voorhand een basisplek geven. Heel bijzonder...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:20 schreef tompsv18 het volgende:
Drommels weer in de fout. Het zal ook eens niet. Lachwekkend dat ‘ie mag keepen.

Jawel. Als hij komt, dan moet ie ‘m hebben. Maar hij had helemaal nooit moeten komen. Brantwaithe had eenvoudig weg kunnen koppen .quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Niet helemaal de schuld van Drommel, maar vrijuit gaat hij ook zeker niet.

Ik houd het op 80% zijn schuld. Ik ben mild vandaag.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jawel. Als hij komt, dan moet ie ‘m hebben. Maar hij had helemaal nooit moeten komen. Brantwaithe had eenvoudig weg kunnen koppen .

Dit zag niemand aankomen.
 Dit zag niemand aankomen.  

Het is niet zo gek hoor. Komt wel vaker voor dat de ene keeper de bekerwedstrijden mag doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aparte constructie vind ik het ook ja, spelers op voorhand een basisplek geven. Heel bijzonder...

Ik vind dat dus heel gek. Zeker dat je gewoon zegt dat hij het hele toernooi blijft staan.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:29 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het is niet zo gek hoor. Komt wel vaker voor dat de ene keeper de bekerwedstrijden mag doen.

Tot je finale bereikt waarschijnlijk en weg geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind dat dus heel gek. Zeker dat je gewoon zegt dat hij het hele toernooi blijft staan.

Ik weet dat het not done is om jezelf te quoten, maar ik steek mezelf graag wat veren in de komt.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Veldbezetting bij PSV klopt gewoon niet. Met name op het middenveld. Sangaré is geen verdedigende middenvelder. Veerman ook niet. In principe is het of Sangaré met Guti of Veerman met Guti. Bottom line Guti moet spelen. Met Sangaré en Veerman wordt het veld veel te groot. Hoe makkelijk Sparta op een gegeven ogenblik het middenveld kon bespelen was schrijnend en topclub onwaardig. Dat vond ik erger dan de nagenoeg niet gecreëerde kansen. Steijn masterclass wel hoor.
Ik ben het met Aad300 eens dat El Ghazi daardoor kind van de rekening moet worden. Veerman een linie vooruit en Simons dan hangend op links. Die kan dan naar binnen trekken als Max of Mauro er daar overheen komen. Teze moet dan de minder aanvallende back worden die - in balbezit - fungeert als derde centrale verdediger om de eventuele counter op te vangen.

Prima gastje. Beide benen op de grond.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
Die Xavi lijkt me wel een aardige gast (nu een interview)

Echt hè. We weten toch allemaal dat een Vertessen over drie jaar bij Zulte Waregem op de bank zit, wat moet je er in hemelsnaam mee?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een ontzettend treurige aanvallende wissels hebben wij zeg. Eigenlijk hebben we alleen een goede middenvelder als back-up (Veerman of Guti)

Geen idee, zelfde met Saibari. Til is nog wel handig met z’n kopkracht als het echt moet, maar is natuurlijk ook onder de maat. Verdedigende back-ups en tweede keeper zijn helemaal lachwekkend.quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Echt hè. We weten toch allemaal dat een Vertessen over drie jaar bij Zulte Waregem op de bank zit, wat moet je er in hemelsnaam mee?

Brantwaithe heeft geen afstandsbediening waarmee hij Drommel in z'n kooi houdt. Drommel moet gewoon roepen en voor die bal gaan als dat z'n keuze is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jawel. Als hij komt, dan moet ie ‘m hebben. Maar hij had helemaal nooit moeten komen. Brantwaithe had eenvoudig weg kunnen koppen .

Ik vond het wel een goede redding (geen wereldredding). Zicht van Drommel werd volgens mij ook wel belemmerd door een paar verdedigers.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:14 schreef ISVV het volgende:
Zo bijzonder was die redding van Drommel in de blessuretijd toch niet?

Madueke of de jong 2 maanden geblesseerd en je seizoen is sowieso voorbij.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een ontzettend treurige aanvallende wissels hebben wij zeg. Eigenlijk hebben we alleen een goede middenvelder als back-up (Veerman of Guti)

Gewoon verpatsen aan Chelsea voor 50 miljoen en nooit meer naar omkijken johquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:18 schreef satecl het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)-dat-zeker-niet-uit/
Dit is inmiddels bijna 2 jaar terug. Gaat onze vriend nog een Nederlands Paspoort aanvragen? Kunnen wij Nederland wel gebruiken op rechts, mits fit.

Normaal gesproken wel een versterking, toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV gaat vol voor Tsygankov dus. Was ooit een stevig gehypte speler. Moet het salarishuis omver blazen en nog best wat kosten met een halfjaar contract. Ik weet het niet hoor...

Ik zou het niet weten. Denk niet dat ik hem ooit een wedstrijd heb zien spelen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel een versterking, toch?

quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV gaat vol voor Tsygankov dus. Was ooit een stevig gehypte speler. Moet het salarishuis omver blazen en nog best wat kosten met een halfjaar contract. Ik weet het niet hoor...
Heeft best een nette CV, is wel iemand die uit een land komt wat momenteel helemaal aan puin geschoten wordt, ik weet niet of dat nou zo bevorderlijk is voor je mentale gezondheid.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel een versterking, toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |