Oooh top! Dank voor de terugkoppelingquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb navraag gedaan bij bondage en het klopt dat die downtime gaat verdwijnen. Kan nog wel even duren, maar er wordt aan gewerkt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ergens wel respect dat 'ie gewoon ongegeneerd een broodje bal loopt weg te stouwen op publieke radio/tv
Whahahaahhaaquote:Op maandag 30 december 2019 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
Die mensen reageerden er ook onder met: als je al niet meer tijdens je werk mag eten...
Die man hoeft letterlijk maar twee uurtjes niet te eten. Hij heeft een pratend beroep. Alsof ik tijdens een businessmeeting een broodje kroket ga eten.
Rick kan geen 2 uur zonder vreten in zijn mik
Oh het zal wel Rens zijn geweest waarop RickvV live op reageerdequote:
Dit heb ik gehad maar dan met de Bankzitters.quote:
Omdat het niet om aan te gluren is? Ik kan sowieso slecht tegen de aanblik (en het geluid) van etende mensen. Maar zo'n shift duurt maar 2 uur, dan kun je echt wel daarvoor of daarna eten en niet tijdens.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:11 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk absurd dat je daar "Respect" voor hebt? Waarom zou iemand niet gewoon mogen eten tijdens z'n werk
Nee, echt niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb jij grote boobies ja? Today I learned.
Brrr, parasitaire fanbases... Het lijkt ook wel echt steeds erger te zijn met van die extreem online fanclubsquote:Op dinsdag 27 december 2022 02:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit heb ik gehad maar dan met de Bankzitters.
Nee serieus; via Twitter een paar doodsbedreigingen gehad en eentje ging mijn twitter linken aan andere socials, deelde dat met screensnaps (inclusief een foto met mijn moeder, hoe durf je) en schreef letterlijk "aha hier werkte je. Wat zou je ervan zeggen als we al deze werkplekken gaan mailen en aanschrijven om te zeggen dat je een pedo bent?"
Was echt ziekelijk.
Ik vind dat de post van Rens nog steeds staat en terecht is, eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Whahahaahhaa![]()
![]()
goed voor m'n lachspieren dit
quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit heb ik gehad maar dan met de Bankzitters.
Nee serieus; via Twitter een paar doodsbedreigingen gehad en eentje ging mijn twitter linken aan andere socials, deelde dat met screensnaps (inclusief een foto met mijn moeder, hoe durf je) en schreef letterlijk "aha hier werkte je. Wat zou je ervan zeggen als we al deze werkplekken gaan mailen en aanschrijven om te zeggen dat je een pedo bent?"
Was echt ziekelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat ze anoniem kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Brrr, parasitaire fanbases... Het lijkt ook wel echt steeds erger te zijn met van die extreem online fanclubs
Heb je die nog van eh.. nouja.. zijn dochter?quote:
Zullen we dit nummer afzeiken of gaan we het over mijn boobies hebben?quote:
Mag ik mij hier in mengen? Dan zeg ik geluid uit zeggen en praten over boobies.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zullen we dit nummer afzeiken of gaan we het over mijn boobies hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |