Geniet ervan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nepomucen. Pools. Ik heb 4 van hun pastry stouts, dus ik ben tot oudjaar wel even zoetElke avond eentje, behalve woensdag.
Pastry stoutsquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nepomucen. Pools. Ik heb 4 van hun pastry stouts, dus ik ben tot oudjaar wel even zoetElke avond eentje, behalve woensdag.
super max wordt ik op een discord helemaal mee doodgegooid, dat is zowat het enige dan wat ik nog meekrijgquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh je weet anders wel dat het over autosport gaat
quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:12 schreef Emptystreet het volgende:
Staat "Eye To Eye" van Duel er eigenlijk in?
Ik ook tbhquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben meer Ernie. Ik hoor soms alsof ik een banaan in mijn oor heb.
Tuurlijk wel. Een van de grootste 80s platen. In mijn herinnering van die tijd danquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:12 schreef molloot200 het volgende:
Ahja deze had van mij dan weer niet gehoeven
Heel goedquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zit er meer tussenin en ben fluïde.
Nee, een vroege, JJ Cale met Cocaine.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ging dat over die The Second Waltz van André Rieu? Of een ander nummer wat ik heb gemist? En welk nummer werd toen ook alweer verkloot?
Ja even wennen wel, maar vind ook oprecht dat Morad het leuk doet. Heb bij hem zeker het idee dat er een behoorlijk passie voor allerlei soorten muziek zit. En ook geen type dat zichzelf keihard op de borst gaat kloppen van 'kijk mij eens goed bezig zijn'quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die is gewoon in de wolken dat hij op nationaal niveau mag doen wat hij doet. Can't blame him en... zijn stem is verrassend goed. Meen ik echt.
Doe je best maar even.quote:
Ja daag, heb het net een paar uurquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
KERST IS VOORBIJ TIJD VOOR ANDERE USERICONS!
En één van de grootste airplay-hits van de 90s denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een van de grootste 80s platen. In mijn herinnering van die tijd dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |