Gewoon vragen of Maan even stil wil blijven liggen.quote:Op maandag 26 december 2022 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wokken op de maan is wel vrij onhandig, als je dan met die pan schudt vliegt alles eruit
Necrofilie wordt gedoogd?quote:Op maandag 26 december 2022 23:28 schreef ok01 het volgende:
Goed rondvraag van de dag
Met welke muzikale artiest wil je een keer neuken? (Dood of nog steeds levend)
Hij stond hier om 6 uur al als een klein banaantje te stralen aan de hemelquote:Op maandag 26 december 2022 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
kun jij de maan van zo dichtbij zien dan?
Kan ze niet. Heeft ze al bewezen met Marco en Freek.quote:Op maandag 26 december 2022 23:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Gewoon vragen of Maan even stil wil blijven liggen.
Die is volgens mij in slaap gevallen?quote:
Ja, rete strak en diverse fills. Eensquote:
Marco B’s banaantje straalde ook als hij naar de maan keekquote:Op maandag 26 december 2022 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij stond hier om 6 uur al als een klein banaantje te stralen aan de hemel
Ik kies even voor een festival. Stoned From the Underground bij Erfurt in Duitsland. Wat een geweldig festival met topbands en leuke mensen.quote:Op maandag 26 december 2022 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
Hey. Wat was jullie beste concert van het afgelopen jaar?
Daar kwamen ook wel een paar godinnen voorbij.. Jonge Kate Bush, Tori Amos.. Maar Katie stak daar wat mij betreft nog bovenuit.quote:Op maandag 26 december 2022 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die je binnen 0,3 seconden had herkend bij de quiz
Maan heeft meer raketten gezien in haar leven dan dat er klinkers in de Van Brienenoord zittenquote:
Ja, Waylon had wat last van overrijpheid (quote:Op maandag 26 december 2022 23:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Marco B’s banaantje straalde ook als hij naar de maan keek
To be fair, mooie vrouw inderdaad. De Kaukasus levert sowieso wel mooie vrouwen opquote:Op maandag 26 december 2022 23:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Daar kwamen ook wel een paar godinnen voorbij.. Jonge Kate Bush, Tori Amos.. Maar Katie stak daar wat mij betreft nog bovenuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |