Cave is altijd goed idd.quote:Op maandag 26 december 2022 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nick Cave op BKS![]()
![]()
Misschien wel het mooiste wat ik ooit heb gezien zelfs
Eric Gales op NSJquote:Op maandag 26 december 2022 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
Hey. Wat was jullie beste concert van het afgelopen jaar?
Nick Cave op BKSquote:Op maandag 26 december 2022 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
Topper!!quote:Op maandag 26 december 2022 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nick Cave op BKS![]()
![]()
Misschien wel het mooiste wat ik ooit heb gezien zelfs
quote:Op maandag 26 december 2022 23:28 schreef ok01 het volgende:
Goed rondvraag van de dag
Met welke muzikale artiest wil je een keer neuken? (Dood of nog steeds levend)
Nou, de doden sla ik over hoor.quote:Op maandag 26 december 2022 23:28 schreef ok01 het volgende:
Een jonge Ann Wilson zou ik wel lekker een keer uit elkaar willen trekkenquote:Op maandag 26 december 2022 23:28 schreef ok01 het volgende:
OMG jij bent echt dronken.quote:Op maandag 26 december 2022 23:28 schreef ok01 het volgende:
Dit vind ik altijd zo moeilijk. Moet ik eerst even mijn lijst nakijken.quote:Op maandag 26 december 2022 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat de meesten het liefste het met een levende doen.quote:Op maandag 26 december 2022 23:28 schreef ok01 het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2022 23:28 schreef ok01 het volgende:
Necrofilie is blijkbaar nog steeds legaal.quote:
Arcade Fire in de Ziggo Dome waar jij ook bij wasquote:Op maandag 26 december 2022 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
same, toch wel jeugdsentiment.quote:Op maandag 26 december 2022 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Unwritten past voor mij wel in hetzelfde rijtje als een Torn van Natalie Imbruglia als in tijdloze ontzettend fijne liedjes....
90s classic wilde ik zeggen, maar hij is uit 2004.quote:Op maandag 26 december 2022 23:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit vind ik stiekem wel een erg prettig nummer.
Prima popplaat jaquote:Op maandag 26 december 2022 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Unwritten past voor mij wel in hetzelfde rijtje als een Torn van Natalie Imbruglia als in tijdloze ontzettend fijne liedjes....
Krijg er zo een pijn in mijn rug vanquote:Op maandag 26 december 2022 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Necrofilie is blijkbaar nog steeds legaal.
Een jonge Mariska Veres lijkt me wel een goed beginquote:Op maandag 26 december 2022 23:28 schreef ok01 het volgende:
Eens, al hoor ik Torn veel vaker voorbijkomen.quote:Op maandag 26 december 2022 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Torn kan ik nog wel een beetje waarderen, Natalie Dieinderbroekiestaquote:Op maandag 26 december 2022 23:30 schreef TheVulture het volgende:
En die staat schandalig genoeg dan weer niet in de lijstquote:Op maandag 26 december 2022 23:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Eens, al hoor ik Torn veel vaker voorbijkomen.
Serieus niet? Kijk ik van op.quote:Op maandag 26 december 2022 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En die staat schandalig genoeg dan weer niet in de lijst
Katie Meluaquote:Op maandag 26 december 2022 23:28 schreef ok01 het volgende:
Minder zwaartekracht, dus je moet oppassen.quote:
kun jij de maan van zo dichtbij zien dan?quote:
Gwen Stefani uit haar No Doubt tijd (2000)quote:Op maandag 26 december 2022 23:28 schreef ok01 het volgende:
Nope, die is er een paar jaar geleden uitgevallenquote:Op maandag 26 december 2022 23:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Serieus niet? Kijk ik van op.
Niet?quote:Op maandag 26 december 2022 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En die staat schandalig genoeg dan weer niet in de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |