Gaaf dat je het zo kan volgenquote:Op maandag 26 december 2022 16:16 schreef Blues het volgende:
1e stop in Parijs bijna gehaald.
Leuk dat Flightradar24
Restjes gourmetten hier met zijn drietjes en nagenieten van gisteren.quote:Op maandag 26 december 2022 17:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij eten de restjes van gister. Dikke prima!
Perfect. Wij hebben kerstavond gegourmet. Meer de restjes heb ik een bomvolle ommelet gebouwd, met raclettekaas bovenop. Was ook lekker!quote:Op maandag 26 december 2022 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Restjes gourmetten hier met zijn drietjes en nagenieten van gisteren.
Toptijd
Dat klinkt ook heerlijkquote:Op maandag 26 december 2022 19:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Perfect. Wij hebben kerstavond gegourmet. Meer de restjes heb ik een bomvolle ommelet gebouwd, met raclettekaas bovenop. Was ook lekker!
Hij is vrijdag van vakantie teruggekomen maar onze date is komende vrijdag pas. Eerst een hoop kerstgedoe/familiebezoek.quote:Op maandag 26 december 2022 13:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er is een Chef in de familie. 🎄Handig met kerst en alle familiebezoek.
ZegTele…wanneer verwacht je de bomenjongen terug?
at klinkt als een kerst zoals kerst alleen maar kan zijn. Fijne dingen doe met fijne mensenquote:Op maandag 26 december 2022 19:55 schreef Tele6 het volgende:
Kerst zonder de ouders was heerlijk dramaloos. Lekker gegeten bij m'n tante, nog op de Wii gespeeld met m'n nichtje (die inmiddels 17 is... Stop de tijd) en geen meubels vernield dit keer, vriendje van m'n nichtje leren kennen, drie toetjes gegeten, na het diner nog met z'n allen Uno gespeeld waarbij nichtjes vriendje haar overduidelijk zat te matsen. Mooi mooi.
Vannacht bij oma gelogeerd, vandaag de hele dag met oma en broertje geklaverjast. Tweede-kerstdag-diner was macaroni op oma's manier.Ze vond het een beetje raar dat we gewoon macaroni wilden, maar niemand kan macaroni maken zoals oma.
Nu in de trein naar huis. Morgen werken
En, heb je het goed gedaan, kerst?quote:Op maandag 26 december 2022 19:55 schreef Tele6 het volgende:
Kerst zonder de ouders was heerlijk dramaloos. Lekker gegeten bij m'n tante, nog op de Wii gespeeld met m'n nichtje (die inmiddels 17 is... Stop de tijd) en geen meubels vernield dit keer, vriendje van m'n nichtje leren kennen, drie toetjes gegeten, na het diner nog met z'n allen Uno gespeeld waarbij nichtjes vriendje haar overduidelijk zat te matsen. Mooi mooi.
Vannacht bij oma gelogeerd, vandaag de hele dag met oma en broertje geklaverjast. Tweede-kerstdag-diner was macaroni op oma's manier.Ze vond het een beetje raar dat we gewoon macaroni wilden, maar niemand kan macaroni maken zoals oma.
Jaquote:Op maandag 26 december 2022 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En, heb je het goed gedaan, kerst?
Omgerekend naar onze tijd zijn ze er ergens morgen rond middernacht. 34uur onderweg of zo, ook door hele lange wachttijden op bijv Singapore en een extra tussenstop.quote:Op maandag 26 december 2022 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ze moeten er nog zoveel meer. Hoe lang zijn ze eigenlijk onderweg? En super leuk om dat vliegtuig zo te volgen
Hopelijk kunnen ze slapen in het vliegtuig. Anders wordt het wel een heel lange reis.quote:Op maandag 26 december 2022 20:29 schreef Blues het volgende:
Omgerekend naar onze tijd zijn ze er ergens morgen rond middernacht. 34uur onderweg of zo, ook door hele lange wachttijden op bijv Singapore en een extra tussenstop.
Dat klinkt echt heerlijkquote:Op maandag 26 december 2022 19:55 schreef Tele6 het volgende:
Helpt een snoepje.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een onbewingbare kriebel in mijn keelIk heb het hoofdeinde een stuk omhoog gezet en dat helpt een beetje. Zo geen zin hier in. Ik wil slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toevallig gaan we woensdag naar een bluesconcert met twee goede bands.
Is het gelukt?quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een onbewingbare kriebel in mijn keelIk heb het hoofdeinde een stuk omhoog gezet en dat helpt een beetje. Zo geen zin hier in. Ik wil slapen.
Het hoofdeinde wat verhogen bracht voldoende rust gelukkig. Net voor ik in slaap viel kon het weer naar beneden. Ik heb uitstekend geslapenquote:Op dinsdag 27 december 2022 03:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het gelukt?
Bedacht mij ook - voor een volgend x misschien- gorgelen? water, of ma het tandenpoetsen spoelen en gorgelen of thee met honing?
Affijn…ik ga ook weer verder..
Ervaar ik toch andersquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:27 schreef Myraela het volgende:
Lekker aan het werk.Dit zijn van die dagen waarop je weet dat niemand je stoort. Genieten.
Hebben die mensen de memo gemist dat ze de week tussen Kerstmis en O&N rustig aan moeten doen? Bij ons hebben ze dat wel begrepen. Het pand is ook gewoon dicht, dus vooral allemaal niet te druk maken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:22 schreef Molo het volgende:
Ervaar ik toch anders
Even wat paniek bij paar mensen uit te lucht halen, man man wat kunnen sommigen toch weinig hebben
Relax man, gaan geen doden vallen, chill the fuck down allemaal
Tevens zin in oud en nieuw
Hier begint mijn keel ook moeilijk te doenquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:52 schreef fietsie het volgende:
Beginnende keelontsteking hier... Overdag valt het allemaal mee maar in de nacht... en de vroege ochtend...
Die memo is er niet hier. In de publieke sector moet sowieso einde van het jaar het budget op dus juist dik doorwerken nog deze weekquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben die mensen de memo gemist dat ze de week tussen Kerstmis en O&N rustig aan moeten doen? Bij ons hebben ze dat wel begrepen. Het pand is ook gewoon dicht, dus vooral allemaal niet te druk maken.
Heb je plannen voor oud en nieuw? Ik heb er normaal al weinig mee. Maar nu het zo in het weekend valt, doet het me al helemaal niets meer. Wij blijven gewoon samen thuis, zonder oliebollen maar vast wel met wat lekkere hapjes. Waarschijnlijk ga ik voor middernacht naar bed.
Echt hequote:Op dinsdag 27 december 2022 10:22 schreef Molo het volgende:
Ervaar ik toch anders
Even wat paniek bij paar mensen uit te lucht halen, man man wat kunnen sommigen toch weinig hebben
Relax man, gaan geen doden vallen, chill the fuck down allemaal
Tevens zin in oud en nieuw
En? Naar tevredenheid? Ik vond boterzachte spruitjes na 4 minuten pressurecooken wel coolquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net gespeeld met de Instantpot dus ik heb wel weer genoeg activiteit gehad voor nu.
Gezellig altijd wel in het ziekenhuis, werken rond de feestdagenquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:55 schreef Blues het volgende:
Vandaag mijn gewone dinsdag vrij. Dus bij elkaar 4 dagen vrij... heerlijk
Morgen en vrijdag wel weer werken maar met lekker weinig spreekuren/patiënten.
Zit dan ook bijna alleen
Oh en updates van de 'wachtende' kinderen op Singapore met een fotootje![]()
Ik werk deze week halve dagen zolang het er rustig genoeg voor blijft. Volgende week begint m'n nieuwe collega, dus dan juist druk door het inwerken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:49 schreef Molo het volgende:
Die memo is er niet hier. In de publieke sector moet sowieso einde van het jaar het budget op dus juist dik doorwerken nog deze week
De manier waarop kun je natuurlijk wel zo invullen als je wilt dus ik ga zo maar even de chill down zegeningen doorbellen aan de stresskippen
Ben je nog wel vrij of gewoon rustig aan werken?
We gaan naar vrienden, iedereen blijft slapen ook. Stuk of 15 volwassenen en 12 kinderen. Druk en mega gezellig. Wordt lekkere klerebende, op een goeie manier
Wel bummer dat het in het weekend is ja, een extra dagje was leuk geweest
Zeker prima. Ook onderweg.. lekker rustig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezellig altijd wel in het ziekenhuis, werken rond de feestdagen
Wonen idd ruim, plus beetje inschikken met zijn allen. Vroeger sliepen we bij elkaar in de keuken als het moest na feestjes.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik werk deze week halve dagen zolang het er rustig genoeg voor blijft. Volgende week begint m'n nieuwe collega, dus dan juist druk door het inwerken.
Dat klinkt wel als een hele toffe avond! Wonen zij zo ruim?
Ik werk ook altijd wel graag tussen kerst en oud&nieuw. Dit jaar niet, want ik wilde graag nog wel een week vrij en dat is handiger bij mijn oude dan bij mijn nieuwe werkgever.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezellig altijd wel in het ziekenhuis, werken rond de feestdagen
Logischquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik werk ook altijd wel graag tussen kerst en oud&nieuw. Dit jaar niet, want ik wilde graag nog wel een week vrij en dat is handiger bij mijn oude dan bij mijn nieuwe werkgever.
Ja. Ik vind het nog geen fijn vooruitzichtquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het nog geen fijn vooruitzichtHeb al wel een programma van de introductie gekregen inclusief fotomoment en lunch met de RvB
![]()
En twee uur epd-les (altijd nutteloos
).
Ik had net gewoon een afspraak hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:27 schreef Myraela het volgende:
Lekker aan het werk.Dit zijn van die dagen waarop je weet dat niemand je stoort. Genieten.
Naar een doodgewoon perifeer ziekenhuis in onze buurt. Ik neem nu wel echt afstand van de academie na 14 jaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:55 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Clubsoda waar ga je eigenlijk heen? Als je dat wil delen natuurlijk
Ik ben tm 8 januari vrijwil morgen wel even uurtje iets doen, want ik had wat kleine dingetjes laten liggen de week voor m'n vakantie die mij weinig tijd kosten maar voor m'n studenten wel bijzonder fijn zijn als ze die morgen al krijgen ipv 9 januari pas. Maar na dat uurtje gaat de laptop lekker weer uit tot na m'n vakantie. Ik geniet er wel erg van moet ik zeggen
Lekker joh, verwacht daar wel dat je daar veel meer je eigen toko kunt gaan bouwen en runnen. Hartstikke leuk dat tochquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Naar een doodgewoon perifeer ziekenhuis in onze buurt. Ik neem nu wel echt afstand van de academie na 14 jaar
Ah maar daar hebben ze dan toch ook geen EPD maar een OK-registratie en declaratietool van de firma uit Drachten/Amsterdam?quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Naar een doodgewoon perifeer ziekenhuis in onze buurt. Ik neem nu wel echt afstand van de academie na 14 jaar
Vianenquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah maar daar hebben ze dan toch ook geen EPD maar een OK-registratie en declaratietool van de firma uit Drachten/Amsterdam?![]()
(geen fan, valt het op?)
Ik heb geen idee wat ze hebben, maar ik ken zoals gezegd de grootste spelers wel dus het komt vast goed. Ik ben sowieso geen fan van administreren maar veel hangt ook af van hoe de boel is ingericht.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah maar daar hebben ze dan toch ook geen EPD maar een OK-registratie en declaratietool van de firma uit Drachten/Amsterdam?![]()
(geen fan, valt het op?)
Ja, dat verwacht ik inderdaad wel. Het is in ieder geval een nuttige ervaringquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker joh, verwacht daar wel dat je daar veel meer je eigen toko kunt gaan bouwen en runnen. Hartstikke leuk dat toch
Het zou dan ook je zorgverlening en samenwerken moeten ondersteunen itt wat de huidige toko's vaak doen. Namelijk idd vooral administrerenquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze hebben, maar ik ken zoals gezegd de grootste spelers wel dus het komt vast goed. Ik ben sowieso geen fan van administreren maar veel hangt ook af van hoe de boel is ingericht.
Ja. Het blijft natuurlijk altijd ietsje spoken als een arts zegt "Ik zie niks waar ik me zorgen over maak maar ik wil over een half jaar nog wel even een keer kijken." Maar goed, ik weet ook hoe voorzichtig ze zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:34 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat fijn, @:Lonaa!
Zelf ook opgelucht?
Pfffft.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb geen kwaadaardige unit in mijn tiet. Ze willen er wel voor de zekerheid over een half jaar nog een foto van maken en ze willen me, logischerwijs, ook zien als er in de tussentijd wat veranderd.
Het zag er "gewoon" uit als klierweefsel, maar dan wat "door elkaar gehusseld" en voelt daardoor anders aan dan de rest, wat heel logisch kan komen door mijn operatie 18 jaar geleden. Het feit dat het niet eerder opviel is het gebrek aan vet inmiddels.
Snap ik helemaal! Wel fijn dat er toch opluchting is, en idd, ze zijn gewoon erg voorzichtig. Als er ook maar iets was geweest waar ze nu over hadden getwijfeld, dan zouden ze je geen half jaar laten wachtenquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Het blijft natuurlijk altijd ietsje spoken als een arts zegt "Ik zie niks waar ik me zorgen over maak maar ik wil over een half jaar nog wel even een keer kijken." Maar goed, ik weet ook hoe voorzichtig ze zijn.
Precies.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Snap ik helemaal! Wel fijn dat er toch opluchting is, en idd, ze zijn gewoon erg voorzichtig. Als er ook maar iets was geweest waar ze nu over hadden getwijfeld, dan zouden ze je geen half jaar laten wachten
Ik zou er bijna alcohol van gaan drinkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb geen kwaadaardige unit in mijn tiet. Ze willen er wel voor de zekerheid over een half jaar nog een foto van maken en ze willen me, logischerwijs, ook zien als er in de tussentijd wat veranderd.
Het zag er "gewoon" uit als klierweefsel, maar dan wat "door elkaar gehusseld" en voelt daardoor anders aan dan de rest, wat heel logisch kan komen door mijn operatie 18 jaar geleden. Het feit dat het niet eerder opviel is het gebrek aan vet inmiddels.
Fijn!quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:32 schreef Lonaa het volgende:
En een kadootje voor jezelf kopen!? 😎quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:32 schreef Lonaa het volgende:
Pfoe, dat lijkt me wel heftig ja. En dan ga je idd wel extra nerveus zo'n gesprek in.. gelukkig was het bij jou een goednieuwsgesprekquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Precies.
Wel gek hoor, dit is dus onderdeel van de "mammapoli", dus er zitten alleen maar nerveuze vrouwen. Ik heb ook nog wel een slechtnieuwsgesprek gezien.![]()
Daarna was ik aan de beurt, voor extra nerveus.
Wat een opluchting, fijn!quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou het maximaal kwalificeren op "mild ongemakkelijk", maar pijn? Nee, absoluut niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn!Kan di elast ook weer van je schouders. Viel het tietenpletten mee? Met minder vet gaat het wel makkelijker, denk ik
Ik zit enorm slecht in m'n vel en dat werd de afgelopen weken niet beter, voor mijn gevoel wel erger. Ga er niet teveel woorden aan vuil maken want dan moet ik huilen, wat wel een prima weergave is van hoe ik me voel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Pfoe, dat lijkt me wel heftig ja. En dan ga je idd wel extra nerveus zo'n gesprek in.. gelukkig was het bij jou een goednieuwsgesprek![]()
Hopelijk wordt het verder ook wat rustiger voor je nu, want volgens mij zit je niet echt heel lekker in je vel momenteel, of wel? Met alles wat er is gebeurd afgelopen tijd ook helemaal niet gek natuurlijk, maar ik gun het je dat het leven weer wat fijner wordtgaan jullie met O&N nog ergens naar middle of nowhere om vuurwerk te vermijden voor Dora of gaat het zo goed op de medicatie dat dat niet nodig is/lijkt?
Ja, this reminds me, dit moet ik dus al 2 jaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:44 schreef Myraela het volgende:
Ik zit trouwens een beetje in vergelijkbare stress. Minus de ongemakkelijke tietenpletter. Maar ik had m'n bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker met een thuis uitstrijkje gedaan. En daar bleek dus hpv in te zitten, dus dan zit je ook weer extra lang met de twijfels tot je de uitslag krijgt van een tweede uitstrijkje van de huisarts.
Op zich is dat zelf een uitstrijkje nemen wel gemakkelijk, maar in dit geval was ik toch liever direct naar de huisarts gegaan.
Moet je sowieso nog, of al zelf wel gedaan? Het was bij mij waarschijnlijk ook blijven liggen als m'n gynaecoloog er niet elke keer om vroeg. Niet uit onwil overigens, ik vind het heel fijn en belangrijk dat dit zo kan. Maar het zijn toch van die drempels en uitstellen is makkelijker.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:47 schreef Lonaa het volgende:
Ja, this reminds me, dit moet ik dus al 2 jaar.![]()
Wanneer verwacht je uitslag van het tweede uitstrijkje?
Same. De zelftest is inmiddels verplaatst van de woonkamer naar de badkamer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je sowieso nog, of al zelf wel gedaan? Het was bij mij waarschijnlijk ook blijven liggen als m'n gynaecoloog er niet elke keer om vroeg. Niet uit onwil overigens, ik vind het heel fijn en belangrijk dat dit zo kan. Maar het zijn toch van die drempels en uitstellen is makkelijker.![]()
Ik ben vorige week maandag geweest, en ze zei binnen twee weken. Dus ergens volgende week. Maar vanwege de feestdagen hou ik wel rekening met iets langer wachten.
Ik hoop wel dat ie sneller in de brievenbus verdwijnt dan dat het geduurd heeft voor ie naar boven ging.quote:
Nu.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ie sneller in de brievenbus verdwijnt dan dat het geduurd heeft voor ie naar boven ging.
Dan alleen eenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit enorm slecht in m'n vel en dat werd de afgelopen weken niet beter, voor mijn gevoel wel erger. Ga er niet teveel woorden aan vuil maken want dan moet ik huilen, wat wel een prima weergave is van hoe ik me voel.![]()
We blijven met O&N hier. De medicijnen lijken echt wel wat invloed te hebben en mocht het toch te erg worden de komende week zijn er nog de pillen van vorig jaar die we daarbij kunnen geven. En anders dan uh, ga ik oudejaarsavond wel met de auto de snelweg op, ofzo.
Ai, dat is ook niet fijn. Hopelijk snel uitslag dan deze week!quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:44 schreef Myraela het volgende:
Ik zit trouwens een beetje in vergelijkbare stress. Minus de ongemakkelijke tietenpletter. Maar ik had m'n bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker met een thuis uitstrijkje gedaan. En daar bleek dus hpv in te zitten, dus dan zit je ook weer extra lang met de twijfels tot je de uitslag krijgt van een tweede uitstrijkje van de huisarts.
Op zich is dat zelf een uitstrijkje nemen wel gemakkelijk, maar in dit geval was ik toch liever direct naar de huisarts gegaan.
Oh the joys of the mammapoli… zeker in die rare tijd tussen kerst en O&N om alle emoties nog even lekker extra op scherp te zetten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Precies.
Wel gek hoor, dit is dus onderdeel van de "mammapoli", dus er zitten alleen maar nerveuze vrouwen. Ik heb ook nog wel een slechtnieuwsgesprek gezien.![]()
Daarna was ik aan de beurt, voor extra nerveus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |