Net zoals één sport in een totaal ander land uiterst kut zou zijn, dan sluit je één groep aan sporters eigenlijk gewoon uit van de hele olympische ervaringquote:Op donderdag 30 mei 2024 00:15 schreef Jason22 het volgende:
Los van Thialf zou twee keer achter elkaar de Spelen op dezelfde locatie bijzonder matig zijn.
Het lastige aan de OS is dat het gelijk een moderne overdekte 400m baan moet zijn. Het Franse schaatsen zou al enorm gebaat zijn bij een baan zoals Collalbo of Baselga, maar dat is voor de Spelen niet genoeg.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:03 schreef Fietsertje70 het volgende:
En het is ook wel sneu voor de Franse schaatsers, dat ze geen volwaardige schaatsbaan hebben, en dat ook niet gaan krijgen.
Paar maanden terug hier nog een keer gezien, wel grappig, maar het is voor mij niet anders genoeg dan het reguliere beachvolleyball om als zelfstandig onderdeel te worden toegevoegd.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:06 schreef heywoodu het volgende:
Queen & King of the Court lijkt op weg om als demonstratieonderdeel in Los Angeles op het programma te staan.
https://www.abendblatt.de(...)tive-city-arena.html
Ik had geen idee, dus voor de duidelijkheid: dat is iets met beachvolleybal.
Ik heb het ook een paar keer gezien in Utrecht en ik denk precies hetzelfde.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Paar maanden terug hier nog een keer gezien, wel grappig, maar het is voor mij niet anders genoeg dan het reguliere beachvolleyball om als zelfstandig onderdeel te worden toegevoegd.
Leuk om als demonstratieonderdeel mee te doen. Vraag me wel af wie daar dan aan meedoen als de topspelers bezig zijn met het normale toernooiquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:06 schreef heywoodu het volgende:
Queen & King of the Court lijkt op weg om als demonstratieonderdeel in Los Angeles op het programma te staan.
https://www.abendblatt.de(...)tive-city-arena.html
Ik had geen idee, dus voor de duidelijkheid: dat is iets met beachvolleybal.
Over 8 jaar knikkeren en steppen ook op de spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan tegenwoordig ook schoolpleinspelletjes aan de Spelen toevoegen?
Flippoën al voorgesteld?quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over 8 jaar knikkeren en steppen ook op de spelen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:01 schreef franklop het volgende:
In 2028 zal het atletiek in de eerste week van de Spelen zijn
Gewisseld dus met zwemmen zo te zien
Ah heeft te maken met dat het zwemmen in een groot stadion wordt gehoudenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:01 schreef franklop het volgende:
Wel leuk voor de zwemmers lijkt me, zo'n locatie. En is het makkelijker om de openingsceremonie mee te lopen.quote:On Friday, LA28, the organizing committee for the 2028 Los Angeles Olympics, announced some of the official venues for the upcoming games. They confirmed that swimming would take place in So-Fi stadium, home to the Los Angeles Rams and Chargers. The venue will seat 38,000 people, which will make it the largest swimming venue in Olympic history. However, because the opening ceremony will also take place in So-Fi, both the competition and warm-up pool must be covered at the start of the games and won’t be ready for use the next day, the traditional kickoff of the swimming competition. For this reason, swimming will be moved to the second week of the games, while track and field will move to week one. In years prior, swimming has taken place during week one.
quote:Major venue announcements for other sports were also made, and can be viewed down below:
- Track and field will take place at the LA Memorial Coliseum, which previously hosted the sport at the 1984 and 1932 games.
- Gymnastics will be held at the Crypto.com arena, home to the Los Angeles Lakers (NBA), Sparks (WNBA), and Kings (NHL).
- Basketball be held inside Intuit Dome, home to the Los Angeles Clippers (NBA)
- Softball and Canoe Slalom will take place in Oklahoma City, Oklahoma rather than in Los Angeles. This is because according to LA28, there are no suitable canoe slalom venues on the west coast, while the largest softball venue in Los Angeles seats less than 2,000 people. Notably, Oklahoma City is home to the USA Softball Hall Of Fame stadium, which seats 13,000 and hosts the Women’s College Softball World Series annually.
- The Sepulveda Basin Recreation Area in the San Fernando Valley will host BMX Freestyle, BMX Racing, and skateboarding.
- Diving will take place in Exposition Park, where it was hosted during the 1932 games.
- Equestrian and shooting, previously set to take place at the Sepulveda Dam Recreation Area, will both be moved. Equestrian will be at Galway Downs in Temecula, California, while the venue for shooting is to be determined.
Ik ga even 4 jaar moeten wennen aan dit idee.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:01 schreef franklop het volgende:
Wel een mooie locatie weer.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Spelen van 2030 semiofficieel (nieuwe Franse regering moet toestemming geven) toegewezen aan de Franse Alpen.
SLC nu ook confirmedquote:Op woensdag 29 november 2023 18:02 schreef Pino112 het volgende:
Franse Alpen voor 2030 en Salt Lake voor 2034 dus
Het zwemprogramma zouden ze moeten beperken tot 4 dagen, maar omdat het in de VS is verwacht ik eerder nog 6 extra onderdelen vanuit de lokale organisator.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:01 schreef franklop het volgende:
De 250 meter op je rug met één arm en één been slag.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het zwemprogramma zouden ze moeten beperken tot 4 dagen, maar omdat het in de VS is verwacht ik eerder nog 6 extra onderdelen vanuit de lokale organisator.
Moeten ze de klassieke stijl in het langlaufen ook afschaffen? Kleine schans in het schansspringen? Hordelopen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De 250 meter op je rug met één arm en één been slag.
Bij zwemmen moeten ze gewoon alleen strijden met de snelste slag en al die andere disciplines afschaffen. Wat een onzin joh. We doen toch ook niet aan achteruitschaatsen of hockey met een stick van max 30 cm.
Een gebied waar de afgelopen jaren iets mist,quote:
Ik kon alleen dit vindenquote:
quote:Het is de bedoeling dat de schaatswedstrijden in 2030 in de regio's Provence-Alpes-Côte d'Azur en Auvergne-Rhône-Alpes zijn. De Franse organisatie was eerder dit jaar nog in Nederland om te bekijken of Thialf een optie was om de schaatswedstrijden te organiseren. In Nice staan verschillende ijswedstrijden, zoals ijshockey, op het programma. Het concept voorziet vrijwel uitsluitend in het gebruik van bestaande wedstrijdlocaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |