abonnement Unibet Coolblue
pi_207584441
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 13:24 schreef Szura het volgende:
Begrijp ik goed dat het dan opnieuw sublicenties van D+ zijn? Tot wanneer hebben die de rechten eigenlijk in handen?
Nee toch? dit is een directe licentie van het IOC aan de EBU
pi_207584450
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 13:24 schreef Szura het volgende:
Begrijp ik goed dat het dan opnieuw sublicenties van D+ zijn? Tot wanneer hebben die de rechten eigenlijk in handen?
https://www.eurosport.nl/(...)o9323858/story.shtml

Ook tot 2032 dus.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 januari 2023 @ 13:30:03 #28
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_207584516
Nou ja, als ze allebei alles uit mogen zenden is het ook prima natuurlijk, als in elk geval Eurosport/Discovery maar de rechten voor alles heeft :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel maandag 16 januari 2023 @ 13:32:47 #29
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207584559
Volgens mij verandert er niks toch, als ik dat zo lees. Gewoon hetzelfde maar dan verlengd.
  Redactie Sport maandag 16 januari 2023 @ 13:46:47 #30
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207584767
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2023 13:32 schreef Pino112 het volgende:
Volgens mij verandert er niks toch, als ik dat zo lees. Gewoon hetzelfde maar dan verlengd.
Zolang Discovery+ er dan maar weer voor zorgt dat replays op 2x snelheid zijn te kijken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 16 januari 2023 @ 14:01:29 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_207585000
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zolang Discovery+ er dan maar weer voor zorgt dat replays op 2x snelheid zijn te kijken.
Iets meer commentaar mag ook wel.

Verder mogen ze opbokken met dat waardeloze studioprogramma op ES1 (met die e-sporter en dat domme wicht) en het switchen tussen sporten en dan weer wegschakelen als het net spannend wordt. Zend dan gewoon een topwedstrijd geheel uit op dat kanaal.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 januari 2023 @ 14:09:12 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_207585113
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 14:01 schreef Szura het volgende:

[..]
Iets meer commentaar mag ook wel.

Verder mogen ze opbokken met dat waardeloze studioprogramma op ES1 (met die e-sporter en dat domme wicht) en het switchen tussen sporten en dan weer wegschakelen als het net spannend wordt. Zend dan gewoon een topwedstrijd geheel uit op dat kanaal.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant had ik daar de vorige keer toch geen last van omdat je via de online kanalen gewoon de stream aan kunt zetten van wat je dan ook wilt zien :+

Iets meer Nederlands commentaar zou prima zijn ja. Engels commentaar bij Eurosport wordt bijna altijd verzorgd door van die extreem generieke commentatoren, die de sport eigenlijk nauwelijks kennen, een enkele uitzondering daargelaten.

Om langlaufen even als simpel voorbeeld te nemen: Ivo van Haaren doet het Nederlandse commentaar en volgt de sport echt, vertelt dingen over de atleten, etc, terwijl zo'n generieke Engelse commentator niet verder komt dan af en toe even zeggen dat *insertverkeerduitgesprokennaam* "nu écht hard aan het pushen is!".

En zo was dat met de Zomerspelen ook.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport maandag 16 januari 2023 @ 14:11:26 #33
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207585146
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 14:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant had ik daar de vorige keer toch geen last van omdat je via de online kanalen gewoon de stream aan kunt zetten van wat je dan ook wilt zien :+

Iets meer Nederlands commentaar zou prima zijn ja. Engels commentaar bij Eurosport wordt bijna altijd verzorgd door van die extreem generieke commentatoren, die de sport eigenlijk nauwelijks kennen, een enkele uitzondering daargelaten.

Om langlaufen even als simpel voorbeeld te nemen: Ivo van Haaren doet het Nederlandse commentaar en volgt de sport echt, vertelt dingen over de atleten, etc, terwijl zo'n generieke Engelse commentator niet verder komt dan af en toe even zeggen dat *insertverkeerduitgesprokennaam* "nu écht hard aan het pushen is!".

En zo was dat met de Zomerspelen ook.
Bij sporten als wielrennen is dat echt het ergst voor mijn gevoel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 januari 2023 @ 14:12:45 #34
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_207585158
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bij sporten als wielrennen is dat echt het ergst voor mijn gevoel.
Dat ook. Elke sport waarbij het een soort race is eigenlijk wel, van langlaufen tot wielrennen, "he is now rrrrrrreally pushing hard!" komt echt élke keer terug, net als "it's now all about who wants it the most!" ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport maandag 16 januari 2023 @ 14:15:16 #35
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207585196
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 14:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat ook. Elke sport waarbij het een soort race is eigenlijk wel, van langlaufen tot wielrennen, "he is now rrrrrrreally pushing hard!" komt echt élke keer terug, net als "it's now all about who wants it the most!" ;(
Bij vechtsporten hebben ze vaak wel iets deskundiger commentaar, bij het turnen vond ik het ook niet al te best. Bij andere sporten heb ik te weinig kennis van zaken om het zo te zeggen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 16 januari 2023 @ 14:16:30 #36
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_207585209
Ik doelde dan ook op fatsoenlijke commentatoren. Bij het roeien had je vorige keer een goeie Nederlander, die zat zelf in het wereldje. Je zou zeggen dat ze meer van dat soort mensen moeten kunnen vinden nu ze langer voorbereidingstijd hebben.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 16 januari 2023 @ 14:19:27 #37
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207585259
Gewoon zelfde verhaal inderdaad. Warner Bros. Discovery heeft alles en de rest heeft meebetaald voor sublicenties.
pi_207585376
Eurosport/D+ heeft gewoon de rechten tot 2032. De NOS heeft een matige sublicentie.

Tijdens de spelen gewoon een 1 maand abonnement afsluiten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 januari 2023 @ 14:30:29 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207585447
Benieuwd naar de kleine lettertjes.
Vooral benieuwd of de NOS digitaal meer mag uitzenden, dan alleen wat er op NL1 wordt uitgezonden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207585565
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 14:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant had ik daar de vorige keer toch geen last van omdat je via de online kanalen gewoon de stream aan kunt zetten van wat je dan ook wilt zien :+

Iets meer Nederlands commentaar zou prima zijn ja. Engels commentaar bij Eurosport wordt bijna altijd verzorgd door van die extreem generieke commentatoren, die de sport eigenlijk nauwelijks kennen, een enkele uitzondering daargelaten.

Om langlaufen even als simpel voorbeeld te nemen: Ivo van Haaren doet het Nederlandse commentaar en volgt de sport echt, vertelt dingen over de atleten, etc, terwijl zo'n generieke Engelse commentator niet verder komt dan af en toe even zeggen dat *insertverkeerduitgesprokennaam* "nu écht hard aan het pushen is!".

En zo was dat met de Zomerspelen ook.
Voor de wintersporten heb je gelukkig nog ARD-ZDF die wel een wat uitgebreider programma uitzenden tijdens de OWS maar het blijft treurig dat het engelstalige commentaar zo slecht is. Zou dat ook niet komen omdat met specifieker commentaar je het OS dagjesvolk kwijt raakt?

Kan me voorstellen als je bij eerste biatlonwedstrijd in detail geļnformeerd wordt over skispanning, diamandpatronen en de waxperikelen het wat te veel van het goede is ;) Aan de andere kant, zou je er wel iets over moeten zeggen om te kunnen begrijpen waarom de verschillen zo groot kunnen zijn tussen landen en tussen wedstrijden.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 januari 2023 @ 14:43:33 #41
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_207585638
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 14:38 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Voor de wintersporten heb je gelukkig nog ARD-ZDF die wel een wat uitgebreider programma uitzenden tijdens de OWS maar het blijft treurig dat het engelstalige commentaar zo slecht is. Zou dat ook niet komen omdat met specifieker commentaar je het OS dagjesvolk kwijt raakt?

Kan me voorstellen als je bij eerste biatlonwedstrijd in detail geļnformeerd wordt over skispanning, diamandpatronen en de waxperikelen het wat te veel van het goede is ;) Aan de andere kant, zou je er wel iets over moeten zeggen om te kunnen begrijpen waarom de verschillen zo groot kunnen zijn tussen landen en tussen wedstrijden.
Nou ja, Ivo van Haaren en Herbert Cool die gaan er echt niet altijd vol tot op de details op in, maar je hoort wel heel duidelijk dat het 1) een sport is die ze óók volgen omdat ze het gewoon een leuke sport vinden en 2) een sport is waar ze kennis van hebben. Dat is prima voor niet-dagjesvolk, maar dagjesvolk jaag je daar echt niet mee weg.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207585733
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 14:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, Ivo van Haaren en Herbert Cool die gaan er echt niet altijd vol tot op de details op in, maar je hoort wel heel duidelijk dat het 1) een sport is die ze óók volgen omdat ze het gewoon een leuke sport vinden en 2) een sport is waar ze kennis van hebben. Dat is prima voor niet-dagjesvolk, maar dagjesvolk jaag je daar echt niet mee weg.
Ik bedoelde ook niet specifiek de Nederlandse commentatoren. Ik kan me voorstellen dat voor de Engelse stream die een breder publiek over meerdere landen bedient ze het vooral simpel en enthousiast willen houden.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 januari 2023 @ 14:54:32 #43
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_207585778
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 14:50 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ik bedoelde ook niet specifiek de Nederlandse commentatoren. Ik kan me voorstellen dat voor de Engelse stream die een breder publiek over meerdere landen bedient ze het vooral simpel en enthousiast willen houden.
Mwah, ook dat kan prima met verstand van zaken. Ik kijk tijdens de Spelen vaak zat sporten waar ik erg weinig van weet, maar zo'n generieke commentator haal ik er ook dan wel uit en stoort me ook dan :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207587312
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 13:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon weer als sublicentie, of kunnen we na 2024 ineens nķet meer įlles via Eurosport kijken en moeten we het weer doen met moeilijk terug te kijken streams van geselecteerde onderdelen? -O-
Ik moet er inderdaad niet aan denken dat alles weer terug zou gaan naar de NOS met niet terug te kijken streams (en sowieso een niet volledig aanbod daarvan).
pi_207587781
De NOS heeft de rechten via de EBU verkregen. Het is dus geen sublicentie meer via Eurosport/Discovery.
EBU en Discovery/Eurosport hebben besloten als 1 partij een bieding te doen.
https://www.ebu.ch/news/2(...)arner-bros-discovery

quote:
Starting in 2026, the EBU will hold free-to-air rights on television and digital platforms. Every EBU Member will broadcast more than 200 hours of coverage of the Olympic Games and at least 100 hours of the Olympic Winter Games on TV with a broad range of radio coverage, live streaming and reporting across web, apps and social media platforms.
quote:
For Warner Bros. Discovery, today’s announcement extends its position as “Home of the Olympics” in Europe and follows record audiences and digital viewership growth across the past three Olympic Games, with the Olympic Games Paris 2024 ahead. Under the new agreement, it will continue to be the only place to present ‘every moment’ of the Games on its streaming and digital platforms**, such as its leading sports and entertainment streaming service discovery+, and hold full pay-TV rights, including for its owned and operated Eurosport channels.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  maandag 16 januari 2023 @ 18:10:15 #46
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207588228
quote:
2s.gif Op maandag 16 januari 2023 17:39 schreef hole1988 het volgende:
De NOS heeft de rechten via de EBU verkregen. Het is dus geen sublicentie meer via Eurosport/Discovery.
EBU en Discovery/Eurosport hebben besloten als 1 partij een bieding te doen.
https://www.ebu.ch/news/2(...)arner-bros-discovery
[..]
[..]

Ik lees toch wel enige verschillen?

'free-to-air' bij EBU en bij Warner Bros heb je dan 'every moment' / 'only place where fans can get every moment of the Games'

Bij EBU hebben ze het ook over over 200 uur livesport. Bij Zomerspelen is dat peanuts lijkt me met alle sporten opgeteld?
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 januari 2023 @ 18:18:47 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207588330
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 16:58 schreef wimderon het volgende:

[..]
Ik moet er inderdaad niet aan denken dat alles weer terug zou gaan naar de NOS met niet terug te kijken streams (en sowieso een niet volledig aanbod daarvan).
Dat was als ik me niet vergis juist te wijten aan het contract dat de EBU had en niet aan de onwil van de uitzenders.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_207588426
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 18:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik lees toch wel enige verschillen?

'free-to-air' bij EBU en bij Warner Bros heb je dan 'every moment' / 'only place where fans can get every moment of the Games'

Bij EBU hebben ze het ook over over 200 uur livesport. Bij Zomerspelen is dat peanuts lijkt me met alle sporten opgeteld?
"More than"
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_207588972
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 18:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik lees toch wel enige verschillen?

'free-to-air' bij EBU en bij Warner Bros heb je dan 'every moment' / 'only place where fans can get every moment of the Games'

Bij EBU hebben ze het ook over over 200 uur livesport. Bij Zomerspelen is dat peanuts lijkt me met alle sporten opgeteld?
Minimaal 200 uur. Is ook het vereiste van het IOC. Dat is ook de de reden waarom Eurosport/Discovery overal sublicenties hebben verschaft. Qua live-streaming mag Eurosport/Discovery alles uitzenden, wat de EBU omroepen mogen live streamen is me niet geheel duidelijk, maar ze mogen wel streamen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 januari 2023 @ 19:24:10 #50
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_207589204
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 18:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat was als ik me niet vergis juist te wijten aan het contract dat de EBU had en niet aan de onwil van de uitzenders.
Zeker weten dat niet-terugkijkbare streams onwil zijn bij de NOS, kijk maar naar įlle andere sporten die ze via de stream aanbieden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')